Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما به نقل از بازار سرمایه، رییس سازمان بورس و اوراق بهادار پیرامون تأثیر خروج آمریکا از برجام بر روی بازار سهام گفت: بر اساس ماده 28 قانون رفع موانع تولید « صندوق تثبیت بازار سرمایه » عهده دار حمایت از سهامداران خرد بوده و در مواقع مختلف در بازار سهام فعال است،همچنین در صورت نیاز نیز صندوق توسعه بازار سرمایه که وظایف مشابهی با صندوق تثبیت دارد همچنان عملیات بازار گردانی سهام را دنبال می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شاپور محمدی با بیان اینکه جای هیچ نگرانی برای حمایت از سهامداران در بازار سهام نیست ،عنوان کرد:سهامداران حرفه‌ای بازار ، با اشراف به آثار روانی اخبار پیرامونی برجام بر عدم اثرات بلند مدت چنین اقدام‌هایی واقف بوده و هم اکنون با توجه به استراتژی بلند مدت خود و سودآوری شرکت‌ها تمایلی به فروش سهام ندارند.
به گفته وی سودآوری شرکت‌ها بهتر از دوره‌های مالی قبل است و انتظار می‌رود استراتژی کسب بازدهی در روند بلندمدت بازار سهام ادامه یابد این در حالی است که در مواقع مقطعی اگر عده‌ای بخواهند دارایی‌های خود را نقد کنند بطور حتم صندوق تثبیت کمک خواهد کرد.
رییس سازمان بورس ادامه داد: ممکن است روند بازار سهام اندکی با افت و خیزهای طبیعی ناشی از ریسک‌های دیگری روبرو شده باشد و در عین حال با تعدیل‌ها و اصلاح قیمتی که صورت گرفته درنهایت منجر به شکل گیری وضعیت با ثبات در شرایط فعلی شده است.
به باور وی بازار سهام هم اکنون در وضعیتی که بتواند بر اساس سود آوری شرکت‌ها ثبات داشته باشد قرار گرفته و با تحلیل مناسبی که سرمایه گذاران انجام می‌دهند و بر اساس افق بلند مدت سرمایه گذاری خود می‌توانند نظاره گر وضعیتی مناسب در بازار باشند.
وی در پایان گفت: وضعیت سود آوری شرکت‌ها با توجه به نرخ ارز برآوردی در بودجه آن‌ها ،اغلب حاکی از وضعیت بهتر درآمدی و فروش مناسب شرکت‌ها داشته و در مجموع از لحاظ تاثیرات ارزی و فروش وضعیت مناسبی برای شرکت‌های بورسی رقم خورده است.  

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: سودآوری سهامداران بازار سرمایه فروش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۵۴۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود و خروج سهامداران درصدی ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، روز معاملاتی گذشته برخی سهامداران درصدی به شرکت‌ها ورود و برخی از شرکت‌ها خارج شدند. در این مطلب قصد داریم به معرفی این ورود و خروج‌ها بپردازیم. نکته مهم ورود و خروج سهامداران درصدی این بود که در روز معاملاتی گذشته ورود و خروج هایی بود که در فهرست سهامداران عمده ودی اتفاق افتاد. ادامه این خبر را لطفا در لینک زیر بخوانید : https://nabzebourse.com/000Iwm

دیگر خبرها

  • قرارگاه تولید مسکن ارزان‌قیمت در برنامه صندوق ذخیره فرهنگیان است
  • ورود و خروج سهامداران درصدی ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خبرخوش برای سهامداران عدالت/تا این تاریخ سود را پرداخت می‌کنیم
  • ارزش بازار آلفابت از ۲ تریلیون دلار گذشت
  • آلفابت به کلوب ۲ تریلیون دلاری‌ها پیوست
  • نقش کلیدی صندوق‌های سرمایه گذاری بازار سرمایه در جمع‌آوری نقدینگی‌های بلاتکلیف
  • شکست جدید آمریکا برای مهار پیشرفت هواوی
  • مبلغ دقیق مرحله سوم سود سهام عدالت / مرحله سوم سود سهام عدالت کی واریز می‌شود؟
  • خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
  • آدرس غلط به کل کل پرسپولیسی ها و استقلالی ها | دخل و خرج سرخابی ها بعد از واگذاری چه می شود؟