Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیین نماز سیاسی عبادی و دشمن شکن جمعه در سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد این هفته با حضور مردم ولایتمدار استان برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آیین نماز سیاسی عبادی و دشمن شکن جمعه در سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد این هفته با حضور مردم ولایتمدار استان برگزار شد.

خطیب جمعه یاسوج:به سایر کشورهای اروپایی نمی توان اعتماد کرد

حجت الاسلام سید علی اصغر حسینی در خطبه های این هفته نماز جمعه یاسوج گفت: روز چهارشنبه رهبر بزرگوار و عظیم الشان ایران در جلسه ای با حضور معلمین و دانشجویان شرکت کردند و آن جا گفتند:معلمین باید مورد توجه ویژه قرار بگیرند و منزلت انها نیز در جامعه رعایت شود،ملتی که معلم و دانشجو و دانش آموز و متعلم خوب داشته باشد ان کشور با داشتن چنین سرمایه هایی دچار رشد خواهدشد و پیشرفت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترامپ میش از موعدی ک مقرر بود چهار روز زودتر از برجام خارج شد

وی افزود: ملت ایران ک رژیم 250 ساله شاهنشاهی را ازبین برد و تار و مار کرد و ملتی که جنگ تحمیلی را با تمان توانی که داشت به پایان برد و آبرومندانه دشمن را ذلیل کرد و ملتی که در 22 بهمن در برابر دشمنان مخصوصا شیطان بزرگ مشت محکمی به دهان یاوه گویان زدند و در طول چهل سال گردنه های بسیار سختی را عبور کردند، از این گردنه هم به راحتی عبور میکند.

 

حسینی بیان کرد: به هرجهت رئیس جمهور کاسب امریکا از برجام که ما هیچ خیری از ان ندیدیم خارج شد، رهبر ما بارها و بارها گفتند که سیاه و سفیدش فرق نمیکند و جمهوری خواه و دموکراتش فرقی ندارد بلکه آن ها با اسلام و نظام اسلامی مشکل دارند، دشمنی ک لانه جاسوسی ان اشکار و نابود شد، ما باید با خودباوری و اتکا به رهنمون های رهبر پیش برویم.

خطیب جمعه یاسوج ادامه داد: امریکایی ها با این کارها به هیچ جایی نخواهند رسید، در عراق و سوریه ولبنان جنایت هایی را مرتکب شدند.

 

وی یادآور شد: رهبر انقلاب گفتند امریکا عهد شکن و بد عهد است،آمریکا با مسئولین ما مشکل ندارد بلکه با اسلام و نظام اسلامی مشکل دارد.

حسینی ادامه داد: رییس جمهور و وزرا گفتند که ما همه چیز را پیش بینی کردیم بنابراین این ترس و واهمه را به خود راه ندهید چرا که ملت ایران بسیار مقاوم است. ملت ما رژیم پهلوی و جنگ و گروهک ها و لانه جاسوسی را با همه ابهتش در دنیا را نابود کردند، ملت مسلمان و منسجمی که الگوهای بزرگی دارد نمیترسد.

 

وی افزود: امریکا گاهی به کشور های دیگر نامه می فرستد، امریکا نوکر و انسان پخمه میخواهد گاو شیرده میخواهد، هیهات که امریکا این ارزو را به گور خواهی برد و به سایر اروپایی ها نباید اعتماد کرد چرا که در این حریان نیز ما را حمایت نکردند، ما اگر میخواهیم که آبرومندانه زندگی کنیم باید به خود متکی باشیم.

 

خطیب جمعه یاسوج اظهار کرد: علما و بزرگان و ائمه ما همیشه با ظلم ستیز کردند مانند میرزای شیرازی که تنباکو را حرام کرد، ماه رمضان ماه قران و رحمت ومغفرت و استقامت در پیش است. در این ماه خودسازی و توبه کنید. .

حجت الاسلام حسینی در پایان از جمعیت هلال احمر که در روزهای پس از زلزله به مردم کمک کردند تقدیر و تشکر کرد.

