Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-01@19:12:46 GMT

تاکید یکی از مراجع تقلید شبعه بر حفظ حرمت اهل تسنن

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۵۶۶۸۸

به گزارش پارس نیوز، 

آیت الله العظمی سید محمدعلی علوی گرگانی در دیدار حجت الاسلام والمسلمین حسینی شاهرودی نماینده مقام معظم رهبری در استان کردستان گفت: تقویت گفتمان وحدت موجب ناامیدی دشمنان خواهد بود.

وی با تقدیر از مجموعه برنامه‌های وحدت بخش در استان کردستان به خصوص در جهت تقویت گفتمان تقریب افزود: بنای ائمه(ع) این بود که گفتمان تقریب را تقویت نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاد درس خارج فقه حوزه علمیه تصریح کرد: جسارت و بی‌حرمتی به بزرگان اهل سنت در مذهب ما جای ندارد.در این دیدار نماینده مقام معظم رهبری در کردستان گزارشی از اوضاع کردستان و تعاملات خوب مسلمانان در منطقه غرب کشور را ارائه داد.

حجت الاسلام حسینی شاهرودی همچنین از تأثیر مثبت مهمانان خارجی اهل سنت که به مناسبت‌های خاص به کردستان سفر می‌کنند گزارشی بیان کرد.

وی در ادامه از تأثیر گفتمان انقلاب اسلامی در خارج از کشور، مانند اندونزی و تانزانیا نیز گزارشی ارائه داد.

27216

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: شیعیان پارس پارس نیوز حرمت اهل تسنن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۵۶۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای نگهداشت حرمت معلم بکوشیم

وزیر آموزش و پرورش گفت: اگر می‌خواهیم جامعه ما سربلند و سرافراز باشد همه برای حرمت معلم بکوشیم. اگر حرمت معلمان نگاه داشته شود جامعه، جامعه‌ای با حرمت خواهد بود.

به گزارش ایسنا، رضامراد صحرایی در آیین سپاس معلم که صبح امروز در دبیرستان دخترانه شهید چمران منطقه ۱۸ تهران برگزار شد، در ابتدا از همسر شهید مدافع حرم شهید فرامرزی قدردانی کرد و سپس زنگ سپاس معلم را به صدا درآورد.

وزیر آموزش و پرورش در ادامه ضمن تبریک روز معلم به همه معلمان اظهار کرد: معلم کسی است که آینده کشور را معماری می‌کند و مدرسه جایی است که در آن آینده کشور ساخته می‌شود. بی‌دلیل نیست که در دیدگاه رهبر انقلاب به کرات تاکید شده که جامعه بالنده، جامعه‌ای است که برای معلمان اهمیت قائل است و شأن و منزلت معلم را حفظ می‌کند و ارتقا می‌دهد.

صحرایی با بیان اینکه معلم نورافشانی می‌کند، گفت: کسی که جهل را از بین می‌برد، معلم است. مدرسه‌ها که اصلی‌ترین عنصر آن معلم است جایی است که آینده کشور در آن ساخته می‌شود. بنابراین هر کسی که دل در گرو سرافرازی کشور دارد باید به معلم و مدرسه توجه کند. رهبر انقلاب می‌فرمایند معلم کسی است که زیرساخت سرافرازی کشور را می‌سازد.

وی افزود: خدا را شاکر هستیم به‌خاطر این توفیق که خدمتگذار معلمان باشیم. امروز همه از پیشرفت‌های کشور به خود می‌بالند و کسی در دنیا جرأت نگاه چپ به کشورمان را ندارد. این قدرت مایه عزت ماست ولی ریشه آن معلمان هستند. ما به هیچ جایی نخواهیم رسید الا از مدرسه‌ها، الا با معلمان و این تضمین‌کننده پیروزی ماست.

عضو کابینه دولت سیزدهم گفت: اگر می‌خواهیم جامعه ما سربلند و سرافراز باشد همه برای حرمت معلم بکوشیم. اگر حرمت معلمان نگاه داشته شود جامعه، جامعه‌ای با حرمت خواهد بود.

صحرایی تأکید کرد: دانش‌آموزان ما از معلمان خود یاد گرفته‌اند که چگونه قهرمان باشند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، وزیر آموزش و پرورش ضمن تبریک قهرمانی تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران در مسابقات جهانی صربستان، افزود: آن‌ها نه با بودجه و امکانات بلکه با همت، اراده و استقامت خود پیروز شدند، چیزی که از معلمان خود یاد گرفتند.

وزیر آموزش و پرورش در ادامه از تعدادی از معلمان با اهدای شاخه گل قدردانی کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • معلم به‌یادماندنی‌ترین واژه علم‌آموزی
  • گزارشی از نمایشگاه یک قرن اصالت و ماندگاری سنندج‌ + فیلم
  • دیدار مؤسس جمعیت آموزش و فرهنگ مقدونیه با دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی
  • ارائه خدمات به اتباع خارجی با کارت شناسایی جدید انجام می‌شود
  • بلینکن در دیدار با هرتزوگ: آمریکا اکنون خواهان آتش‌بس است
  • دیدار معاون وزیر کار با خانواده شهید وطن خواه کردستان
  • سومین نشست صمیمی؛ مدیرعامل پست بانک ایران با معاونین ادارات مستقل و ستادی برگزار شد
  • برای نگهداشت حرمت معلم بکوشیم
  • نگاهی به وضعیت بودجه احزاب در لایحه بودجه 1403 / مرکز پژوهش های مجلس: وزارت کشور گزارشی از نحوه توزیع کمک مالی به احزاب ارائه کند
  • دستگیری کلاهبرداران ۲۰۰ میلیاردی با ۱۹ شاکی در کردستان