Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام گفت: نهاده‌های اساسی همچون کنجاله سویا، ذرت و جو کشور با قیمت تنظیم بازار در حال توزیع است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

حمید ورناصری مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام در گفت‌وگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اینکه نوسان نرخ ارز در قیمت نهاده‌های دامی تأثیری ندارد، اظهار کرد: نهاده‌های دام و طیور یکی از کالاهای اساسی به شمار می‌رود که دولت در جهت حمایت از تولید داخل به واردات آن ارز مبادله‌ای اختصاص می‌داد و هم اکنون با تک نرخی شدن ارز، حمایت یارانه‌ای دولت ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه توزیع ذرت و کنجاله سویا همچنان ادامه دارد، افزود: نهاده‌های اساسی همچون کنجاله سویا، ذرت و جو کشور با قیمت تنظیم بازار در حال توزیع است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

به گفته ورناصری، یارانه‌ای که تاکنون دولت برای کالاهای اساسی پرداخت می‌کند، حذف نخواهد شد.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام با اشاره به اینکه قیمت نهاده‌های دامی از نرخ حاشیه بازار کمتر است، بیان کرد: تمامی تولیدکنندگان می‌توانند کالاهای اساسی مورد نیاز خود را کماکان به نرخ قبل از تک نرخی شدن ارز از پشتیبانی امور دام خریداری کنند.

وی تصریح کرد: دستگاه‌های نظارتی وارد بازار شدند تا با گران‌فروشان نهاده‌های دامی برخورد کنند و به این ترتیب قیمت گوشت به روال سابق باز خواهد گشت.

انتهای پیام/

عدم تأثیر نوسان نرخ ارز در قیمت نهاده‌های دامی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی واردات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۵۳۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کالاهای اساسی با وجود پرداخت ارز ترجیحی با قیمت 2 تا 3 برابری به دست مردم می رسد/ شرایط کنونی یعنی دولت منطقا باید در سیاست ارزی خود تجدیدنظر کند

کالاهای اساسی با وجود پرداخت ارز ترجیحی با قیمت 2 تا 3 برابری به دست مردم می رسد/ شرایط کنونی یعنی دولت منطقا باید در سیاست ارزی خود تجدیدنظر کند

دیگر خبرها

  • توزیع ۷۰۰ تن نهاده دامی در مناطق عشایری شهرستان ارومیه
  • اطمینان خاطر دامداران یزدی از تامین به موقع نهاده دامی
  • توقف واردات گوشت مرغ؛ خرید هیچ محدودیتی ندارد
  • کالاهای اساسی با وجود پرداخت ارز ترجیحی با قیمت 2 تا 3 برابری به دست مردم می رسد/ شرایط کنونی یعنی دولت منطقا باید در سیاست ارزی خود تجدیدنظر کند
  • گشایش پنجره صادراتی و حضور در بازارهای بین الملل راهکار اصلی تثبیت بازار مرغ
  • متعهد به خرید داخلی مرغ از مرغداران
  • نهاده‌های مورد نیاز مرغداران تامین شد
  • افزایش ۲۷درصدی خرید مرغ مازاد مرغداران/ کریدورهای صادراتی فعال شود
  • وابستگی به واردات نهاده‌های دامی با جایگزینی علوفه کم آب کاهش می‌یابد
  • نخستین شورای عشایری استان سمنان در سال جاری برگزار شد