Web Analytics Made Easy - Statcounter

تمرین نوبت عصر امروز تیم ملی فوتبال کشورمان با نظارت سرمربی این تیم برگزار شد. ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۹ ورزشی فوتبال ایران نظرات

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، هفتمین روز از دوره آماده‌سازی تیم ملی فوتبال کشورمان برای حضور در جام جهانی 2018 روسیه از ساعت 17:30 امروز (جمعه) در زمین چمن پژوهشگاه صنعت نفت پیگیری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* در این تمرین طبق روال روزهای اخیر چهار بازیکن به نام‌های علی کریمی، مهدی ترابی، علی قلی‌زاده و محمدرضا خانزاده حضور داشتند که پس از 10 دقیقه بازی تنیس فوتبال تمرینات خود را زیر نظر میکو دنبال کردند.

* در بخش اول تمرین بازیکنان با دویدن و استارت‌های کوتاه زیر نظر میکو مربی بدنساز تیم ملی خود را آماده تمرین کردند که پس از آن کارهای استقامتی و سرعتی با دویدن دور موانع ادامه یافت.

* کارلوس کی‌روش که در تمرینات هفت روز اخیر با نشستن کنار زمین بازیکنان را زیر نظر می‌گرفت، برای اولین بار در تمرین امروز برای دقایقی بالا سر بازیکنان حاضر شد و با دقت نظاره‌گر تمرین آنها بود.

* بازیکنان پس از پشت سر گذاشتن کارهای بدنی پشت محوطه جریمه حاضر شدند که اوسیانو کروز از پشت آدمک‌ها توپ را به بازیکنان می‌داد و آنها پس از عبور از موانع باید توپ را تبدیل به گل می‌کردند. این تمرین در مدل‌های مختلف و از جهت‌هایی متفاوت صورت گرفت.

* مرحله بعدی تمرین، سانتر از جناحین با دستگاه شوت‌زن بود که بازیکنان باید از پشت آدمک‌ها توپ‌ها را با ضربه سر یا پا تبدیل به گل می‌کردند.

* هوای محل برگزاری تمرین در ابتدا آفتابی و بسیار گرم بود، اما پس از گذشت 30 دقیقه هوا به یکباره تغییر کرد و ابرهای سیاه باعث تعجب کارلوس کی‌روش شده بود. سرمربی تیم ملی حتی به شوخی می‌گفت این ابرها چرا بالای سر ما را انتخاب کرده‌اند؟!

* در مرحله پایانی تمرین بازیکنان به سرد کردن پرداختند.

انتهای پیام/

R35347/P1015145/S3,27/CT11 واژه های کاربردی مرتبط کارلوس کی‌روش تیم ملی فوتبال ایران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کارلوس کی روش تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی روش تیم ملی فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۵۵۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آنالیز بازیکنان استقلال با ساعت هوشمند!

به گزارش ورزش سه، در تصاویر منتشر شده از تمرین استقلال خوزستان نکته‌ جالبی وجود داشت و استفاده اکثر بازیکنان این تیم از ساعت هوشمند در جریان تمرین بود و به نظر می‌رسد که آنها وضعیت بدنی و میزان دوندگی خود در تمرین را توسط ساعت هوشمند خود بررسی می‌کنند.

بازیکنان خارجی استقلال خوزستان داستانبک ترسونوف، عثمان اندونگ و ساویو روبرتو بازیکنانی بودند که ساعت هوشمند روی مچ خود داشتند و چند بازیکن این تیم هم از این قابلیت برای ارزیابی بدن خود استفاده کرده بودند.

با توجه به پیشرفت تکنولوژی و بررسی میزان دوندگی، ضربان قلب و ... استفاده از این ساعت‌ها در ورزش‌های انفرادی یا تمرینات رواج دارد اما در دنیای فوتبال استفاده از GPS مرسوم‌تر است و با بررسی دقیق‌تر توسط تیم آنالیز و پزشکی‌ها بررسی می‌شود.

بازیکنان استقلال خوزستان در جریان تمرین تمرین جدی را پیش از سفر به اصفهان برگزار کردند و با توجه به اهمیت هر پنج مسابقه باقی‌مانده آنها برای بقا در لیگ برتر، آنها به جزئیات تمرین هم اهمیت می‌دهند و سرمربی آنها سیروس پورموسوی با دقت خاصی عملکرد شاگردانش را دنبال می‌کند.

دیگر خبرها

  • تقدیر از سرمربی پیشین با چاشنی احتیاط برای بازیکنان
  • اوزونیدیس: فوتبال «بکش زیرش» را بازی نمی‌کنم/ داریم یک تیم می‌سازیم
  • چهره‌های مصمم در تمرین استقلال خوزستان (عکس)
  • عنایتی: مثل رضا عنایتی دیگر پیدا نمی‌شود!
  • سرخپوشان بعد از تمرین راهی قائمشهر شدند
  • آخرین تمرین پرسپولیس پیش از سفر به قائمشهر
  • سرخپوشان تمرین کردند و راهی فرودگاه شدند
  • پرسپولیس بدون مصدوم راهی قائمشهر شد
  • آنالیز بازیکنان استقلال با ساعت هوشمند!
  • برگزاری تمرین پرسپولیس با حضور هوادار خانم