******************************************

خطیب جمعه گچساران:مسئولان باید گوش به فرمان رهبرانقلاب باشند نه به بیرون کشور/دشمنان می‌خواهند ما برده آنها باشیم   حجت الاسلام سید امین الله حجازی ،امام جمعه گچساران ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی و سیاسی جمعه این هفته  ضمن  دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به فرا رسیدن ماه رمضان و فضلیت‌های این ماه خدا گفت: باید خود را آماده استقبال ماه رمضان کنیم که امیدواریم بتوانیم در پایان این ماه بهره لازم را از این ماه نصیب ما بشود و  بدانیم که اگر مشکل مومنی را در این ماه حل کردیم به خودمان کمک کرده‌ایم.

 امام جمعه گچساران با اشاره به فرمایشات اخیرمقام معظم رهبری در خصوص برجام افزد: ایشان فرمودند، رئیس جمهور آمریکا حرف‌های سخیفی زدند که من از جانب ملت ایران به آقای ترامپ می‌گویم شما غلط می‌کنید.

 وی تصریح کرد: همان‌گونه که مقام معظم رهبری بارها فرموده‌اند، مسئله آمریکا با ایران فقط مسئله انرژی هسته‌‎‌ای نیست چرا که مشاهده کردیم بعد از پذیرفتن برجام دشمنی آنها با ما تمام نشد.

خطیب جمعه گچساران اظهار کرد: یک روز بهانه انرژی هسته‌ای، یک روز به بهانه موشک‌ها و روز دیگر مسئله حقوق بشر را مطرح می‌کنند و خوب است بدانیم آنها می‌خواهند ما برده آنها باشیم.

 حجازی  در ادامه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: رهبری بارها درباره مذاکرات و برجام تاکید کردند که تضمین لازم را بگیرید و حتی خود رئیس جمهور آمریکا آن را امضا کند.

 وی افزود: رهبر معظم انقلاب فرمودند من به این سه کشور اروپایی دربرجام هم اعتماد ندارم و توصیه کرده‌اند اگر می‌خواهید با همین سه کشور هم تضمین عملی بگیرید.

 حجازی بیان کرد: این همه هزینه شد و گفتند تحریم‌ها برداشته شد اما عملا چیزی را مشاهده نکرده‌ایم،بدانیم دشمن دلسوز ما نیست و به آنها اعتماد نکنیم و مسئولان و تصمیم گیرندگان ما مانند مردم با بصیرت به  منصب ولایت پناه ببرند نه به برون کشور.

 امام جمعه گچساران گفت:امیدواریم از این پس اشتباهات گذشته راتکرار نکنیم و برخی نگویند رهبر انقلاب به اشتباهاتش اعتراف کند.

 وی با اشاره به سند ننگین 2030 گفت: رهبری فرمودند:" سال گذشته رسما این سند را لغو شد اما گاها شنیده‌ایم در برخی نقاط در حال عملی کردن آن هستند.

 حجازی خاطرنشان کرد: این‌ها خطر هستند و متاسفانه برخی از مفاد این سند در حال اجرا است،مقام معظم رهبری فرمودند، می‌خواهند برای مردم لالایی بخوانند تا مردم را سرگرم کنند در حالی که خطراتی از درون نظام را تهدید می‌کند.

 امام جمعه گچساران تصریح کرد: در همین استان ما و شهرستان ما نیز مشاهده می‌شود اما صدایی از کسی بلند نمی‌شود،نسل جوان و فرزندان ما باید مراقب باشند دشمن به صورت نرم در حال کار کردن است.

 حجازی با اشاره به زمین لرزه‌های که در چند روز اخیر  در استان و شهرستان بویراحمد را فرا گرفته است، افزود: چگونه در رسانه ملی و علما و مسئولان هیچ اشاره به روایات در این خصوص نمی‌کنند که خداوند رگ‌هایی در زمین قرار داده است و برخی اوقات خداوند از برخی نگران می‌شود و خداوند با زلزله تذکر می‌دهد.

