Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رهبر معظم انقلاب اسلامی روز جمعه در روند بازدید از سی‌ویکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران  از 50 غرفه دیدن کردند و ضمن گفت‌وگو با ناشران و شنیدن نکات و دغدغه‌های آنان در جریان تازه‌های نشر قرار گرفتند.

همچنین ایشان در جریان این بازدید، در جمع غرفه‌داران و برخی ناشران حاضر در نمایشگاه توضیحاتی در خصوص فعالیت‌های صورت‌گرفته در عرصه‌ی کتاب بیان کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته بازدید معظم له حواشی جالبی داشت از جمله شوخی با یکی از غرفه داران و خاطره جالب ایشان از مترجم رمان خانواده تیبو.

در ادامه تصاویری از بازدید رهبر معظم انقلاب از نمایشگاه کتاب را که در صفحه اینستاگرام منتسب به ایشان به اشتراک گذاشته شده را مشاهده می کنید.


امروز؛ رهبر انقلاب در حال تورق کتابی درباره  ترامپ رئیس جمهور آمریکا در جریان حضور در  نمایشگاه کتاب تهران. ۹۷/۲/۲۱



 روایت جالب از بازدید امروز رهبرانقلاب از نمایشگاه کتاب تهران: شوخی رهبر انقلاب با یک غرفه‌دار: «این کتاب به درد ما نمی‌خورد»در غرفه‌ی انتشارات نورالزهرا (س)، آقا کتابی برداشتند و پرسیدند: این «ریحانه‌ی بهشتی» موضوعش چی هست؟
غرفه دارد توضیح داد که کتابی است براساس روایات درباره بچه‌داری از پیش از بارداری تا به دنیا آمدن بچه.آقا به‌شوخی گفتند: خب پس به درد ما نمی خورد!همه آن‌هایی که شنیدند، خندیدند..


 حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (جمعه) از سی و‌ یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در مصلای امام خمینی رحمه‌الله بازدید کردند.
‌‌
در جریان این بازدید، غرفه‌داران و برخی ناشران حاضر در نمایشگاه توضیحاتی در خصوص تازه‌های نشر و فعالیت‌های صورت‌گرفته در عرصه‌ی کتاب بیان کردند.۹۷/۲/۲۱


امیدواریم کتاب جایگاه حقیقی خود را در جامعه بیابد
 رهبر انقلاب اسلامی صبح امروز (جمعه) پس از بازدید از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، در سخنان کوتاهی، کتاب و کتابخوانی را یکی از ضرورتهای زندگی آحاد مردم بویژه جوانان دانستند و افزودند:
نقش کتاب یک نقش بی‌بدیل است، البته بهترین کتابها، کتابی است که انسان را به سمت خداوند و ارزشهای والا و انقلابی هدایت کند، و امیدواریم کتاب جایگاه حقیقی خود را در جامعه بیابد. ۹۷/۲/۲۱


رهبرانقلاب در جریان بازدید امروز از  نمایشگاه کتاب تهران: کاغذ کتاب‌ها  ارزان و سبک باشد تا مردم آن را راحت دست بگیرند. ۹۷/۲/۲۱

 در غرفه‌ی نشر نگاه، آقا مثل همه‌جا با غرفه‌دار سلام‌و‌علیک کردند. حرفهایی بینشان رد و بدل شد. غرفه‌دار خواست کتابی را به آقا بدهد. آقا لبخند زدند و گفتند: من این کتاب را ۵۰ سال پیش خواندم.
"چشمهایش" ِ بزرگ علوی را میگفتند. «چشم‌هایش» نام رمانی است از بزرگ علوی که برای نخستین بار در سال ۱۳۳۱ شمسی منتشر شد.

‌‌
بیشتر بخوانید:
خاطره جالب رهبر انقلاب از مترجم رمان خانواده تیبو +فیلم

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اینستاگرام سیاسیون رهبر معظم انقلاب شبکه های اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۵۶۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آمار بازدید از نمایشگاه نوروزی موزه هنرهای معاصر تهران

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی موزه هنرهای معاصر تهران، نمایشگاه «بر فراز دشت» از ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ در موزه هنرهای معاصر تهران افتتاح شده و تا ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت.

بیش از ۲۲ هزار نفر تا ۲۵ فروردین جاری از نمایشگاه «بر فراز دشت» دیدن کرده‌اند. همچنین تعدادی از هنرمندان و مقامات فرهنگی و هنری و سیاسی نیز با حضور در موزه هنرهای معاصر تهران به تماشای آثار حاضر در این نمایشگاه نشسته‌اند.

در نمایشگاه «بر فراز دشت» ۶۲ اثر از ۱۸ هنرمند ایرانی و ۱۰ اثر از ۶ هنرمند خارجی از مجموعه گنجینه موزه هنرهای معاصر تهران به نمایش درآمده است که از جمله آنها می‌توان به ابوالقاسم سعیدی، پرویز کلانتری، حسین محجوبی، سهراب سپهری، علی گلستانه، فریده لاشایی، محمود جوادی‌پور، میرعبدالرضا دریابیگی، جلال شباهنگی، ناصر عصار، علی آذرگین، محمد رادوند، داوود امدادیان، محسن سهیلی، منوچهر نیازی، علی‌محمد حیدریان، رضا شهابی، علی اکبر یاسمی، کلود مونه، کامی پیسارو، لودویک پیت، دیوید هاکنی، کارل اشلامینگر و ژان دافی اشاره کرد.

همچنین در این نمایشگاه، فیلمی از هنرمندان خارجی با رویکرد اقلیم و فصول چهارگانه پخش می‌شود که در آن تصاویری از آثار ون‌گوگ، فردریش، مونه و کانستبل متحرک‌سازی شده است و با ایده آلبوم چهارفصل ویوالدی روی دیوار گالری ۹ موزه هنرهای معاصر تهران پخش می‌شود.

کد خبر 6080170

دیگر خبرها

  • آغاز ثبت‌نام ناشران دیجیتال برای نمایشگاه کتاب تهران از فردا
  • آغاز ثبت‌نام ناشران دیجیتال برای نمایشگاه کتاب تهران
  • آغاز ثبت‌نام ناشران دیجیتال برای حضور در سی و پنجمین نمایشگاه کتاب تهران
  • اعلام آمار بازدید از نمایشگاه نوروزی موزه هنرهای معاصر تهران
  • کتابی که با آن تنها گریه کردم
  • برپایی نمایشگاه دستاورد‌های هنرمندان بسیجی و دانش آموزان در آباده
  • برگزاری نمایشگاه تولیدات داخلی در پروان
  • نسبت نمایشگاه کتاب تهران با گردشگری ادبی چیست؟
  • مصلی آماده میزبانی از نمایشگاه کتاب می‌شود
  • انتشار کتابی درباره اختلالات روانپزشکی در جهاددانشگاهی قزوین