Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@22:29:13 GMT

گزیده ای از خطبه های نماز جمعه شهرستان های آذربایجان شرقی

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۵۳۷۷۶

گزیده ای از خطبه های نماز جمعه شهرستان های آذربایجان شرقی

مراغه - ایرنا - عضو خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه با اشاره به اقدام اخیر رئیس جمهور آمریکا در خروج از برجام گفت: این اقدامات نسنجیده و ناپخته، موجب منزوی شدن آن کشور در نزد افکار عمومی و کشورهای جهان خواهد شد.

به گزارش ایرنا، آیت الله محمدتقی پورمحمدی در خطبه های نماز جمعه مراغه افزود: دولت آمریکا همواره به بهانه های مختلف اقداماتی علیه کشورمان انجام می دهد و خروج از برجام زمینه ساز ایجاد بی اعتمادی سایر کشورها نسبت آن کشور خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: جمهوری اسلامی هیچ گاه از مقاومت و ایستادگی در برابر زیاده خواهی های قدرت های پوشالی به ویژه آمریکا دست برنخواهد داشت.
وی اضافه کرد: بر اساس رهنمودهای اخیر رهبر انقلاب، اگر قرار به ادامه برجام با سایر کشورها باشد، باید تضمینی محکم در این زمینه وجود داشته باشد تا بار دیگر شاهد عهدشکنی های طرف های مقابل نباشیم.
خطیب جمعه مراغه گفت: مسئولان دولت، رئیس جمهوری، وزیر امور خارجه و شورای عالی امنیت ملی که در زمینه برجام فعالیت دارند، باید فرمایشات رهبری را به دقت اجرا کنند تا توطئه های دشمنان خنثی شود.
آیت الله پورمحمدی همچنین با اشاره به تجاوز اخیر رژیم صهونیستی به خاک سوریه نیز افزود: در این حمله، پاسخ محکمی از سوی نیروهای سوری و جبهه مقاومت اسلامی به این تعرض ها داده شد و این امر نشان می دهد که زمان پاسخگویی به زیاده خواهی های این رژیم غاصب فرارسیده است.
وی ادامه داد: جوانان و سربازان امام و رهبری همواره در صحنه حاضر هستند تا رژیم غاصب صهیونیستی در منطقه احساس امنیت نداشته باشد.
وی اضافه کرد: متاسفانه برخی دولت های خارجی و کشورهای منطقه انتظار دارند که پاسخی به تعرضات رژیم صهونیستی داده نشود و این در حالی است که جوانانی که راه شهدا را ادامه می دهند جواب آنان را به خوبی خواهند داد.
به گزارش ایرنا، در پایان نماز جمعه این هفته مراغه، نمازگزاران این شهرستان با سردادن شعارهای 'مرگ بر آمریکا' و 'مرگ بر اسرائیل' اقدام وقیحانه دولت آمریکا در خروج از برجام و نیز تعرضات رژیم صهونیستی را محکوم کردند.
شهرستان مراغه با حدود 263 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
3077/7487

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي نمازجمعه خطبه ها شهرستانها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۵۳۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی کارگاه تخصصی کتابت قرآن کریم در مراغه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی در دومین کارگاه تخصصی کتابت قرآن کریم ۶۰ نفر از کاتبان و اساتید خوشنویسی استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان و اردبیل حضور داشتند.

شرکت کنندگان در زمینه خطوط نسخ و ثلث به صورت تخصصی آموزش دیدند.

هدف از برگزاری کارگاه کتابت قرآن کریم در مراغه پرورش کاتبان وحی و افزایش غنای هنری هنرمندان استان‌های شمال غرب کشور در زمینه کتابت قرآن است.

در این کارگاه آموزشی یک روزه ۳ نفر از اساتید بین المللی مرکز کتابت قرآن کریم کشور حضور داشتند.

این کارگاه به مناسبت روز فرهنگی مراغه برگزار شد.

دیگر خبرها

  • قهرمانی تیم درناباطری تبریز در مسابقات والیبال ساحلی مراغه
  • خطبه های نماز جمعه نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان
  • گزیده خطبه های ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد
  • برپایی کارگاه تخصصی کتابت قرآن کریم در مراغه
  • خطبه های نماز جمعه شهرستان‌های هرمزگان
  • دولت اژدهای هفت سر فساد را در بخش‌های مختلف شناسایی کند
  • آمریکا خود را به دیوانگی زد و برجام را پاره کرد /واکنش ها به اعتراضات دانشجویی در آمریکا از تریبون نماز جمعه
  • خطبه‌های نماز جمعه تهران آغاز شد
  • آغازمسابقات والیبال ساحلی در مراغه
  • برگزاری مسابقات والیبال ساحلی در مراغه