Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-07@13:56:29 GMT

همایش هم اندیشی و ابلاغ برنامه های سپاه و بسیج سال 97

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۵۶۶۷۷

 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ همایش هم اندیشی و ابلاغ برنامه های سپاه و بسیج سال 97 به همت دفتر نمایندکگی ولی فقیه سپاه حضرت جوادالائمه(ع) برگزار شد.

حجت الاسلام زحمتکش در جمع مسئولین نمایندگی های نواحی مقاومت و کارکنان با اشاره به هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج گفت: امروز سپاه و بسیج در اوج اقتدار و عزت به سر می برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه استان با اشاره به عملکرد معاونت عقیدتی سیاسی در سال گذشته گفت: به حول و قوه الهی استان خراسان شمالی در حوزه معنویت افزایی توانسته سال گذشته عنوان سپاه برتر کشور را کسب کند.

زحمتکش با اشاره به مطالبات مقام معظم رهبری از نماینده خود در سپاه اظهار داشت: حضرت آقا در حکم معرفی حجت الاسلام حاجی صادقی بعنوان نماینده ولی فقیه در سپاه تقویت بصیرت افزایی، معنویت افزایی و تقویت روحیه جهادی در کارکنان و خانواده های آنان را مطالبه کرده اند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۵۶۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش شاهنامه و امر سیاسی برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، همایش شاهنامه و امر سیاسی در راستای ضرورت روش شناسی و نتایج نظریه پردازی علمی از شاهنامه فردوسی روز یکشنبه ۲۳ اردیبهشت، توسط انجمن علوم سیاسی ایران، انجمن مطالعات صلح ایران، خردسرای فردوسی و خانه اندیشمندان علوم انسانی برگزار می‌شود.

سخنرانان این همایش ژاله آموزگار، اصغر دادبه، میرجلال الدین کزازی، حمید احمدی، مقصود فراستخواه. محمد جعفر یاحقی، علیرضا قیامتی، یامان حکمت تقی آبادی، ماندانا تیشه یار، احمد بستانی، رضا نجف زاده، جواد رنجبر درخشیلر و مهدی فدایی مهربانی هستند.

این‌همایش روز یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ از ساعت ۱۵ در سالن فردوسی خانه اندیشمندان علوم انسانی به نشانی تهران، خیابان نجات اللهی (ویلا)، نبش خیابان ورشو برگزار می‌شود.

کد خبر 6096824 طاهره تهرانی

دیگر خبرها

  • تبریز میزبان نشست ملی هم اندیشی رؤسای گروه‌های توسعه ورزش همگانی
  • ثبت نام دوره مربیگری درجه C آسیا در یزد تکمیل شد
  • یک هزار و ۹۱۹ عنوان برنامه عمرانی و غیر عمرانی در استان سمنان انجام شده است/ پروژه آب‌رسانی به ۲۶۰ روستا در دستور کار است
  • تزکیه و تعیلم اصلی‌ترین کار همه امامان
  • معلمان بر شخصیت دانش‌آموزان تاثیرگذار هستند
  • حجت‌الاسلام رضایی: دانشجویان میدان‌دار عرصه انقلاب هستند
  • رئیس جمهور ماده واحده شورای عالی انقلاب فرهنگی را برای اجرا ابلاغ کرد
  • همایش شاهنامه و امر سیاسی برگزار می‌شود
  • مراسم عزاداری شهادت حضرت امام صادق (ع) در بیت نماینده ولی فقیه در خوزستان
  • برگزاری همایش حکمت مطهر با حضور نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا