Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - هفدهمين دوره مسابقات قهرماني کاراته آسيا در بخش نوجوانان در حالي به پايان رسيد که نمايندگان کشورمان در بخش کوميته موفق شدند به مقام قهرماني دست پيدا کنند.
به گزارش خبرگزاري فارس و به نقل از سايت رسمي فدراسيون کاراته، در پايان رقابت‌هاي کاراته قهرماني آسيا در رده سني نوجوانان که در شهر اوکيناوا ژاپن امروز(جمعه 21 ارديبهشت ماه) برگزار شد، تيم کشورمان در بخش کوميته پسران با 2 طلا، يک نقره و 2 برنز همانند دوره گذشته بر سکوي قهرماني ايستاد و تيم دختران هم با کسب يک طلا با 3 پله صعود نسبت به دوره قبل نايب قهرمان شدند، ضمن اينکه در مجموع مدالها هم در بخش کوميته تيم ايران بر سکوي قهرماني قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در بخش کوميته پسران
1. ايران 2 طلا 1 نقره 2 برنز
2. قزاقستان و مالزي 1 طلا و 1 برنز
3. اردن 1 طلا
4. ژاپن 2 نقره 2 برنز 
5. عربستان و چين تايپه 1 نقره و 1 برنز
6.تايلند 1 برنز 
در مجموع کاتا و کوميته دختران و پسران
1.ژاپن 3 طلا 3 نقره 2 برنز
2.ايران 3 طلا 1 نقره 4 برنز
3.قزاقستان 1 طلا 1 نقره 3 برنز
اسامي مدال آوران نوجوان ايران
کاتاي انفرادي: زين السادات حسيني- مدال برنز
کاتاي انفرادي: متين زارع- مدال برنز
در وزن 52- کيلوگرم، مرتضي کريمي – مدال برنز
در وزن 57- کيلوگرم، حسين خدري – مدال طلا
در وزن 63- کيلوگرم، عرفان داودي – مدال طلا
در وزن 70- کيلوگرم، کامران بصيري –نقره 
در وزن 70+ کيلوگرم، حسين اسماعيلي – مدال برنز
در وزن 47- کيلوگرم، معصومه محسنيان – مدال طلا
در اين رقابتها 385 کاراته کا از 25 کشور شرکت دارند.
* در رقابت‌هاي کاراته رده سني نوجوانان پسر قهرماني آسيا که در شهر اوکيناوا ژاپن از بامداد امروز آغاز شده است، تيم کشورمان توسط عرفان داودي و حسين خدري به 2 طلا، کامران بصيري يک نقره و مرتضي کريمي و حسين اسماعيلي به 2 برنز دست يافت.
در وزن 52- کيلوگرم، مرتضي کريمي ابتدا 8 بر 3 بزونبک خاتابويف از ازبکستان را برد. در ادامه 4 بر صفر از کوتتسو ماتسومورا از ژاپن شکست خورد و با راهيابي حريف ژاپني به فينال کريمي در جدول شانس مجدد به ميدان رفت.
او در مبارزه رده بندي 4 بر 2 جان لين ون از چين تايپه را مغلوب کرد و مدال برنز اين وزن را از آن خود کرد.
در وزن 57- کيلوگرم، حسين خدري در اولين ديدار خود 4 بر 3 پيلاي سيوانسان از مالزي را با شکست بدرقه کرد. سپس با نتيجه 8 بر صفر تک وونگ من از ماکائو را برد. در مبارزه سوم 6 بر يک عافف غيط از اردن را مغلوب کرد و به فينال راه يافت.
خدري در مبارزه فينال 2 بر يک از سد حريف احمد الملکي عربستاني گذاشت و مدال طلاي اين وزن را بدست آورد.
در وزن 63- کيلوگرم، عرفان داودي 8 بر صفر مقابل چئون چونگ از هنگ کنگ در اولين مبارزه به برتري رسيد. او در دومين گام 2 بر يک دياس اناربکوف از قزاقستان را برد. سپس يک بر صفر فنگ وو حريف چين تايپه اي را شکست داد و فيناليست شد.
داودي در بازي فينال 3 بر 2 يوتو ياماناکا از ژاپن را برد و صاحب مدال طلا شد.
در وزن 70- کيلوگرم، کامران بصيري در اولين مبارزه پس از تساوي 5 بر 5 مقابل سناد صوفياني از عربستان با راي داوران برنده تاتامي شد. در ادامه 4 بر يک گيبران مورسليم نماينده کشور اندونزي را برد و راهي فينال شد. و در فينال 7 بر 6 نتيجه را به اولژاس کولاژان از قزاقستان واگذار کرد و مدال نقره را بر گردن آويخت.
در وزن 70+ کيلوگرم، حسين اسماعيلي ابتدا مقابل يردوس کوئانديک از قزاقستان 5 بر يک برنده شد. در ادامه 6 بر 4 نتيجه را به سيانگ چنگ از چين تايپه واگذار کرد و به ديدار رده بندي راه يافت.
اسماعيلي در ديدار رده بندي 6 بر صفر ژيادونگ چن از چين را برد و مدال برنز را کسب کرد.
در اين رقابت‌ها 385 کاراته کا از 25 کشور شرکت دارند.
انتهاي پيام/ا

