Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-30@12:02:51 GMT

مردم فارس بدعهدي آمريکا در برجام را محکوم کردند

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۵۴۵۸۰

مردم فارس بدعهدي آمريکا در برجام را محکوم کردند

خبرگزاري آريا - شيراز - ايرنا – مردم شهرهاي مختلف استان فارس روز جمعه با برپايي راهپيمايي انزجار خود را از اقدام آمريکا در خروج از برجام اعلام و مواضع اخير دونالد ترامپ رئيس جمهوري اين کشور را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار ايرنا، راهپيمايي مردم شيراز همزمان با ديگر مناطق استان فارس پس از پايان آيين نماز جمعه با سردادن شعارهاي مرگ بر آمريکا، مرگ بر اسرائيل و مرگ بر آل سعود در خيابان هاي 9 دي و شهيد آيت الله دستغيب همراه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نمازگزاران که تصاويري از رهبر معظم انقلاب و شهدا در دست داشتند بر لزوم تصميم گيري قاطع مسئولان نظام براي مقابله با زياده طلبي هاي مسئولان آمريکايي تاکيد کردند.
راهپيمايان با اشاره به اينکه آمريکا پيش از اين نيز به تعهدات خود در برجام عمل نکرده است، اعلام کردند: آمريکا هيچگاه مورد اعتماد نبوده است و در مقطع کنوني نيز کشورهاي اروپايي بايد در اين زمينه ضمانت اجرايي لازم را ارائه دهند.
آنها همچنين تاکيد کردند: مسئولان نظام اسلامي مي‌بايست با تصميم گيري قاطع در اين زمينه مصالح نظام و مصالح مردم را در اولويت قرار دهند و به ياوه سرايي ها و زياده خواهي هاي آمريکا اعتنا نکنند.
در اين راهپيمايي که زنان و مردان، روحانيون و دانشگاهيان و دانش آموزان و خانواده هاي معظم شهدا و ايثارگران و اقشار مختلف مردم در آن حضور داشتند، آنها بار ديگر بر ولايت پذيري و توجه به فرامين و فرمايشات مقام معظم رهبري، آرمان هاي انقلاب اسلامي و پاسداري از خون شهدا تاکيد کردند.
دونالد ترامپ رئيس جمهوري آمريکا شامگاه سه شنبه 18 ارديبهشت ماه با تکرار اتهامات بي اساس خود عليه ايران و توافق هسته اي، اعلام کرد اين کشور ديگر در برجام نخواهد ماند.
حسن روحاني رئيس جمهوري اسلامي ايران بلافاصله پس از اعلام دونالد ترامپ رئيس جمهوري آمريکا مبني بر خروج اين کشور از برجام اعلام کرد که به وزارت خارجه دستور دادم ظرف چند هفته آينده با کشورهاي اروپايي و روسيه و چين، رايزني و مذاکره شود و اگر منافع ملت ايران تامين شود، در برجام خواهيم ماند.
رئيس شورايعالي امنيت ملي ايران گفت: از اين پس، برجام توافقي بين ايران و پنج کشور امضا کننده آن خواهد بود.
روسيه، فرانسه، چين، آلمان و انگليس پنج کشور امضا کننده برنامه جامع اقدام مشترک (برجام ) هستند.
حضرت آيت الله خامنه اي رهبر معظم انقلاب اسلامي نيز صبح چهارشنبه 19 ارديبهشت ماه در سخناني در دانشگاه فرهنگيان در اين باره گفتند: رئيس جمهوري آمريکا حرف‌هاي سخيف و سبکي زد، شايد بيش از 10 دروغ در حرف‌هاي او بود. هم نظام را تهديد کرد، هم ملت را که چنين و چنان مي‌کنم. بنده از طرف ملت ايران مي‌گويم: آقاي ترامپ! شما غلط مي‌کنيد.
6113/ 2027
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۵۴۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مادورو سرکوب تظاهرات دانشجویان آمریکایی را محکوم کرد

رئیس‌جمهور ونزوئلا سرکوب تظاهرات دانشجویان آمریکایی توسط نیروهای پلیس این کشور را محکوم کرد.

به گزارش ایسنا، نیکلاس مادورو، رئیس‌جمهور ونزوئلا خاطرنشان کرد: ما سرکوب جوانان آمریکایی توسط نیروهای پلیس این کشور را که برای محکوم کردن نسل‌کشی علیه فلسطینیان بیرون آمده‌اند، محکوم می‌کنیم.

براساس گزارش شبکه خبری المیادین، رئیس‌جمهور ونزوئلا همچنین تاکید کرد: احترام کامل خود را به جوانان آمریکایی اعلام می‌کنیم. آنها در مبارزه خود برای برقراری صلح مستحق احترام هستند.

مادورو از جوانان سراسر جهان خواست تا به خیابان‌ها بیایند و نسل‌کشی علیه ملت فلسطین را محکوم کنند.

دانشجویان آمریکایی ۱۸ آوریل جاری در محوطه دانشگاه کلمبیا در شهر نیویورک برای اعلام مخالفت خود با جنگ علیه نوار غزه تجمع کرده و از مدیران دانشگاه خود خواستند همکاری‌های آکادمیک‌شان با دانشگاه‌های رژیم صهیونیستی را متوقف کرده و سرمایه‌های خود را از شرکت‌هایی که حامی اشغال اراضی فلسطینی هستند، خارج کنند.

پس از مداخله نیروهای پلیس و بازداشت ده‌ها دانشجوی آمریکایی، خشم در دانشگاه‌های این کشور گسترش یافته و تظاهرات به ده‌ها دانشگاه دیگر در ایالت‌های مختلف این کشور رسید.

در ادامه جنبش دانشجویی بی‌سابقه‌ای در حمایت از فلسطین در دانشگاه‌های آمریکایی به دانشگاه‌های کشورهایی چون فرانسه، انگلیس و آلمان کشیده شد و همگی آنها اکنون شاهد برگزاری تظاهرات‌هایی در حمایت از ساکنان غزه و درخواست برای توقف جنگ در این منطقه و تحریم شرکت‌هایی هستند که سلاح در اختیار رژیم صهیونیستی قرار می‌دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مادورو سرکوب تظاهرات دانشجویان آمریکایی را محکوم کرد
  • جنجال نظرات مهدی نصیری درباره شاهزاده پهلوی و اپوزیسیون!
  • واکنش رئیس‌جمهور ونزوئلا به سرکوب دانشجویان آمریکا
  • تلاش آمریکا برای در اختیار گرفتن خلیج فارس محقق نمی‌شود
  • تجمع دانشجویان کرمانی در محکوم کردن رژیم صهیونیستی
  • کیهان: فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف! /جمهوری اسلامی: روحانیت خودش پیشقدم شود/از پرواز با بال استعداد‌ها تا پرواز با جت شخصی
  • عضو مجمع تشخیص: برجام و FATF همچنان در اولویت است / نباید روابط دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران به یکی دو کشور خاص محدود شود
  • روزنامه شرق: بهترین فرصت مذاکره مستقیم با آمریکا را از دست ندهید! / اجرای برجام و FATF اولویت نظام پس از عملیات وعده صادق
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: آواربرداری از خرابی 10 ساله زمانبر است/ سیاست های اقتصادی دولت ثمر داده/ کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی بود
  • تجمع دانشجویان قزوینی در حمایت از مردم مظلوم غزه