Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرحله نهایی رقابت‌های انتخابی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی درحالی امروز به پایان می‌رسد که حواشی زیادی مانند روزهای گذشته در این مسابقات وجود داشت. ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۸ ورزشی کشتی و وزنه برداری نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مرحله نهایی رقابت‌های انتخابی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی برای شرکت در بازی‌های آسیایی 2018 اندونزی و رقابت‌های جهانی مجارستان از روز چهارشنبه در سالن شهدای هفتم تیر تهران آغاز شده است و امروز (جمعه) با معرفی نفرات برتر به پایان خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حواشی این مسابقات به شرح زیر است:

*سالن قدیمی شهدای هفتم تیر در روز پایانی مسابقات، مملو از تماشاگر بود، به طوری که تقریبا تمام صندلی های سالن پُر بود.

*با حضور محمد ابراهیم سیف پور، رحیم علی آبادی، عسگری محمدیان، علی اکبر حیدری و پرویز سیروس پور از پرفسور محمد آهنچی، یکی از پیشکسوتان کشتی ایران و قدیمی ترین رئیس فدراسیون کشتی با اهدا لوح تقدیر شد. تماشاگران هم یکصدا به تشویق این پیشکسوت پرداختند و همراه با سایر پیشکسوتان دور افتخاری در سالن زدند.

*در مبارزه فینال دوم وزن 125 کیلوگرم بین یدالله محبی و پرویز هادی زمانی که کشتی با نتیجه 3 بر یک به سود هادی خاتمه یافت، محمدحسن محبی، سرمربی اسبق تیم ملی کشتی آزاد و دارنده مدال های نقره و برنز جهان که مربی و عموی یدالله نیز هست از جایگاه تماشاگران برای اعتراض خود را به کنار تشک رساند و اعتراض بسیار شدیدی به اردوان صاحب رئیس تشک داشت که با دخالت ماموران کنترل و به خارج از سالن هدایت شد.

*ارشک محبی پسرعموی یدالله محبی که اعتراضاتش روز گذشته نیز در دیدار مقدماتی وزن 125 کیلوگرم حاشیه ساز شده بود، این بار نیز به طرز زشتی از جایگاه تماشاگران خود را به کنار تشک رساند و قصد داشت باز هم حاشیه درست کند که با اقدام به موقع و ممانعت ماموران نیروی انتظامی مواجه شد.

*همانند روز گذشته ماموران ستاد ملی مبارزه با دوپینگ (نادو) با حضور در سالن شهدای هفتم تیر تهران از نفرات برتر پنج وزن نخست کشتی آزاد و فرنگی، تست دوپینگ گرفتند.

*بعد از پیروزی علیرضا گودرزی مقابل مجتبی گلیج و کسب عنوان نخست وزن 97 کیلوگرم کشتی آزاد وی به طور زاید الوصفی به خوشحالی پرداخت. تعداد زیادی از تماشاگران حاضر در سالن که طبیعتا تهرانی بودند به تشویق وی پرداختند، اما در مقابل تعدادی از علاقمندان مازندرانی گلیج را تشویق کردند. مازنی ها بعد از پیروزی گودرزی به کنایه خواستار اخذ تست دوپینگ از این کشتی گیر شدند که باعث عصبانیت و ناراحتی گودرزی شد که با حضور به موقع رخش خورشید، مربی تهران، وی به سرعت راهی رختکن شد.

*محسن کاوه مانند روزهای گذشته در سالن حضور داشت و نظاره گر عملکرد کشتی گیران بود. وی در هنگام مسابقه گودرزی و گلیج با حساسیت خاصی این مسابقه را پیگیری می‌کرد. بعد از اتمام این مسابقه کاوه و همراهانش سالن را ترک کردند.

*رسول خادم، رئیس فدراسیون و سرمربی تیم ملی کشتی آزاد مانند روزهای گذشته در بین تماشاگران نشسته است که برخی اوقات با درخواست آنها اقدام به گرفتن عکس یادگاری می کرد.

انتهای پیام/

R35366/P1435/S3,29/CT11 واژه های کاربردی مرتبط کشتی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۵۵۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنز جام شاهد بر سینه فرنگی کار جوان قمی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، با پایان رقابت ۵ کشتی گیر قم در مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی جوانان جام شاهد به میزبانی مریوان، «محمدجواد ابوطالبی» در ۶۰ کیلوگرم تنها مدال‌آور قم بود که پس از محمد عشیری و کامران عبدولی، به همراه ابوالفضل دادمرز رتبه سوم مشترک و نشان برنز را کسب کرد.

از بین دیگر نماینده‌های قم ابوالفضل رسولی در ۷۷ کیلوگرم نهم شد، امیرحسین نعمت زاده در ۸۲ در جایگاه پنجم ایستاد و سایر نفرات قمی این رقابت‌ها عنوانی را کسب نکردند.

دیگر خبرها

  • چشم کاروان ایران در المپیک به عملکرد گوش شکسته‌ها
  • برگزاری رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی از فردا
  • شرایط ملی پوش شدن ۲ وزن المپیکی و ۱ وزن غیر المپیکی تیم ملی کشتی فرنگی اعلام شد
  • اعلام شرایط انتخاب ملی پوش کشتی فرنگی در ۲ وزن المپیکی و ۱ وزن غیر المپیکی
  • تکلیف «گرایی»های فرنگی مشخص شد
  • در وزن ۷۷ انتخابی برگزار شود/ تجربه‌ «گرایی» را نباید فراموش کرد
  • برنز جام شاهد بر گردن فرنگی کار جوان قمی
  • آمادگی اردبیل برای میزبانی از رقابت‌ های بین المللی کشتی فرنگی «جام صفوی»
  • آمادگی اردبیل برای میزبانی از رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی «جام صفوی»
  • برنز جام شاهد بر سینه فرنگی کار جوان قمی