Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی استقلال گفت تیمش به دنبال صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا است.

طرفداری- بیژن طاهری، درباره دیدار هفته گذشته با ذوب آهن گفت:

بازیکنان ما در این مدت خسته شدند. بازی های ما با فاصله کم بودند و هر 10 روز سه بازی انجام می دهیم. این فشردگی باعث شد بازیکنان ما خسته شوند. ما در این مدت همواره در سفر بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این توجیه نتیجه نیست اما باید شرایط را بدانید که بازیکنان خسته بودند. بازی پرفشاری داشتیم و به بازیکنان فشار زیادی آمد. تیم حریف نیز خشن بازی می‌کرد و باوجود موقعیت های زیاد برای گلزنی در نهایت با یک اتفاق نتیجه را واگذار کردیم.

به نقل از وبسایت باشگاه استقلال، وی افزود:

هیچ چیز تمام نشده و یک 90 دقیقه دست نخورده در ورزشگاه آزادی باقی مانده است. تمام تلاش خود را می کنیم تا به اندازه لازم گلزنی کنیم و استقلال از این مرحله نیز دست پر خارج شود. استقلال توانایی و لیاقت شکست ذوب آهن و صعود به مرحله بعد را دارد.

مربی استقلال در ادامه درباره دیدار برگشت اضافه کرد:

فوتبال است و هیچ چیز معلوم نیست. از دقیقه اول با حوصله به میدان می رویم و بی گدار به آب نمی زنیم. با منطق فوتبال بازی می کنیم و کاری می کنیم تا هواداران سربلند به خانه بروند.

او در ادامه درباره شرایط روحی بازیکنان برای بازگشت برابر ذوب آهن تصریح کرد:

در وجود بازیکنان می بینم که می توانیم صعود کنیم. بعد از بازی در اصفهان همه می گفتند ناراحت نباشید زیرا در آزادی جبران می کنیم. تمام تیم ما متحد و همدل هستند و با اتحادی که درون باشگاه میان تمامی ارکان مجموعه از مدیرعامل تا کادرفنی و بازیکنان و کادرپزشکی و غیره وجود دارد، می توانیم به مرحله بعدی برویم. امیدواریم امید ابراهیمی نیز به بازی برسد زیرا او برای تیم مهره ای تاثیر گذار است.

طاهری در پایان درباره اهمیت حضور تماشاگران در ورزشگاه اضافه کرد:

تماشاگران در بازی با العین و الریان به ما روحیه دادند و بازی را آنها برابر الریان بردند. امیدوارم با صبر و متانت تیم را تشویق کنند. انتظارات تا اندازه زیادی از استقلال برآورده شده اما لیاقت تماشاگران بیشتر است. بازیکنان برای شاد کردن دل هواداران همه کار می کنند. فراموش نکنیم که بسیاری فکر می کردند ما از مرحله گروهی صعود نمی کنیم اما حالا همه مجموعه می خواهیم مسیری که آغاز کردیم را با قدرت ادامه دهیم و به دنبال صعود از این مرحله هستیم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۵۵۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود بایرلورکوزن به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 1-1 مقابل منچستریونایتد (2002/5/1) / فیلم

سال 2002 در چنین روزی و در چارچوب دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2001/02،‌ دو تیم بایرلورکوزن و منچستریونایتد در ورزشگاه بای آرنا به مصاف هم رفتند. در حالی که بازی رفت دو تیم در منچستر با نتیجه 2-2 خاتمه یافته بود، در این بازی شاگردان سر الکس فرگوسن ابتدا از میزبان آلمانی پیش افتادند اما الیور نویل با به ثمر رساندن گلی دیدنی نتیجه بازی را به تساوی کشاند تا در پایان مسابقه تیم آلمانی با توجه به گل زده بیشتر در خانه حریف، به فینال گلاسکو صعود کند.

دانلود (41.9MB)

دیگر خبرها

  • مورایس: تساوی با پرسپولیس فقط به نفع استقلال بود
  • کیران مک کنا، گزینه جانشینی دزربی در صورت جدایی این مربی ایتالیایی از برایتون
  • حمید مطهری: بازیکنانم در نیمه دوم فوق‌العاده بازی کردند
  • به روز رسانی| نکونام: نیمه اول باید کار را تمام می کردیم/ تراکتور مهره داشت ولی هم و غم ما در این فصل جذب بازیکن بود
  • حاشیه بازی تراکتور و استقلال| حضور مربیان تیم ملی و شعار هواداران تراکتور علیه مربی و بازیکن استقلال
  • صعود بایرلورکوزن به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 1-1 مقابل منچستریونایتد (2002/5/1) / فیلم
  • حمید مطهری: باید مثل سربازان جنگجو برای تراکتور بجنگیم
  • مطهری: مانند سرباز مقابل استقلال می‌جنگیم/ گل‌محمدی عزیز است، اما من مسئول فنی تراکتور هستم
  • مطهری: مقابل استقلال برای حیثیت و آبروی خودمان بازی می‌کنیم
  • حمید مطهری: گل‌محمدی فنی‌ترین مربی است