Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-27@18:14:16 GMT

همایش روسای شورای هیات مذهبی و کانون مداحان در خوی

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۵۴۹۰۰

‍‍‍‍‍‍

 به گزارش خبرگزار ی صدا و سیما مرکزآذربایجان غربی ،حجت الاسلام داداش زاده مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی هدف از این همایش راتوانمند سازی هیئات مذهبی استان و آسیب شناسی مداحی و توسعه عزادری های سنتی با اشعار سنتی و ائین دانست و گفت: در این چارچوب این همایش 3 کارگاه تخصصی برای شرکت کنندگان نیز برگزار شد
وی از آغاز ساماندهی نهایی هیات مذهبی استان هم خبر داد و افزود : تاکنون از مجموع 3 هزار هیئت مذهبی در استان بیش از 2 هزار هیئت ساماندهی و ثبت و شناسنامه دار شدند
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همچنین از شناسایی بیش از 4 هزار مداح اهل بیت ع در استان خبر داد و گفت : تاکنون برای بیش از 3 هزار مداح کارت هویت و شناسنامه مداحی صادر شده است
حجت الاسلام شکوری امام جمعه خوی در آئین آغازین این همایش بااشاره به نقش بسیار مهم هیات مذهبی و و مسئولان شورای هیئات مذهبی در نشر فرهنگ عاشورا گفت : امروزبرای جلوگیری از خرافات و نفوذ دشمن آسیب شناسی عزاداریها و مداحی های مربوط به ائمه اطهار ع باید در اولویت برنامه های فرهنگی تبلیغات اسلامی قرار گیرد
حجت الاسلام محمدلو رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خوی هم در این همایش از برگزاری 6 گارگاه تخصصی دیگر برای مداحان و اعضای شورای هیئات مذهبی شهرستان خوی برای آسیب شناسی عزاداریها و تقویت عزاداریهای سنتی و ائینی در شهرستان خوی خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

                                                           کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: مداح همایش ارومیه اذربایجان غربی هیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۵۴۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئولان، صدای مردم میمند درخصوص موقوفه میمند باشند

محمد مهدی فروردین در همایش بزرگداشت هفته گردشگری میمند با بیان اینکه گیاهان دارویی میمند در کشور بی نظیر است، گفت: همکاری مجموعه شهرداری و شورای شهر میمند برای توسعه این خطه جای تقدیر دارد.

او تصریح کرد: انتظار داریم که حق از دست رفته مردم میمند به همت مسئولان بر گردد چراکه میمند در صنایع دستی حرف برای گفتن دارد و شهرستان فیروز آباد دارای ۶ اثر ثبت شده جهانی است. 

فروردین با بیان اینکه شهرستان فیروزآباد با توجه به دارا بودن آثار باستانی از موزه محروم است، اظهار کرد: مردم از مسئولان انتظار پیگیری حق خود دارند و با توجه به اینکه سال گذشته که میمند ثبت ملی شد، اثرات ثبت ملی میمند را مردم باید لمس کنند و باید زیرساخت مورد نیاز برای رونق گردشگری تقویت شود.

نماینده مردم فیروزآباد، فراشبند و قیر و کارزین در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مسئولان حاضر در این همایش صدای مردم میمند در دولت و حاکمیت درخصوص موقوفه میمند باشند.

فروردین با اشاره به اینکه ظرفیت تولیدی میمند می‌تواند استان فارس را در قله قرار دهد، اضافه کرد: تولیدات بزرگ‌ترین میدان گازی جنوب کشور از جاده شهرستان فیروز آباد می‌گذرد و روزانه شاهد تلفات جاده‌ای هستند که باید این موضوع در اولویت رسیدگی قرار گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • مسئولان، صدای مردم میمند درخصوص موقوفه میمند باشند
  • واریز ۷۱۲ میلیارد تومان به حساب دهیاری‌های استان
  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان
  • حمایت شورای هماهنگی تبلیغات از اعتراضات دانشجویی علیه اسراییل
  • عزت نظام اسلامی مدیون ایثارگری‌های شهدا وخانواده‌های معظم آنان
  • تأکید بر ارتقای فعالیت‌های فرهنگی در حوزه زنان و رسانه
  • کرمان باید متناسب با عنوان پایتخت مقاومت باشد
  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور
  • کار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، جریان‌سازی فرهنگی است
  • اجلاسیه سراسری روسای شورا‌های اسلامی کشور به میزبانی قم برگزار می‌شود