 امام جمعه گچساران  اظهار کرد: آیا وقتی زلزله می‌آید نماز آیات را می‌خوانیم و این نکات باید از تلویزیون ملی کشور پخش شود.

 حجازی با تسلیت به مناسبت آیت الله ایمانی امام جمعه شیراز و نماینده ولی فقیه در استان فارس خاطرنشان کرد: ایشان خدمات شایسته‌ای را در طول حیاتش ارائه داد و بر خود لازم میدانیم درگذشت ایشان را به مردم استان فارس تسلیت بگوییم.

******************************************

خطیب جمعه چرام:مواضع برخی از افراد در قضیه برجام وخوشبینی به آمریکامحل نقد است

حجت الاسلام سیدنورالله افشار ظهر امروز در خطبه اول نماز جمعه این هفته با بیان اینکه لطف خداوند، حکیمانه و بر طبق ملاک ها و معیارهاست، اظهار کرد: یعنی یوسف چون ضوابط و قوانین الهی را رعایت میکند، زمینه عزت او فراهم می شود و مشیت الهی این است که انسان صالح کمک شود.
امام جمعه چرام در خطبه ی دوم نماز سیاسی و عبادی با اشاره به این مطلب که آمریکا در این 32 ماه بعد از برجام به تعهدات خود در توافق هسته ای عمل نکرده بود، گفت: اکنون از روی کاغذ نیز از توافق هسته ای خارج شد که این خروج درس ها و عبرت هایی برای مردم و سیاستمداران ایران وهمه ی دنیاداشت.
وی، افزود: آمریکا با ذات و ماهیت اسلام جهاد ومبارزه دشمنی دارد، ومشکل آمریکا با ایران ایدولوژ یک است امام راحل آمریکا را خوب شناخت که فرمود:(( آمریکا خدمتگذار میخواهد،خدمتگذارانی که منافع ملتشان را تقدیم و در عین حال ذلت را تحمل کند.
مردم ما دیگر به هیچ وجه حاضر نیستند تن به ذلت دهند ))، وی ابراز کرد: غیر از رژیم صهیونیستی و چند دولت ضعیف منطقه سایر کشورها از تصمیم رئیس جمهور آمریکا استقبال نکردند و این تصمیم را مغایر با قوانین بین المللی دانستند، از این تصمیم ترامپ دموکرات های آمریکا انتقاد دارند و این زمینه انزوای آمریکا را در پی دارد.
وی، اضافه کرد: یکی از نکات برجسته سیاست خارجی آمریکا این بوده که توان پیش بینی رفتار دولت های مقابل خود را داشت اما در شرایط فعلی موضع جمهوری اسلامی آشکار نشده و آمریکا نمیتواند پیش بینی کند موضع جمهوری اسلامی چیست، آیا سرعت هسته ای شدن ایران چند برابر می شود، آیا از برجام خارج می شود، این سوالات در حوزه سیاست های خارجی آمریکا مبهم است.