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۵۴۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ مدال خوش‌رنگ سهم کشتی‌گیران نونهال کهگیلویه و بویراحمدی در مسابقات قهرمانی کشور

کشتی‌گیران نونهال کهگیلویه و بویراحمد در مسابقات قهرمانی کشور به کسب دو مدال طلا و دو مدال برنز در جایگاه ششم تیمی قرار گرفتند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان استان، رقابت‌های کشتی فرنگی نونهالان قهرمانی کشور روزهای دهم و یازدهم اردیبهشت در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار شد و در پایان این رقابت‌ها کشتی‌گیران کهگیلویه و بویراحمد موفق به کسب دو مدال طلا و دو مدال برنز شدند.

در روز نخست این مسابقات علی اصغر صبوری‌زاده در وزن ۳۵ کیلوگرم با غلبه بر کشتی‌گیرانی از اصفهان، سیستان‌وبلوچستان، خراسان رضوی و خوزستان به فینال مسابقات راه پیدا کرد.

صبوری‌زاده در دیدار نهایی در یک کشتی بسیار خوب و هوشمندانه با نتیجه ۹ بر یک کشتی‌گیری از اروند را مغلوب کرد و با اقتدار مدال خوش‌رنگ طلا را برگردن آویخت و بر سکوی قهرمانی کشتی ایران ایستاد.

در روز دوم این مسابقات محمد پورابراهیمی دارنده مدال نقره استعدادهای برتر کشور در سال ۱۴۰۲ مشهد، در وزن ۳۸ کیلوگرم در فینال این مسابقات و در دیدار نهایی برابر کشتی‌گیری از خوزستان قرار گرفت و در پایان با نتیجه ۹ بر ۶ به برتری رسید و صاحب مدال طلای قهرمانی نونهالان فرنگی کشور شد.

پورابراهیمی پیش‌از فینال بر حریفانی از استان‌های اروند، اردبیل، خراسان رضوی و کردستان با اقتدار غلبه کرده بود.

آرمین قاسمی دیگر نماینده استان در وزن ۶۲ کیلوگرم و دارنده مدال برنز استعدادهای برتر کشور در سال ۱۴۰۲ مشهد توانست با غلبه بر کشتی‌گیرانی از استان‌های زنجان، آذربایجان‌غربی، توابع تهران، مازندران و گیلان و با شکست مقابل کشتی‌گیری از اروند بر سکوی سوم این مسابقات قرار گیرد و صاحب مدال برنز شود.

ایلیا خردمند واعظ نماینده وزن ۱۰۰ کیلوگرم استان و دارنده مدال طلای استعدادهای برتر کشور در سال ۱۴۰۲ در شهرمشهد مقدس در این مسابقات با غلبه بر کشتی‌گیرانی از استان‌های تهران، ایلام، البرز و خوزستان و شکست ناباورانه مقابل کشتی‌گیری از لرستان صاحب مدال برنز شد و بر سکوی سوم ایستاد.

در پایان این رقابت‌ها تیم منتخب کشتی نونهالان فرنگی استان کهگیلویه و بویراحمد با کسب دو مدال طلا و دو برنز بعد از استان‌های مازندران، خوزستان، لرستان، اصفهان و فارس در مکان ششم تیمی قرار گرفت.

کد خبر 749699

دیگر خبرها

  • محمد نخودی اردوی تیم ملی کشتی را ترک کرد
  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 2-2 مقابل بایرن مونیخ (2018/5/1) / فیلم
  • ۴ مدال خوش‌رنگ سهم کشتی‌گیران نونهال کهگیلویه و بویراحمدی در مسابقات قهرمانی کشور
  • لرستان مقام سوم مسابقات کشتی فرنگی نونهالان کشور را از آن خود کرد
  • مدال محشری با صعود به نیمه‌نهایی قطعی شد / ۵ بوکسور فردا به میدان می‌روند
  • درخشش فرنگی‌کاران نوجوان خوزستانی در مسابقات بین‌المللی
  • گنج‌زاده مدرس کمپ تمرینی چین شد
  • کسب دو مدال برنز توسط بوکسور‌های نوجوان قزوینی
  • ایران نایب قهرمان کمپو جهان شد
  • این زن اصلا مدال نداشته که به علی دایی تقدیم کند!