Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، کریم حمیدوند در جمع راهپیمایان اسدآباد تصریح کرد: آمریکا در زمان جنگ تحمیلی با اینکه شروع کننده جنگ صدام بود بر این طبل کوبید که ایران آغازکننده جنگ بوده است.

وی با بیان اینکه در مبحث هسته‌ای نیز شاهد حرف‌های دروغین آمریکا هستیم، اضافه کرد: فناوری هسته‌ای صدها کاربرد صلح‌آمیزعلمی و پزشکی داشته و فقط در یک مورد به تولید بمب ختم می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای تأمین اسدآباد گفت: فتوای رهبرمعظم انقلاب با حرام اعلام نمودن تولید سلاح اتمی برای ما حجت است تا از انرژی هسته‌ای فقط در مصارف صلح‌آمیز استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه اقدام آمریکا باعث تضعیف سازمان ملل شده است، افزود: اجرای برجام برای سایر کشورهای تعهد دهنده الزام‌آور است.

حمیدوند در پایان سخنانش بیان کرد: اقدام ترامپ پیشگویی رهبرمعظم انقلاب درباره آمریکا را اثبات کرد.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: حمیدوند آمریکا ترامپ عهدشکنی برجام اسدآباد فناوری هسته ای راهپیمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۵۶۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرب الاجل یک هفته‌ای فرماندار میاندآب برای جمع آوری سد معبر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، محمدرضا رضایی روز دوشنبه در جلسه کمیته رصد نارضایتی که با موضوع شکایات مردمی در حوزه سدمعبر برگزار شد، گفت: شهرداری موظف است طی یک هفته نسبت به رفع سد معبر در هسته مرکزی شهر اقدام کند و هیچ عذر و بهانه ای در این امر به ویژه خیابان شریعتی پذیرفته نیست.

وی اضافه کرد: همه روزه شاهد شکایات متعدد و به حق مردم از سد معبر در هسته مرکزی شهر هستیم و بارها به متخلفان این حوزه تذکر داده شده است.

فرماندار میاندوآب تاکید کرد: با توجه به اینکه اطلاع رسانی کامل به صورت مستمر در رابطه با این تخلف انجام شده و تذکرات لازم نیز به خاطیان داده شده است، در اسرع وقت نسبت به جمع آوری افراد متخلف اقدام شود.

رضایی با بیان اینکه مغازه داران و کسبه با ایجاد سدمعبر در پیاده روها باعث اختلال در رفت و آمد شهروندان می شوند، یادآور شد: در صورت مشاهده تخلف از سوی اصناف، کسبه، دستفروشان و حتی کم کاری از سوی مأموران سدمعبر برخورد قانونی انجام خواهد شد.

دیگر خبرها

  • جو بایدن به زودی می‌میرد | دلیل پیروزی احتمالی ترامپ مشخص شد
  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام
  • روایت رهبر انقلاب از توصیه‌‌ها به ایشان برای پذیرش خواسته‌های آمریکا
  • سناریوی زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • سناریو زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • طرح سرویس مخفی آمریکا برای محافظت از ترامپ در صورت زندانی شدن
  • کارشناس انگلیسی: ترامپ تهدیدی برای اروپای شرقی است
  • ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت
  • ضرب الاجل یک هفته‌ای فرماندار میاندآب برای جمع آوری سد معبر