Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملی‌پوش تیم ملی کاراته گفت: در حال حاضر ۱۶ نفر در اردوی تیم ملی حضور دارند که همه از شانس برابری برای حضور در بازی‌های آسیایی برخوردار هستند. ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۹ ورزشی رزمی نظرات

سعید احمدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص مرحله سوم تمرینات تیم ملی اظهار داشت: این مرحله از تمرینات نیز بر اساس برنامه پیش‌بینی شده کادرفنی تیم ملی برگزار شد و همه چیز طبق روال پیگیری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنان و کادرفنی هر روز متمرکزتر از روزهای گذشته برای موفقیت در مسابقات لیگ جهانی کاراته وان و بعد از آن مسابقات قهرمانی آسیا و بازی‌های آسیایی تمرینات را انجام و برنامه‌ها را پیگیری می‌کنند.

وی تصریح کرد: بچه‌های حاضر در اردو نیز همه در حال تلاش هستند تا بهترین توانایی خود را ارائه کنند و امیدوارم هر بازیکنی که بهترین است به حق خود برسد و بهترین نتیجه را کسب کند. با توجه به تمرینات خوبی که پشت سر می‌گذاریم و نظم و آرامش حاکم بر اردوی تیم ملی نیز بسیار خوش‌بین هستم تا بهترین اتفاقات برای تیم ملی رقم بخورد.

ملی‌پوش تیم ملی کاراته در خصوص کسب مدال طلا در مسابقات یو.اس.اوپن آمریکا گفت: بعد از آسیب دیدگی که داشتم در دو مرحله لیگ جهانی در سال گذشته شرکت کردم که رنگ مدال آن برای مهم نبود. فارغ از این موضوع اما تا پای سکوی هر دو مسابقات نیز رسیدم و در کاراته وان پاریس با اشتباهات داوری مدالم از دست رفت. در کاراته وان امارات نیز در دیدار نیمه‌نهایی با 4 امتیاز از حریف خود پیش بودم که دنده‌ام آسیب دید و روانه بیمارستان شدم. دو بدشانسی باعث شد که دو لیگ جهانی آخر خود را پشت سر بگذارم اما با وجود این اتفاقات نیز از آمادگی خوبی برخوردار بودم.

احمدی ادامه داد: با پیگیری تمرینات در مسابقات یو.اس.اوپن آمریکا شرکت کردم که خوشبختانه به دیدار نهایی صعود کردم. در مسابقه پایانی نیز مقابل کاپیتان تیم ملی آمریکا که یکی از بازیکنان عنوان‌دار جهان است به پیروزی و مدال طلا رسیدم. این تازه شروع راه من در سال جدید است که آن را خوب شروع کردم و امیدوارم روز به روز به شرایط بهتری دست پیدا کنم. قصد دارم امسال بهترین خودم باشم و عملکردی متفاوت از گذشته داشته باشم.

وی درخصوص شانس خود برای حضور در بازی‌های آسیایی خاطر نشان کرد: در حال حاضر 16 نفر در اردوی تیم ملی حضور دارند که همه از شانس برابری برای حضور در بازی‌های آسیایی برخوردار هستند. کادر فنی نیز برنامه شفافی را ارائه کرده است و هر بازیکنی در شرایط بهتری قرار داشته باشد به این مسابقات اعزام خواهد شد. در دوره گذشته بر اساس اتفاقاتی به این مسابقات اعزام نشدم اما در این دوره تمام تمرکزم حضور در این مسابقات است و کسب بهترین نتیجه است.

انتهای پیام/

R1434/P1361/S3,30/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۵۷۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پائز و چند انتخاب سورپرایز کننده

به گزارش "ورزش سه"، امروز از سی بازیکن حاضر در اردو چند بازیکن دیگر خط خوردند تا تعداد نفرات به هجده نفر برسد که در بین آنها چهار بازیکن تازه وارد همچنان خود را در اردو حفظ کرده‌اند.

امیرحسین ساداتی، امیرحسین صداقت، متین احمدی و مهدی رضایی چهار بازیکنی هستند که موریسیو موتا پائز همچنان روی آنها برای ادامه اردوی تیم ملی حساب باز کرده است، و به نوعی می‌توان گفت حضور این چهار بازیکن در بین هجده نفر کمی غیر منتظره به نظر می‌رسد.

از این چهار بازیکن مهدی رضایی و امیرحسین صداقت در پست قطر پاسور فصل درخشانی در لیگ داشتند و امتیازآوران دور مقدماتی بودند و امیرحسین ساداتی و متین احمدی هم ستاره‌های باشگاه‌های خود در فصل گذشته بودند.

حالا باید منتظر ماند و دید تا این چهار بازیکن تا کجا پیش خواهند رفت، آیا خواهند توانست در لیست تیم ملی در هفته اول لیگ ملت‌های والیبال قرار بگیرند یا نه.

دیگر خبرها

  • محمود کلهر: هر دقیقه‌ای که ترابی و اورونوف در زمین نیستند، پرسپولیس شانس گلزنی کمتری دارد
  • سرنوشت دیدار تراکتور و استقلال در دستان دو بازیکن
  • مصاف خیبر خرم آباد با فجر سپاسی فردا در شیراز
  • مبارزه کاراته‌کاران خراسان رضوی در مسابقات آسیای مرکزی
  • درخشش دختر سمنانی در مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته
  • سرجی روبرتو: تا پای مرگ در کنار ژاوی هستیم؛ می‌دانستیم او بهترین گزینه برای بارسلوناست
  • پائز و چند انتخاب سورپرایز کننده
  • احمد عباسی آقای گل و بهترین بازیکن شد؛ محمدی بهترین سنگربان
  • احمدعباسی بازیکن برتر و آقای گل جام شد؛ محمدی بهترین دروازه بان
  • احمدعباسی بازیکن برتر و آقای گل جام شد؛ محمدی بهترین دروزاه بان