خطیب جمعه چرام، تصریح کرد: کشورهای اروپایی نیز در بحث توافق هسته ای با ایران صادق نیستند، بعد از برجام مقامات ایران در چندین مرحله توسط اروپاییان تحریم شدند، برای مثال در 6 تیر 96 اتحادیه آمریکا 23 شخص حقیقی و 14 شخص حقوقی را در رابطه با موشک های بالستیک ایران تحریم کرد، یا اروپا در این 32 ماهی که از توافق هسته ای می گذرد کدام گام عملی را برداشت و در کجا صراحتا با آمریکا مخالفت کرده است.
وی، گفت: اگر سیاست دولت چرخش به سوی اروپاست باید تضمینی حتمی از اروپا بگیرد وگرنه اروپا هم کار آمریکا را با روش های دیگر خواهد کرد .امروز مسئولان کشور باید عزت جمهوری اسلامی و ملت ایران را حفظ کنند و اگر تصمیم عزت مندانه گرفته شود، همه ملت حمایت خواهند کرد و قرارداد هسته ای با اروپا در صورتی ادامه پیدا کند که منافع ملی ایران تامین شود.
حجتالاسلام افشار با بیان اینکه فشارهای دشمن و اصلی ترین هدف آمریکا برای خروج از برجام، ایجاد شکاف بین مردم و مسئولان است، عنوان داشت: بزرگترین تهدید برای ملت ایران در شرایط کنونی دو قطبی شدن و مخالف و موافق شدن در مقابل عربده کشی های آمریکاست، بزرگترین سرمایه یک کشور،ملت منسجم است، ارتشها ممکن است به زانو دربیایند اما یک ملت را نمیتوان به زانو درآورد.
وی، خاطرنشان کرد: امروز بزرگترین دستاوردهای برجام غیرقابل اعتماد بودن آمریکاست و برای اثبات این مساله هزینه های سنگینی مثل تعطیلی بخشی از هسته ای را داده ایم وباید این تجربه را بیاد داشته باشیم .

وی افزود ما تا آخر با آمریکا مبارزه می کنیم و تا آمریکا را از منطقه بیرون نکنیم و سر جایش ننشانیم کوتاه نخواهیم آمد، 40 سال است در میدان های مختلف مانند جنگ تحمیلی آمریکا را شکست داده ایم، با توفیق الهی این بار هم هیمنه آمریکا فرو خواهد پاشید و دشمن بداند این ملت عاشق مبارزه و شهادت است.وذلت نمی پذیرد.
خطیب جمعه چرام، تصریح کرد: چنین ملتی تسلیم زورگویی و عربده کشی رئیس جمهور آمریکا نخواهد شد و پیروزی از آن مردم مومن وانقلابی ایران است.

******************************************

خطیب جمعه لیکک:منطق مدبرانه رهبری در پیشینی آینده برجام به معنای واقعی مشخص شد

خطبه های امروز نماز جمعه شهر لیکک به امامت حجت الاسلام سید محمد یوسف افروغی اقامه شد.
امام جمعه شهر لیکک در خطبه های امروزبا تأسی از فرمایشات مقام معظم رهبری در فرمایشات اخیر گفت:دشمنی آمریکا با ایران بر سر داشتن یا نداشتن موشک نیست، هدف اصل نظام و براندازی انقلاب ماست.
افروغی تصریح کرد:طبق فرمایشات رهبر انقلاب نباید به دشمن اعتماد کرد.
وی گفت:ما در برجام به سه کشور اروپایی هم اعتماد نداریم، این کشورها کار چاق کن آمریکا هستند.


امام جمعه شهر لیکک در ادامه افزود:سخنانی که مسئولان ما بلافاصله بعد از اعلام مواضع مسئولان آمریکایی راجع به برجام بیان شد،ادبیاتی التماس گونه بود که نوعی نقص می بایست مواضع ما مطابق مواضع امام راحل و رهبر انقلاب قاطعانه باشد.
افروغی در ادامه برجام را پرجام عنوان کرد و گفت: برجام آنقدر بزرگ نبود که مسئولان ما و آمریکایی ها آن را بزرگ کردند.


وی افزود:عقبه سیاهی که در صورت عدم توافق قبل از برجام ترسیم می شد و اینکه مردم بر اثر تحریم به نان شب هم محتاج می شدند هم اینطور نبود، بنابراین نباید زیاد نگران خروج آمریکا از برجام باشیم.

امام جمعه شهر لیکک تصریح کرد:شیردوشی عربستان به وسلیه رژیم صهیونیستی برای آمریکا مهیا می شود، بنابراین آمریکا به دنبال هیاهوی سیاسی در منطقه است تا این رژیم جعلی به اهداف خود برسند.


