Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بافق، گرامیداشت 65 شهید والا مقام فصل بهار امشب از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بافق با حضور جمعی از بسیجیان و مردم شهید پرور در حسینیه امامزاده عبدالله(ع) برگزار شد.

در این مراسم حجة الاسلام بلبلی نیا سخنران برنامÙ ‡ ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان دوران دفاع مقدس با اشاره به جریانات سیاسی کشور و پیش بینی سیاستمداران دنیا مبنی بر فروپاشی آل سعود تا 2 سال آینده گفت: این خاندان آخرین سال‌های عمر خود را می‌گذراند، اکنون 2 چالش بزرگ اختلافات داخلی در عربستان و بحران‌های منطقه‌ای، خطرهایی هستند که چه بسا به نابودی آل‌سعود منجر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در ادامه به بیان سخنان ترامپ و کناره گیری آمریکا از برجام و نارضایتی ایران از عملکرد دولتمردان گفت: رهبر معظم انقلاب در آغاز برجام اعلام کردند که نسبت به این مسئله خوش بین نیستند اما برخی تصور کردند با امضاء کردن برجام آمریکا به تعهدات خود عمل می کند،حال آنکه خیالی بیش نبود و بارها این سخنان گفته شد اما آن ها به تذکرات توجه نکردند.

بلبلی نیا با اعلام صراحت رهبری در نتیجه نداشتن این مذاکرات و بهانه گیری های دشمن بیان کرد: رهبری حکیم که دقیقا وضعیت امروز و بهانه گیری های دشمن را هم در همان دیدار و پیش از انجام هر توافقی اعلام نمودند که دشمنى آمریکا با ملت ایران و با جمهورى اسلامى اصلاً حول محور هسته‌اى نیست.موضوع هسته‌اى بهانه است.اگر یک روزى هم این مسئله‌ حل شود، فرض کنید جمهورى اسلامى عقب‌نشینى کرد؛ خیال نکنید مسئله تمام خواهد شد؛ نه، ده بهانه‌ى دیگر را به‌تدریج پیش می کشند. مسئله این نیست که این ها درباره موضوع هسته‌اى با جمهورى اسلامى اختلاف پیدا کرده باشند، تحریم آمریکا از اول انقلاب شروع شد، روزبه‌روز هم بیشتر شده است، تا امروز که خب به نقطه‌ى بالایى رسیده است.

بلبلی نیا در ادامه با گرامیداشت سالروز رحلت آیت الله بهجت(ره) این مرجع عالیقدر ،تقوا، پرهیزکاری و مراقبت از نفس را از جمله ویژگی های بارز این مرحوم عنوان کرد و گفت: آیت الله بهجت از بندگان مقربی بود که توانست به سرچشمه زلال معرفت دست پیدا کند و در طول هشتاد سال عمر شریف و پر خیر و برکت خویش در این مسیر طی طریق کرده بود.

شایان ذکر است،اجرای گرود سرود عاشقان ولایت توسط دانش آموزان دبستان انقلاب و قرائت دعای کمیل هیئت جان نثاران یزد از دیگر برنامه های این مراسم بود

به نقل از آفتاب بافق


منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۵۴۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهید دانشجو در خانوک

حجت‌الاسلام غفوری، امام جمعه خانوک در یادواره شهید دانشجو سید احمد حسینی که در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) روستای داربیدخون برگزار شد، گفت: باران رحمت الهی که این چند روز نازل شده است، کوه ها دشت ها و روح دل هایمان را طراوت بخشیده است.

وی افزود: به لطف الهی و به همین خون پاک شهیدان، امروزه شاهد نابودی اسرائیل و فروپاشی غرب هستیم.

 حجت‌الاسلام غفوری تصریح کرد: شهید سلیمانی‌ها به این مسیر پرتو می‌دهند و چنین مکتبی، شکست نمی‌خورد و این مکتب در همه جا پیروز است.

وی با اشاره به شهدای دفاع مقدس بیان داشت: در هر جایگاهی که باشیم، هیچ زمانی نباید رشادت‌ها و از خود گذشتگی‌های شهدای گرانقدر را فراموش کنیم؛ زیرا آرامش و آسایش امروز ما مرهون فداکاری و جانفشانی‌های آن عزیزان است و احترام به شهدا و امام شهدا وظیفه آحاد مختلف مردم است. 

در پایان مراسم گروه سرود دختران حاج قاسم سلیمانی اجرا کردند و از طرف مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی از خانواده شهید حسینی تجلیل شد. 

شهید دانشجو، سید احمد حسینی در سال ۶ اردیبهشت ۱۳۶۵ در عملیات خیبر جزیره مجنون به شهادت نائل آمد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • برنامه ریزی برای برگزاری یادواره ملی شهدای ترور خراسان رضوی
  • لیگ قهرمانان آسیا لغو شد!
  • برگزاری ۳۸۱ یادواره در شهرستان کهگیلویه / استقبال از اجلاسیه شهدا
  • انصراف گیتی‌پسند از لیگ فوتسال با لغو جام باشگاه‌های آسیا
  • یادواره شهدای حسین آباد دورود
  • سقوط مرگبار ون در محور صیدون به امامزاده عبدالله
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • یادواره شهید گمنام در دانشگاه علم و هنر یزد برگزار می‎‌شود
  • توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری باعث ریشه کن شدن فساد است
  • یادواره سردار شهید سیدمعروف ایرانی در صومعه سرا