Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - نايب رئيس سابق فدراسيون تيراندازي با کمان گفت: تا صبح روز انتخابات در جهت تبليغ شعباني‌بهار هر کاري از دستشان برآمد کردند. تا وي رأي آورد.
منصور عبدي در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس، درباره حاشيه‌هايي که فدراسيون تيراندازي با کمان داشت، گفت: من اصلاً نمي‌خواستم به اين فدراسيون بروم، سال‌هاي گذشته شجاعي با اصرار دوستان مرا برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من جاي ديگر کار مي‌کردم و وقتي نداشتم، اما با اصرار او و وساطت دوستان متقاعد شدم که به تيراندازي با کمان بيايم. شجاعي با اين هدف مرا برد که نمي‌خواست فدراسيون دست يک شخص غيرورزشي بيفتد. من رفتم، کمک کردم و صحبت اين بود که در آينده جايگزين او شوم. گفتم خدا را شکر کسي پيدا شده که براي بعد از خودش برنامه‌ريزي کرده است، اما همه اينها نقشه بود تا از انتقادات در امان باشد.
* با ثبت‌نام در انتخابات بدنسازي مي‌خواستند مرا از تيراندازي با کمان دور کنند
وي افزود: نزديک انتخابات شد، من چون ليسانس دارم و در انتخابات براي رياست بايد فوق ليسانس داشت، با توجه به اينکه نايب‌رئيس بودم به خاطر تبصره آيين‌نامه انتخاباتي مشکلي وجود نداشت. در انتخابات بدنسازي ثبت‌نام کردم که مشخص شود مشکلي ندارم. هيچ فعاليتي هم انجام نداده بودم، با هدف از قبل مشخص‌شده به من گفته بودند که در انتخابات بدنسازي ثبت‌نام کنم، چراکه مي‌خواستند مرا به آنجا بفرستند تا شعباني‌بهار را براي تيراندازي با کمان آماده کنند.
* وزير با من درباره حضور در فدراسيون بدنسازي جلسه گذاشت
نامزد انتخاباتي تيراندازي با کمان خاطرنشان کرد: ساعت 9 شب قبل از انتخابات بدنسازي از وزارت ورزش به من زنگ زدند و گفتند وزير مي‌خواهد من را ببيند. به وزارت رفتم، وزير در مورد فساد در بدنسازي با من صحبت کرد، به او گفتم همه مشکلات را مي‌دانم، اما چه کاري از دست من ساخته است؟ به من گفت شما گزينه خوبي هستي تا فساد حاکم نباشد. من هم گفتم پس رئيس قبلي چه مي‌شود؟ گفتند همه چيز حل شده است. من هم گفتم اگر عزت و احترام پورعلي‌فر حفظ شود، مشکلي ندارم.
* پورعلي‌فر با يک شرط از فدراسيون بدنسازي استعفا کرد
عبدي در ادامه با اشاره به اينکه در بهمن‌ماه يک جلسه هم با معاونان وزير داشتيم که در آن نشست پورعلي‌فر استعفا کرد، گفت: پورعلي‌فر با اين شرط که نصيرزاده به فدراسيون نيايد استعفا کرد. بعد از مدتي او مرا به دوستانش معرفي کرد و کارهاي مقدماتي انجام شد. شنبه صبح که قرار بود انتخابات برگزار شود، چهارشنبه‌شب ساعت 11 اعلام کردند نصيرزاده تأييد صلاحيت شده است. کلاً فراموش شدم، اينکه وزير و معاونان چه مي‌خواستند.
نايب رئيس سابق فدراسيون تيراندازي با کمان ادامه داد: به من گفتند نمي‌خواهيم نصيرزاده رأي بياورد، بنابراين تو به نفع پورعلي‌فر انصراف بده، من مانده بودم چه اتفاقاتي افتاده است. به هتل المپيک رفتم که اکثر رأي‌دهندگان آنجا بودند،‌ تمام اتفاقات را شرح دادم و به آنها گفتم مي‌خواهم به پورعلي‌فر رأي بدهيد. رئيس مجمع شعباني‌بهار بود به من گفت انصراف نده و تا مرحله دوم پيش بيا بعد کنار برو، اما داورزني به من زنگ مي‌زد که همين الان انصراف بده. چون شعباني‌بهار رئيس مجمع بود حرف او را انجام دادم. پورعلي‌فر با يکي، دو رأي اختلاف برنده شد؛ مهندسي از اين قشنگ‌تر؟! مرا حذف کردند.
*‌ به من فشار آوردند براي تير و کمان ثبت نام نکنم
اين نامزد انتخاباتي در ادامه مصاحبه‌اش با اشاره به اينکه با معاونت شجاعي در استانداري اصفهان کارهاي فدراسيون را انجام مي‌داد، خاطرنشان کرد: در همان مقطع تفويض اختيار کردند، همه کارها را من انجام مي‌دادم و آرامش حاکم شد. هر روز طلبکار‌ها مي‌آمدند، من با آنها صحبت مي‌کردم که طلب‌ها را قسط‌بندي کنند. نزديک انتخابات به من فشار آوردند که ثبت‌نام نکنم، اما من ثبت‌نام کردم. داورزني در مصاحبه اخير خود گفته من مقبوليت نداشتم که نتوانستم رأي بياورم، اما در انتخابات بدنسازي من به اعضاي مجمع گفتم به خاطر مصلحت وزارت ورزش به پورعلي‌فر رأي بدهيد. سؤال من از داورزني اين است اگر من نايب‌رئيس بودم چرا غيرقانوني مرا برداشتيد و مديرکل شعباني‌بهار را جايگزين کرديد؟ مي‌خواستند مرا محدود کنند و اعتماد بين من و هيأت‌ها را از بين ببرند. تا کي مي‌خواهند اين کارها را انجام دهند؟ آقاي داورزني دروغ نگوييد، مردم متوجه مي‌شوند. همه مي‌دانند شما چکار مي‌کنيد و يک روز آتش ظلم دامان شما را مي‌گيرد.
