Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران-ايرنا- سخنگوي وزارت امور خارجه جمهوري اسلامي ايران حمله ناجوانمردانه به مسجد امام حسين (ع) شهر دوربان آفريقاي جنوبي که منجر به شهادت يک نفر از نمازگزاران شد را محکوم کرد

به گزارش ايرنا از مرکز ديپلماسي رسانه اي وزارت امور خارجه بهرام قاسمي با محکوميت حمله ناجوانمردانه روز گذشته -پنجشنبه- به مسجد امام حسين (ع) شهر دوربان آفريقاي جنوبي که منجر به شهادت يکي از نمازگزاران و جراحت تعدادي ديگر از جمله امام مسجد و نيز به آتش کشيدن مسجد گرديد، با دولت و مردم اين کشور و خانواده قربانيان اين جنايت هولناک ابراز همدردي کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سخنگوي دستگاه ديپلماسي کشورمان ضمن تاکيد بر ضرورت تحقيق فوري جهت شناسايي عوامل اين جنايت و مجازات آنها، افزود: اين اقدام در راستاي ايجاد ناامني و دامن زدن به درگيري و فتنه مذهبي صورت گرفته که ضرورت دارد با حفظ هوشياري، مبارزه جدي با افراطي گري و گروههاي تکفيري و ريشه کني تروريسم در دستور کار همه کشورهاي جهان قرار گيرد.
رسانه هاي محلي آفريقاي جنوبي اعلام کردند ، تروريست هاي مسلح روز پنجشنبه به مسجد امام حسين(ع) در شهر دوربان در شمال شرق اين کشور حمله کردند که در جريان آن دست کم يک تن کشته و دو نفر ديگر زخمي شدند.
سيام**2021**1449
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۵۳۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انصاریان‌: نمازهای جماعت در کشور ما ورشکسته است

به گزارش «تابناک» به نقل از جماران، شیخ حسین انصاریان‌ هشدار داد: نمازهای جماعت الان در کشور ما ورشکسته است و دارد به آخر کار می‌رسد.

شیخ حسین انصاریان‌ در ادامه تصریح کرد: چهارتا مسجد کنار حرم‌ها را ملاک نگیرید، خیلی شهرهای بزرگ در مسجد بسته است.

وی افزود: شیرین‌تر از انبیاء و ائمه‌ هدی و فقهای واجدالشرایط‌ در عالم نبوده و نبوده است.

دیگر خبرها

  • سربازی برای امام زمان (عج)بالاترین توفیق طلاب حوزه‌های علمیه است
  • نوه نلسون ماندلا: اراده فلسطینی‌ها الهام بخش ماست
  • وضعیت غزه بدتر از دوران آپارتاید در آفریقای جنوبی است
  • نشست معاونان وزرای خارجه و نمایندگان ویژه بریکس در مسکو با حضور علی باقری
  • فرود اضطراری بوئینگ ۷۳۷ در آفریقای جنوبی
  • انصاریان‌: نمازهای جماعت در کشور ما ورشکسته است
  • آفریقای جنوبی تحقیق درخصوص گورهای جمعی غزه را خواستار شد
  • تعطیلی مسجد المهدی در پردیس به دنبال قطع گاز + فیلم
  • علل انتخاب حضرت عبد العظیم حسنی (ع) برای وکالت در ری
  • عامل حمله به کنسولی ایران در پاریس به حبس محکوم شد