افروغی افزود:خروج از برجام درس هایی دارد که فرصت پرداختن به همه آنها نیست اما در این بین منطق و پیشینی مقام معظم رهبری در این زمینه مدبرانه به معنای واقعی است.
وی گفت:در موقعیت کنونی نظام به اتحاد و انسجام دارد.
امام جمعه شهر لیکک خاطر نشان کرد:شکست بزرگی که آمریکایی ها از خروج از برجام خوردند این است که آنها هنوز نمی دانند واکنش متقابل ایران از این حرکت چیست.
افروغی افزود:برجام دستاوردهایی مانند ایجاد شکاف در بین جناح های آمریکا و اثبات بی اعتمادی به غرب و آمریکا داشت.


وی با اشاره به پیروزی قاطع حزب اله لبنان در انتخابات این کشور گفت:این نتیجه تاثیر مثبتی در آینده مقاومت در منطقه دارد.
افروغی در پایان با اشاره به اینکه در آستانه ورود به ماه مبارک رمضان هستیم،گفت: مسئولان شهرستان نسبت به نگهداشتن حرمت این ماه تلاش کنند.

******************************************

خطیب جمعه لنده: تنها نسخه شفابخش اقتصاد ما توجه به اقتصاد مقاومتی است   حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل در خطبه های عبادی سیاسی جمعه این هفته شهرستان لنده گفت:ایستادگی در برابر زیاده خواهی های دشمنان باعث عزت نفس و افتخاری برای ملت خواهد بود.

وی افزود: ملت ایران در طول چهار دهه گذشته همواره بر حفظ منافع عمومی خود ایستادگی کرده و روز به روز بر این ایستادگی پایفشاری کردند و حاکمان غربی نیز این همین ایستادگی ما است که عصبانی هستند.

امام جمعه شهرستان لنده تصریح کرد: چندین سال است که چدین کشور به همراه ایران با رایزنی های فشرده به دنبال یک توافق بین المللی برای اجرای برجام بودند که امریکا در راس همه این کشورها برخلاف این معاهدات بین المللی از برجام خارج شد.

وی تاکیدکرد: این خروج باعث شد که منطق مقام معظم رهبری در خصوص نامگذاری 10سال گذشته در حوزه اقتصاد مقاومتی بیشتر توجه می شد و دولتمردان بادقت بیشتری این شعارها را رصد و عملیاتی می کردند.

محمودی اصل اظهارکرد:امروز باید همه به خوبی بفهمند که تنها نسخه شفا بخش اقتصاد ایران مسئله اقتصاد مقاومتی است.

خطیب جمعه شهرستان لنده گفت: اگر از ده سال پیش تا کنون به نصایح مقام معظم رهبری در باب اقتصاد مقاومتی توجه می کردیم امروز به عنوان یک قدرت برتر اقتصادی بودیم و این تحریم ها نیز کوچکترین اثری بر ملت ما نداشت.

وی در ادامه تاکیدکرد: خروج امریکا از برجام نشان دادکه دشمنان تابلو دار هیچ گاه به تعهدات خود در برابر ایران اسلامی عمل نکرده و نخواهند کرد.

امام جمعه شهرستان لنده گفت: بارها و بارها مقام معظم رهبری در خصوص لبخند های فریب دهنده در مذاکرات اخطار دادند.

وی تاکیدکرد: امریکا از همان روز اول از برجام با اعمال تحریم های متعدد خارج شد  و به طبع آن نیز در این دو الی سه سال نیز تحریم های زیادی در خصوص شرکت های مختلف ایرانی اعمال کرد.

خطیب جمعه این هفته لنده گفت: در این سال ها امریکایی ها امتیازات زیادی از ما گرفتند و اروپایی ها نیز در وظیفه نشناسی چندان پایبند نبوده و نیستند.

محمودی اصل خاطر نشان ساخت:عدم توجه به نصایح حکیمانه مقام معظم رهبری و عدم خوش بینی مقام معظم رهبری به این مذاکرات تجربه ای به تجارب گذشته ملت ایران در بی اعتمادی به امریکا افزوده است.