* از مراجع قانوني تخلفات را پيگيري مي‌کنم
نايب رئيس سابق فدراسيون تيراندازي با کمان با بيان اينکه چون اخلاق را رعايت کردم مقبوليت ندارم، تصريح کرد: داورزني در انتخابات فدراسيون واليبال طوري مهندسي کرد که شخص موردنظرش رأي بياورد. مقبوليت از نظر شما چيست آقاي داورزني؟ چون اخلاق را رعايت کردم مقبوليت ندارم؟ چون معاون وزير نيستم مقبوليت ندارم؟ من همه اين تخلفات را از مراجع داخلي و خارجي پيگيري مي‌کنم. چون فرزند من آمريکا نرفته مقبوليت ندارم؟ آقاي داورزني که مدعي مقبوليت است، چرا به مجمع اصفهان نيامد و با حساب و کتاب شعباني‌بهار را فرستاد؟ وظيفه مجمع عمومي چيست؟ شعباني‌بهار در اين مجمع حتي کادر فني را هم مشخص کرد، او درباره کشتي و تعليق صحبت کرد. به همه هيأت‌ها پول داد تا از طريق بيت‌المال تبليغ کند.
* شجاعي هيأت‌ها را تهديد کرده بود
عبدي يادآور شد: شجاعي هيأت‌ها را تهديد کرد و گفت من تعيين تکليف مي‌کنم چه کسي رأي بياورد. من به همه استان‌ها رفتم و صحبت کردم، اما همه تحت فشار بودند و تهديد شدند. در حال حاضر هم هيأت‌هايي که رأي ندادند را تحت فشار گذاشته‌اند که استعفا بدهند، حتي در هتلي که گرفته بودند رؤسا را جابجا مي‌کردند. تا صبح روز انتخابات در جهت تبليغ شعباني‌بهار هر کاري از دستشان برآمد را انجام دادند. ورزشکاران را از اردو به ناهار بردند. آقاي شعباني‌بهار شما کجاي ورزش ايران بوديد؟ چه الزامي دارد مدير ناکارآمد را حفظ کنند؟ شعباني‌بهار در همگاني چه کار کرده بود که حالا اينجا آمده تا همه چيز را به خاک و خون بکشد؟ گفته بودند اگر شعباني‌بهار رأي نياورد، به فدراسيون و هيأت‌ها بودجه نمي‌دهيم. اين حرف‌ها را القا کرده بودند که هر کس غير از شعباني‌بهار بيايد محدوديت‌ها ادامه خواهد داشت. مقام عالي ورزش بايد مصلحت ورزش را در نظر بگيرد يا شغل افراد را؟ چرا خبرنگاران را به مجمع راه ندادند؟ چون مشخص بود حاشيه ايجاد مي‌شود. همه را تهديد کرده بودند حرف بزنيد، شما را حذف مي‌کنيم.
نامزد انتخاباتي تيراندازي با کمان با اشاره به اينکه معاونان وزارت ورزش (احمدي و شعباني‌بهار) و همين طور مجدآرا در جلسه با هيأت‌ها آنها را با لحني بد تهديد به حذف کرده بودند، اظهار داشت: شعباني‌بهار با فشار مديران کل، رؤساي هيأت‌ها را به وزارت ورزش آورد. با همه نامزدها هم جلسه گذاشت که کنار بروند به جز من، حتي مي‌خواستند رئيس هيأت خراسان رضوي را تغيير دهند که با فشار رسانه‌اي اين کار را نکردند، الان هم تهديد مي‌کنند که رؤساي هيأت‌ها استعفا بدهند. اينها مهندسي نيست؟ ما به وزير ورزش نيز قبل از انتخابات نامه زديم و درباره مهندسي انتخابات گفتيم که جواب نداد.
* خيانت شجاعي در تاريخ تيراندازي با کمان ثبت شد
عبدي در پاسخ به اين سؤال که در روز انتخابات هيچ رأيي نداشت، تصريح کرد: برخي از هيأت‌هاي استاني پيش من آمدند و گفتند اگر به تفاهم نرسيم، شعباني‌بهار رأي مي‌آورد. به من گفتند به نفع باقريان کنار بروم که به خاطر مصلحت تيراندازي با کمان اين حرف را گوش کردم. هيأت‌ها جلسه گذاشتند که به باقريان رأي دهند، به خاطر همين من رأي نداشتم. شجاعي بارها گفته بود من تحت فشارم و وزير گفته انتخابات را زماني برگزار کن که مطمئن هستي شعباني‌بهار رأي مي‌آورد. او به من گفت دولت به من فشار مي‌آورد و من مجبورم حمايت کنم. تمام لابي‌ها و مهندسي‌ها را کرد و در نهايت به نتيجه دلخواه رسيد. خيانتي که او کرد در تاريخ تيراندازي با کمان ثبت شد. اکثر روساي هيات‌ها با نااميدي مجمع را ترک کردند آيا دولت دبير و اميد با توجه به شعارش آمده اميد دهد يا مردم را نااميد کند؟ اين بود مزد سالها زحمت من در ورزش؟ در پايان همه چيز را به خدا مي‌سپارم و از مراجع قانوني پيگيري مي‌کنم.
انتهاي پيام/س

