Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-26@15:17:30 GMT

امام جمعه رشت : تهدیدات نطام سلطه بی اثر است.

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۵۳۸۸۳

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز گیلان نماینده ولی فقیه دراستان امروز در خطبه‌ های نماز جمعه مرکزاستان با محکوم کردن  خروج آمریکا از تعهد بین المللی برجام گفت : نطام سلطه بار دیگر به جهانیان نشان داد که هیچگاه پایبند تعهدات خویش نبوده و اعتماد به آمریکا سرانجامی نخواهد داشت. 
آیت الله  رسول فلاحتی همچنین مردم ایران اسلامی را پاسدار ارزش‌های ناب الهی دانست و افزود : تهدیدات نطام سلطه هیچگاه نمی تواند آنها را از ارزش‌های اسلامی و انسانی بازدارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام جمعه ی رشت اضافه کرد : استکبار جهانی بداند که ایران سرزمین دلیران و تجلی گاه حماسه های ماندگار عزت مندی و ولایت مداری ست و هر گونه خباثت و خیانت علیه این ملت با پاسخ محکم فرزندان رشیدش روبرو خواهد شد. 
وی در ادامه با اشاره به منویات اخیر رهبر معظم انقلاب در جمع استادان دانشگاه فرهنگیان تصریح کرد : از ابتدا نیز خیانت و دورویی آمریکا در خصوص برجام قابل پیش بینی بودو سه کشور اروپایی  دیگر نیز قابل اعتماد نیستند. 
نماینده ی ولی فقیه در گیلان رمز موفقیت ایران اسلامی در مواجه با رفتار خباثت آلود دشمنان را اتحاد و همدلی برای بهره گیری هر چه بیشتر از توان داخلی و ظرفیت عظیم جوانان مستعد و انقلابی این سرزمین دانست و بر ضرورت حفظ اتحاد و انسجام همگانی حول منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید کرد. 
آیت الله فلاحتی در پایان هفته ی هلال احمر و دهه ی تکریم و غبارروبی مساجد را گرامی داشت وابراز امیدواری کرد : ماه مبارک رمضان فرصتی برای تزکیه ی نفس و تالیف قلوب مؤمنان در بستر نوعدوستی و حفط کرامت انسانی باشد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: جمعه نطام ملت ایران ارزش های اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۵۳۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید امام‌جمعه سمنان بر آموزش معلمان جدید‌الورود

امام‌جمعه سمنان بر لزوم آموزش مهارت‌های تقویتی به معلمان جدید‌الورود تأکید کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم  از سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان در مصلای بزرگ  حضرت امیرالمؤمنین (ع) این شهر اظهار داشت: معلمان افسران عرصه دانش هستند و نقش بسیار مهمی در ساختن آینده کشور دارند.

وی با اشاره به درپیش‌ بودن هفته گرامیداشت مقام معلم افزود: معلم از دیدگاه قرآن کریم جایگاه ویژه و والایی دارد و این نشان می‌دهد که چه نقش ارزنده‌ای در ساختن جامعه بر عهده دارد.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با تأکید بر لزوم به‌روز بودن معلمان از نظر مهارت‌های معلمی خاطرنشان کرد: باید آموزش مهارت‌های تقویتی برای معلمان جدید‌الورود با اهتمام پیگیری شود؛ چراکه آینده کشور در گرو آموزش‌های معلمان به کودکان است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مطیعی با اشاره به درپیش بودن روز جهانی کارگر خاطرنشان کرد: رسیدگی به کارگران همواره مدنظر و نباید محدود به یک روز یا یک هفته  که به این نام نامگذاری شده است، باشد و باید همواره مدنظر مسئولان قرار گیرد.

وی با اشاره به نقش مهم کارگران در تحقق شعار  امسال و اقتصاد مقاومتی گفت: رونق اجتماعی، رسیدن به رفاه نسبی و بر چیده‌شدن فقر از جامعه از رویکردهای مدنظر رهبر معظم انقلاب اسلامی و مسئولان در تحقق رونق اقتصادی است.

خطیب نماز جمعه این هفته سمنان با اشاره به توسعه رویکرد صهیونیسم ستیزی در افکار عمومی دنیا خاطرنشان کرد: شلیک موشک از سوی جمهوری اسلامی ایران به رژیم غاصب صهیونیستی، تظاهرات کشورهای مختلف در محکومیت رژیم کودک‌کش صهیونیستی با در دست داشتن تصویر رهبر معظم انقلاب و سردار حاج قاسم سلیمانی نشان از قدرت و نفوذ فرهنگی فراسرزمینی ایران است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مطیعی با اشاره به نفوذ فرهنگی بالای جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های فراسرزمینی گفت: اقتدار جمهوری اسلامی ایران در داخل و خارج از کشور مهم است.

وی ساخت پالایشگاه‌های فراسرزمینی در ونزوئلا و ساخت چهار کشتی با توانانی حمل 750 هزار بشکه نفت، کشت فراسرزمینی به وسعت یک میلیون هکتار از اراضی دیگر کشورهای دنیا توسط جمهوری اسلامی ایران را از جمله افتخارات کشورمان برشمرد.

انتهای پیام/363

دیگر خبرها

  • دعوت جهانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به حمایت از دانشجویان آمریکایی
  • خلیج فارس جزو هویت ملی ایران
  • کارگران زحمت کشور نیازمند توجه مسئولان هستند
  • امام جمعه اردبیل: وعده صادق، قدرت ایران را قبولاند
  • تأکید امام‌جمعه سمنان بر آموزش معلمان جدید‌الورود
  • تاکید امام جمعه پلدشت برنقش خطیر معلمان درتربیت نیروی انسانی
  • انتقاد تند یک امام جمعه از واگذاری تیم استقلال به هلدینگ خلیج فارس /چرا سرمایه این هلدینگ خرج یک تعداد سلبریتی پرخرج شود /این خیانت است
  • مبارزه جدی برای مقابله با فساد
  • حضور ایران در بریکس تاکنون مثمرثمر بوده است
  • ذلت، تنها دستاورد آمریکا در عملیات پنجه عقاب