Web Analytics Made Easy - Statcounter

راهپیمایی پرشور محکومیت عهدشکنی آمریکای خبیث امروز همزمان با سراسر کشور در جای جای استان آذربایجان شرقی نیز به صورت باشکوه برگزار شد. ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۵ استانها آذربایجان شرقی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرستانهای آذربایجان شرقی، مردم همیشه در صحنه استان آذربایجان شرقی همزمان با سراسر کشور پس از خطبه‌های نماز جمعه این هفته به خیابان آمدند و فریاد "الله‌اکبر" سر دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این راهپیمایی به دنبال خروج آمریکا از برجام و اثبات مکرر بدعهدی این کشور با حضور پرشکوه همه اقشار مردم در سراسر استان آذربایجان شرقی برگزار شد و مردم با اتحاد و هم‌صدا، اقدام جنون‌آمیز رئیس‌جمهور آمریکا مبنی بر خروج از برجام را محکوم کردند.

انتهای پیام/م

R7887/P1486/S6,47/CT8

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۵۵۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت‌های علمی و صنعتی کشور نتیجه زحمات و تلاش‌های نیروی کار است

مالک رحمتی در مراسم گرامی‌داشت روز جهانی کارگر در دیدار با تشکل‌های کارگری استان، با اشاره به تقدس کار در آموزه‌های دینی گفت: از منظر دینی، کار یک مفهوم مقدس و کارگری یک شغل شریف است و باید این فرهنگ در جامعه جا بیفتد که از شغل کارگری با عزت و افتخار یاد کنیم.

وی با بیان اینکه کارگری نماد بالندگی، رشد و اثربخشی است افزود: امروز به برکت وجود کارگران و خودکفایی در بسیاری از صنایع، اعتماد به نفس ملی تقویت شده و در سایه ارزشی که نظام جمهوری اسلامی به نیروی کار می‌دهد، به یک عزت و اقتدار بالایی در دنیا دست یافته‌ایم.

وی با بیان اینکه پیشرفت‌های علمی و صنعتی کشور نتیجه زحمات و تلاش‌های نیروی کار است افزود: عملیات وعده صادق نیز یکی از نتایج نیروی فنی و متخصص کشورمان بود که دنیا را مات و مبهوت خود کرد و امروز شاهدیم که در امتداد این عملیات و وعده مقام معظم رهبری مبنی بر فروپاشی رژیم غاصب صهیونیستی، خیزش عمومی علیه این رژیم در آمریکا و سایر کشور‌ها شکل گرفته است.

استاندار آذربایجان شرقی در ادامه تضمین کیفیت کار را یکی از مقوله‌های بسیار مهم در حوزه کارگری دانست و گفت: تحقق جهش تولید و صادرات در گرو تولید محصولات باکیفیت و مطابق با استاندارد‌های ملی و جهانی است که حرف اول و آخر را در این زمینه کارگران می‌زنند.

رحمتی گفت: اگر کارگران با عشق و علاقه و انگیزه کار کنند و تعهد به کیفیت تولیدات را در روند تولید رعایت کنند قطعاً محصولات باکیفیتی تولید خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه کشور در عرصه‌های مختلف به رشد و توسعه غیرقابل‌باور رسیده، اما این پیشرفت‌ها به درستی به جامعه منعکس نشده، افزود: مسیر امیدآفرینی در جامعه، روایت پیشرفت‌هایی است که در جای‌جای کشور اتفاق می‌افتد.

وی با اشاره به اینکه روایت صحیح پیشرفت، وظیفه مدیران، روابط عمومی‌ها و اهالی رسانه است، خواستار برگزاری اردو‌های راهیان پیشرفت برای اقشار مختلف ازجمله دانش‌آموزان، دانشجویان و حتی مدیران اجرایی استان توسط دستگاه‌های اجرایی شد.

استاندار آذربایجان شرقی به مشکلات کارگری نیز اشاره کرد و گفت: یکی از این مشکلات، مسکن کارگران است که باید با استفاده از ظرفیت نهضت ملی مسکن، بتوانیم مشکل کارگران را در این زمینه حل کنیم و قطعاً این قدم بزرگی در ارتقای سطح معیشت کارگران عزیز خواهد بود.

رحمتی درخصوص حقوق و دستمزد کارگران نیز گفت: تعیین حقوق و دستمزد یک کار تخصصی در سطح کلان کشوری است؛ آن‌چه به استان مربوط است استفاده از سایر تسهیلات مانند اعطای سهام صنایع به کارگران در راستای ارتقای معیشت و اطمینان خاطر کارگران نسبت به آینده شغلی است که در این زمینه هر چه در توان داریم انجام خواهیم داد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی نیز در این دیدار با اشاره به شعار سال، کارگر را رکن جهش تولید معرفی کرد و گفت: شعار سال جاری که به مشارکت مردم اشاره دارد در واقع نشان‌دهنده‌ی اهمیت حضور کارگران در اقتصاد و افزایش تولید در کشور است.

حسین فتحی رضایت شغلی، امنیت شغلی و آرامش صنعتی را از سازوکار‌های مهم در تحقق مشارکت کارگران در راستای جهش تولید برشمرد و گفت: حمایت از کارگران آرامش صنعتی را به دنبال دارد و هر جا که آرامش و امنیت صنعتی باشد آن‌جا سرمایه‌گذاری افزایش می‌یابد.

وی با اشاره به تبلیغات و تحرکات معاندین و بیگانگان در استان و کشور برای ایجاد مشکل برای واحد‌های تولیدی صنعتی گفت: کارگران همواره ما را سربلند کردند و هرگز مطالبات صنفی کارگران به اغتشاشات تبدیل نشد، و این بزرگترین جهاد جامعه کارگری است.

فتحی یادآور شد: دشمن به دنبال فروپاشی اقتصادی است و راهبرد ما هم تولید است که این تولید با مشارکت مردم و کارگران تحقق می‌یابد.

وی با تاکید بر اینکه ظلم به کارگر فقط عدم پرداخت حقوق مناسب نیست گفت: نبود حفظ کرامت، اقتدار، عزت و امنیت شغلی کارگران نیز ظلم در حق آنها است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • پیشرفت‌های علمی و صنعتی کشور نتیجه زحمات و تلاش‌های نیروی کار است
  • کارگری نماد بالندگی، رشد و اثربخشی است/ کارگران حرف اول و آخر را در جهش تولید می‌زنند
  • هواشناسی سیستان و بلوچستان همزمان ۲ هشدار زرد صادر کرد
  • روایت وحید شمسایی از اعزام تیم فوتسال همزمان با حمله به اسرائیل
  • سینما‌ها عصر جمعه تعطیل می‌شوند
  • نواخته شدن زنگ سپاس معلم در آذربایجان شرقی
  • سینماها عصر جمعه تعطیل می‌شوند
  • اختتامیه‌ی جشنواره‌ی ملی «افتخار من» همزمان با سراسر کشور در گیلان
  • معلمان با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند
  • نگذارید قصه کاظم صدیقی، استخوان لای زخم بماند /حضورش در نماز جمعه و توجیهات طلبکارانه اش، سوءتفاهم ها را افزایش داد