Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@07:48:10 GMT

کاشان| آمریکا از ابتدا به برجام پایبند نبود

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۵۴۲۶۴

کاشان| آمریکا از ابتدا به برجام پایبند نبود

امام جمعه موقت کاشان گفت: با توجه به مزاحمت‌های آمریکا همان بهتر که این کشور از برجام خارج شد و آمریکا از ابتدا به برجام پایبند نبود. ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۲ استانها کاشان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازکاشان، حجتالاسلام علی احتشام در خطبه‌های نماز جمعه امروز که در مصلای بقیه الاعظم کاشان برگزار شد اظهار داشت: استکبار، یک بار دیگر چهره خبیث خود را نشان داد و ترامپ رئیس جمهور دیوانه آمریکا نشان داد که دشمنان هیچ گاه قابل اعتماد نبوده و نیستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه موقت کاشان افزود: این چیز جدیدی نیست و ما چهل سال است که در مواجهه با توطئه‌ها و بدعهدی‌های دشمنان هستیم.

وی با اشاره به تعابیر مقام معظم رهبری در پی خروج یک جانبه آمریکا از برجام هسته‌ای گفت: دولتمردان آزمون بزرگی پیش رو دارند و باید تضمین‌های لازم را از سه کشور اروپایی بگیرند و اگر نمی‌توانند تضمین بگیرند به مردم روشن بگویند و بدانند مردم صداقت و شفافیت مواضع آنان را درک می‌کنند و می‌پزیرند.

وی اظهار داشت: آمریکائی‌ها در عراق، سوریه، یمن و در جنک 8 ساله شکست خوردند و بالاترین آنها همین خروج آنها از برجام بود چرا که برای خود رسوایی بزرکی به بار آوردند.

 احتشام با اشاره به اینکه باید اتحاد یکپارچه داشته باشیم و زیر پرچم ولایت باشیم و بتوانیم دشمنانمان را با اتحاد و اعتمادمان به نظام شکست دهیم به پیروزی حزب الله درانتخابات پارلمانی لبنان گفت: این پیروزی جبهه مقاومت، سیلی محکمی به جبهه کفر بود و نشان داد لبنانی ها به بلوغ سیاسی رسیده‌اند و می‌دانند که با اتحاد و اعتماد به حزب الله و نه با تفرقه می‌توانند عزتمند باشند.

وی تأکید کرد: موضوع دیگر حملات سوریه به رژیم صهیونیستی است، کشوری که پس از 8 سال درگیری امروز با اقتدار جلو حرکت‌های ایذایی صهیونیست‌ها را با موشک می‌گیرد و شهرک‌های صهیونیست‌نشین را به شهرک ارواح تبدیل می‌کند.

امام جمعه موقت کاشان در ادامه با بیان اینکه حمایت از کالای ایرانی نباید فراموش شود ادامه داد : با قوانین سخت و دست و پا گیر تولید کنندگان را نا امید نکنیم و بگذاریم تولید رونق بگیرد.

 احتشام با اشاره به این که آمریکا با تشدید تحریم‌ها جنگ اقتصادی علیه کشورمان راه انداخته است، افزود: مسئولان اقتصاد داخلی را با حمایت از کالای ایرانی و بنیه داخلی تقویت کنند تا اقتصاد روز به روز رشد کند و در مقابل نیز کارگران و تولیدکنندگان در جهت ارتقای کیفیت کالاهای ایرانی قدم جدی بردارند.

وی ادامه داد: آن‌ها می‌خواهند مردم را ناامید کنند و ما به یاری خدا آینده این کشور را روشن می‌بینیم و از این گردنه‌ها عبور می‌کنیم و با همت ملت بحران‌ها را تبدیل به فرصت خواهیم کرد و دایره مقاومت را در جهان خواهیم گشود.

امام جمعه موقت کاشان همچنین با اشاره به نزدیکی ماه مبارک رمضان گفت: این ماه مهربانی‌هاست و صفات نیک و پسندیده را باید برای خود در این ماه بوجود بیاوریم و بتوانیم اخلاق را بیش از همیشه در رفتار و منشمان ایجاد کنیم.

انتهای پیام/ح

R7845/P1357/S6,1369/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۵۴۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه منجر به فوت برای یک امام جمعه در جیرفت

آفتاب‌‌نیوز :

جواد افشار منش اظهار کرد: برخورد امروز عصر خودرو سواری پژو از عقب با آمبولانس موجب مرگ حجت‌الاسلام اصغر دهقان دولتی امام جمعه بلوک شد که راننده پژو بوده است.

وی افزود: این تصادف همچنین سه مصدوم برجای گذاشت که سرنشینان آمبولانس شامل ۲ تکنسین و یک مصدوم داخل کابین بودند که از نواحی سر، صورت، کتف و گردن آسیب دیدند و توسط آمبولانس‌های دیگر به مرکز درمانی منتقل شدند.

وی ادامه داد: باوجود تلاش پرسنل اورژانس برای احیای حجت‌الاسلام دهقان، بعد از انتقال در بیمارستان امام جیرفت فوت کرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • لحظه تصادف امام‌جمعه شهر بلوک جیرفت
  • لحظه تصادف مرگبار و فوت یک امام جمعه
  • ۱۱ شب جشن و شادمانی رضوی کاشانی‌ها با «آه و آهو»
  • فوت یک امام جمعه در تصادف با آمبولانس
  • فوت امام‌ جمعه بلوک جیرفت در اثر تصادف
  • حادثه منجر به فوت برای یک امام جمعه در جیرفت
  • جشنواره «چای گلاب و عطر حرم» در کاشان برگزار می‌شود
  • ماجرای متن حاج صادق آهنگران در نماز جمعه و پیامی که امام خمینی (ره) به او داد؟
  • شهدا برای بقای جمهوری اسلامی جانفشانی کردند
  • امام جمعه رفسنجان درباره دلیل استعفایش چه گفت؟