Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی کروات العین می‌گوید تیمش در بازی برگشت مقابل الدحیل با تمام توان به میدان می‌رود و باخت سنگین دور رفت را جبران می‌کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، تیم العین امارات در خانه به مصاف الدحیل قطر رفت و با نتیجه عجیب ۴ بر ۲ بازنده میدان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زوران مامیچ ، سرمربی کروات العین در گفت و گو با یکی از رسانه‌های محلی به اشتباهات زیاد تیمش که منجر به از دست رفتن این مسابقه برای آن‌ها شد اعتراف کرد و گفت: تیم ما در بازی برگشت برای جبران این نتیجه به میدان می‌رود و صلاحیت این را دارد که به کیفیت قبلی خود بازگردد.

العین برای رسیدن به مرحله بعدی مسابقات، به سه گل در خانه حریف نیاز دارد تا با دو گلی که در خانه خود به ثمر رسانده در مجموع با برتری ۵ بر ۴ به مرحله بعد صعود کند که رسیدن به این امر کار دشواری است. اما العین ثابت کرده که در مسابقات خارج از خانه نتایج بهتری کسب می‌کند. مخصوصا اینکه این تیم در بازی برگشت از محمد العنزی و حسین شحات در ترکیب خود بهره می‌برد و می‌تواند از آن‌ها استفاده کند.

زوران مامیچ در گفت و گو با خبرگزاری فرانسه تاکید کرد:

ما همه با هم مبارزه خواهیم کرد و تیم من تا پایان بازی تسلیم نخواهد شد و اگر یک تیم وجود داشته باشد که بتواند این معجزه را انجام دهد، آن تیم قطعا العین خواهد بود.

تیم العین امارات، روز دوشنبه از طریق کویت به دوحه سفر می‌کند. آن‌ها هم‌چنین در بازی برگشت مقابل الدحیل کایو، مهاجم برزیلی خود را به دلیل دریافت کارت قرمز در بازی رفت مقابل همین تیم قطری در اختیار نخواهند داشت. ‌

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم العین زوران مامیچ الدحیل قطر تیم العین تیم العین امارات زوران مامیچ لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۵۵۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید قراردادها رااز هفته آینده شروع می‌کنیم/ درخواست از هواداران

به گزارش خبرنگار مهر، جواد نکونام ظهر امروز یکشنبه در نشست خبری قبل از دیدار روز دوشنبه با ذوب آهن ضمن تشریح آخرین وضعیت این تیم برای حضور در ادامه رقابت های لیگ برتر گفت: دیدارهای سختی در پیش داریم. می دانیم کجای کار هستیم و چه شرایطی داریم. می خواهیم بازی را کنترل کنیم تا به پیروزی برسیم. با بازیکنان هم که صحبت کردیم به آنها گفته ایم که چه مسوولیت بزرگی روی دوش ماست. تاکید کرده ام که بهترین بازی را انجام دهیم.

وی ادامه داد: همیشه دوست داشته ام که پاسخگو باشم. تیم من الان در رختکن است اما من آمده ام به نشست خبری. کسی نمی تواند به من بگوید که حتما بیایم در نشست خبری. به خاطر شرایط ترافیکی نمی توانم در همه نشست های خبری حضور داشته باشم. اگر سال بعد هم مربیگری کنم و در فوتبال باشم باید این شرایط درست شود تا خبرنگاران و اهالی رسانه هم بتوانند به راحتی کارشان را انجام دهند. باید در محل تمرینات تیم ها محل هایی برای نشست خبری وجود داشته باشد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد تاثیر آرامش بر این تیم و تغییراتی که صورت گرفته است گفت: هر جا که آرامش باشد شانس موفقیت بیشتر است. حضور آتیلا حجازی، علی عسگری و سردار شهریاری تاثیر زیادی در استقلال داشته است. هیچ قولی نداده ام در جلساتی که داشته ام. فقط قول داده ایم که تلاشمان را بکنیم. از هفته آینده تمدید قراردادها برای فصل آینده را شروع خواهیم کرد.

جواد نکونام از اظهار نظر در مورد اتفاقاتی که بین هواداران رخ داده است گفت: من در مورد هواداران استقلال می توانم صحبت کنم که همیشه یاور تیم بوده اند. امیدوارم روز دوشنبه هم در ورزشگاه حضور داشته باشند و کل ورزشگاه را آبی کنند. ما هم با ارایه یک بازی خوب به پیروزی برسیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد قضاوت کوپال ناظمی برای این تیم و نگاه هایی که وجود دارد گفت: ایشان داور خوبی است و نگاه ما مثبت است. البته ذهنیت هایی در مورد قضاوت ایشان از دو دیدار گذشته وجود دارد اما ما هیچ قضاوتی نمی کنیم و دوست داریم بهترین عملکرد را داشته باشند و حقی از تیمی ضایع نشود. ما تلاش می کنیم و می جنگیم و هر تیمی که شایسته است پیروز شود. 

وی ادامه داد: نگران هستیم اما اعتماد می کنیم به همه داوران. همه دیدند که در چند بازی اخیر چه اتفاقاتی رخ داده است . با این حال ما تلاش می کنیم و وظیفه خودمان را انجام می دهیم. امیدوارم داوران هم عدالت را اجرا کنند و هر تیمی که شایسته است به پیروزی برسد. 

ادامه دارد....

کد خبر 6095629

دیگر خبرها

  • تمدید قراردادها رااز هفته آینده شروع می‌کنیم/ درخواست از هواداران
  • غول خفته والیبال جهان علیه معجزه ایران!
  • معجزه مسی در ۳۵سالگی؛ ۵پاس گل در یک نیمه!
  • آمار ابدی مسی: 1200 گل + پاس گل!
  • شبی که رئال معجزه را معنا کرد! (عکس)
  • نوراللهی و رفقا جام را از العین گرفتند(عکس)
  • پیام ده‌روسی به لورکوزن: به کامبک اعتقاد داریم
  • الکلاسیکوی قلابی: تکل، خطا، اعتراض و ...کات!
  • انریکه: برای بازی برگشت روی کمک هواداران‌مان حساب می‌‌کنیم
  • بنزما به خانه برگشت؛ پیگیری درمان کریم در کمپ تمرینی رئال مادرید