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۵۷۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف مرگبار در خوزستان ۴ نفر را به کام مرگ کشاند

به گزارش خبرنگار مهر، وحید شعبانی صبح امروز سه شنبه در گفت و گویی رسانه‌ای بیان کرد: این حادثه در کیلومتر ١٥ محور اندیمشک به شوش، پل کرخه - سه راهی دهلران رخ داد که با وقوع این حادثه یک تیم امداد و نجات در جاده به همراه یک خودرو نجات از پایگاه دانیال نبی (ع) شوش به محل حادثه اعزام شدند.

وی گفت: پس از ارزیابی و اقدامات اولیه و ایمن‌سازی خودروها، سه نفر از جان باختگان این حادثه که در خودروها محبوس شده بودند رهاسازی و برای ادامه روند قانونی تحویل عوامل انتظامی شدند.

شعبانی اظهار کرد امداد رسانی به این حادثه ۲ ساعت به طول انجامید، افزود: رانندگان برای جلوگیری از این حوادث ناگوار ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی در هنگام مواجهه با حوادث جاده‌ای با شماره ندای امداد ١١٢ تماس و یا به نزدیکترین پایگاه جاده‌ای جمعیت هلال احمر اطلاع دهند.

کد خبر 6092747

دیگر خبرها

  • جزئیات جدید از حادثه مسمومیت الکلی پزشکان در مهمانی شیراز/ هیچ‌کس به کما نرفته/ مسمومیت با «متانول» نبوده است
  • درخواست فدراسیون تیراندازی عراق از ایران
  • «رنگین‌کمان تمدن‌ها» رونمایی می‌شود
  • کامل‌ترین تورهای ترکیبی ویژه بهار ۱۴۰۳
  • خشکه مقدس هایی که تیرهای کمان شیطان هستند؛ خوارج امروز کیستند؟ (فیلم)
  • تجلیل وزیر ورزش از ژیمناست تاریخ ساز(عکس)
  • انتخابات آتی ژیمناستیک و بازهم تخلفات قانونی
  • کشته شدن ۴ مامور پلیس در کارولینای شمالی
  • تیراندازی در کارولینای آمریکا؛ / سه پلیس جان باختند
  • تصادف مرگبار در خوزستان ۴ نفر را به کام مرگ کشاند