وی گفت: باید اروپایی ها همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند باید تضمین کافی دهند سپس در برجام بمانند و نه اینکه خرشان که از پل گذشت این ها نیز به برجام پشت پا بزنند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی لنده گفت: هدف امریکا از خروج از برجام ایجاد فاصله میان ملت ومسئولان است و با این هدف به دنبال تفرقه افکنی بین اصول گریان و اصلاح طلب ها هستند که نباید فریب این خدعه دشمنان را بخوریم و باید متحدتر از گذشته تصمیم گیری کنیم.

وی در ادامه تاکیدکرد: دو قطبی کردن جامعه و ایجاد شکاف در بدنه مردم و نظام از ترفندهای دشمن است و ما باید با اتحاد خود بار دیگر سیلی محکمی به دهان یاوه گویان بزنیم.

محمودی اصل گفت: در کنار خروج امریکا از برجام یک مسئله مهم را امریکایی ها انجام دادند که آن هم تغییرو انتقال سفارت امریکا از تل آویو به قدس شریف است که ملت ایران اولین کشوری خواهند بود که با این انتقال مخالفت خود را اعلام کرد.

امام جمعه شهرستان لنده گفت: برخی امت های اسلام یدر این باره سکوت کردند ولی ملت بصیر ایران اسلامی همواره پیشگام بوده و بار دیگر خشم و انزجار خود را از امریکا با حضور باشکوه در راهپیمایی امروز به جهان ثابت خواهدکرد.

وی خاطر نشان کرد: هفته بزرگداشت مقام معلم فرصتی برای تجلیل از مقام معلم است که لازم است علاوه بر گرامیداشت این روز به وضعیت معیشتی معلمان نیز توجه ویژه ای صورت گیرد.

امام جمعه لنده گفت: دولت باید به وعده هایش در خصوص معلمان جامه عمل بپوشاند و در صدد بهبود وضعیت معیشتی معلمان باشد.

وی گفت: با اتمام ماه شعبان همه به استقبال ماه مبارک رمضان خواهیم رفت و برای این استقبال باید مساجد و مصلی را ها با غبارروبی و آراستگی آماده کنیم.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۵۴۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توس ۳؛ سلاح رعب‌آور روسی که استحکامات غیرقابل نفوذ را درهم می‌کوبد

منابع غربی از سلاح رعب آوری خبر دادند که ارتش روسیه از آن استفاده می‌کند.

به گزارش مهر، این سلاح آتشبار سنگین توس -۳ نام دارد که توان درهم کوبیدن استحکامات نفوذناپذیر را هم دارد.

این سلاح نسخه پیشرفته آتشبار توس ۱ و ۲ است.

کارشناسان نظامی توس۳ را عامل افزایش توان نیرو‌های روسی دانستند و قدرت ویرانگری این آتشبار آنرا به سلاحی بی رحم تبدیل کرده است.

سرهنگ مارکوس رابزنر از نیرو‌های مسلح اتریش گفت: توس۳ نسخه ویرانگرتری از توس۱ و ۲ است و دقت بالایی دارد. توس۳ موشک‌های حرارتی مرگبار شلیک می‌کند.

دیگر خبرها

  • اجرای ۱۷۰۰ پروژه محرومیت زدایی در مازندران
  • برگزاری همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی در خراسان رضوی
  • اوجی: معطل خارجی‌ها و برجام نبودیم؛ از توان پیمانکاران و سازندگان داخلی استفاده کردیم
  • افتتاح نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در دلیجان
  • برگزاری ۱۵ عنوان برنامه در هفته بسیج سازندگی
  • فیلم| آمریکا از برجام خارج شده است و به تعهدات خود عمل نکرده است
  • اقتصاد اسلامی گره‌گشای مشکلات اقتصادی است
  • افتتاح نمایشگاه عرضه محصولات اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد
  • مزه دورکاری در اقتصاد آمریکا
  • توس ۳؛ سلاح رعب‌آور روسی که استحکامات غیرقابل نفوذ را درهم می‌کوبد