Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-29@20:32:35 GMT

هزینه یک شب اقامت در نصف جهان چقدر است؟

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۵۶۸۰۶

هزینه یک شب اقامت در نصف جهان چقدر است؟

هزینه اقامت در هتل‌های شهر اصفهان از مبلغ ۵۵۰ هزار تومان آغاز می‌شود و تا شبی ۱۸۰ هزار تومان ادامه دارد.

به گزارش مشرق، اصفهان سومین شهر بزرگ و دومین شهر از نظر گردشگری ایران است. این شهر با آثار تاریخی زیادی که دارد مقصد گردشگری بسیاری از افراد اعم از داخلی و خارجی است که به این شهر سفر می‌کنند.

میدان نقش جهان، خیابان چهارباغ عباسی، چهارباغ خواجو، مسجد جامع اصفهان، کاخ عالی قاپو، چهل ستون، سی و سه پل و کلیسای جامع وانک از جمله مکان‌های تاریخی این شهر هستند که در کنار باغ پرندگان و آکواریوم آن که گردشگران زیادی را مجذوب خود کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قیمت اتاق یک تخته در هتل پنج ستاره این شهر ۵۵۰ هزار تومان، اتاق دو تخته تویین ۵۵۵ هزار تومان، سوییت کوچک دو تخته ۶۴۵ هزار تومان و سوئیت یک خوابه دوتخته یک میلیون و ۲۰۳ هزار تومان قیمت دارد.

بیشتر بخوانید: هزینه یک شب اقامت در کاشان چقدر است؟ هزینه یک شب اقامت در ابیانه چقدر است؟


قیمت اتاق در هتل چهار ستاره در شهر اصفهان اتاق دو تخته تویین ۳۱۹ هزار تومان، سوئیت یک خوابه دو تخته رویال ۵۱۱ هزار تومان، سوییت آپارتمان دوخوابه دو تخته ۵۴۴ هزار تومان قیمت دارد.

قیمت سوئیت دو خوابه چهار تخته در هتل سه ستاره این شهر یک میلیون تومان، اتاق یک تخته ۱۸۳ هزار تومان و دو تخته دابل ۳۱۰ هزار تومان قیمت دارد.

قیمت اتاق چهار تخته در هتل یک ستاره این شهر ۳۴۵ هزار تومان، اتاق سه تخته ۲۳۷ هزار تومان و دو تخته تویین ۱۸۰ هزار تومان قیمت دارد.

البته به جز هتل‌های ستاره دار در این شهر مراکز اقامتی دیگری نیز جهت اقامت موجود است از جمله مهمانسرا‌ها یا خانه‌های سنتی که هر کدام به فراخور امکاناتی که دارند با قیمت‌های متفاوتی اجاره داده می‌شوند.

منبع: میزان

منبع: مشرق

کلیدواژه: جام جهانی 2018 روسیه خروج آمریکا از برجام حمایت از کالای ایرانی اصفهان قیمت هتل هزینه اقامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۵۶۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقامت در مجموعه آب درمانی محلات ۵۷ درصد افزایش یافت

احمد کاظمی مدیرعامل شرکت توسعه دهکده آب درمانی محلات، گفت: مسافران نوروزی در تعطیلات عید امسال در۸۳۲ اتاق این مجموعه اقامت داشتند.

مدیرعامل شرکت توسعه دهکده آب درمانی محلات، گفت: مجموعه اقامتی و آب درمانی این شهرستان دارای استخر آبگرم، سالن ماساژ، سفره خانه سنتی، کافی شاپ، رستوران، شهربازی کودکان و سالن همایشی با ظرفیت ۷۰ نفر است.

کاظمی، تجهیز ویلاهای مجموعه به حوضچه خصوصی آب گرم و بهره مندی مسافران از یک سانس خصوصی آبگرم را از ویژگی‌های این مجموعه عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: هتل جهانگردی آبگرم محلات در کنار چشمه آبگرم این شهرستان واقع شده است که ویژگی منحصربه‌فردی محسوب می‌شود.

کاظمی توضیح داد: آب حوضچه‌ها و استخرهای مجموعه با دمای ۴۸ درجه سانتیگراد دارای خواص بی‌شمار درمانی است که می‌توان به بی‌رنگ و بی‌بو بودن آن اشاره کرد.

وی افزود: املاح موجود در آب گرم محلات دارای کلسیم، منیزیم، پتاسیم و ید هستند که برای درمان بیماری‌های عصبی و مفصلی مانند روماتیسم و سیاتیکی‌های عصبی و عضلانی و همچنین برای درمان بیماری‌های پوستی قارچی و رفع بیماری‌های ریوی مفید است.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • روسیه محل اقامت مزدوران ارتش اوکراین را بمباران کرد
  • ذخایر شکلات جهان در خطر است
  • معروفترین نقاشی جهان اتاق دار می‌شود
  • رزرو هتل میلان ویلا آیدا
  • اقامت در مجموعه آب درمانی محلات ۵۷ درصد افزایش یافت
  • دردسرهای نخستین شهر جهان که ورود به آن پولی شد!
  • سرمایه‌های خُرد اتباع خارجی در خراسان جنوبی ساماندهی می‌شود
  • توضیح دبیرکل اتاق بازرگانی ایران و عراق درباره بازار دلار
  • پیش بینی رئیس اتاق ایران و عراق از قیمت دلار
  • رشد قیمت دلار در بازار غیررسمی، ارتباط چندانی با بانک مرکزی ندارد