Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-26@04:09:39 GMT

جودوکاران ايران حريفان خود را شناختند

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۵۷۲۸۴

جودوکاران ايران حريفان خود را شناختند

خبرگزاري آريا - قرعه کشي رقابتهاي جودو کاپ آزاد روسيه انجام شد و جودوکاران کشورمان حريفان خود را شناختند.
به گزارش خبرگزاري فارس و به نقل از روابط عمومي فدراسيون جودو، جوجيتسو و کوراش، پيکارهاي جودو کاپ آزاد روسيه از فردا شنبه 22 ارديبهشت ماه با حضور 312 جودوکار از 16 کشور به مدت 2روز در شهر اونبورگ آغاز مي شود و 8نماينده کشورمان در اين رقابتها روي تاتامي مي روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در جدول 38 نفره وزن منهاي 66 کيلوگرم محمد رضا صديقي در گام نخست به مصاف نماينده قرقيزستان مي رود و سپس جودوکار کشور ميزبان را پيش رو دارد، محمد عباس نژاد ديگر نماينده کشورمان در اين وزن پس از استراحت در گام نخست برابر جودوکار روس به ميدان مي رود.
در وزن منهاي 73 کيلوگرم، پ وريا شکري پس از استراحت در گام نخست، به مصاف برنده ديدار روسيه و آذربايجان خواهد رفت، مهرداد زماني نيز در دور اول استراحت دارد و در ادامه با برنده پيکار مولداوي و روسيه مصاف خواهد کرد، در اين وزن 23جودوکار حضور دارند.
در جدول 30 نفري وزن منهاي 90 کيلوگرم، جودوکار روس حريف وحيد نوري در گام اول است و برنده ديدار روسيه و اتريش حريف وي در دور دوم خواهد بود، ايمان نيک اقبال ابتدا برابر نماينده کشور ميزبان به ميدان مي رود و در ادامه جودوکار اتريشي را پيش رو دارد.
در وزن منهاي 100 کيلوگرم و در حضور 24جودوکار، رضا رضايي پس از استراحت در دور اول به مصاف برنده ديدار روسيه و قزاقستان مي رود، حميدرضا سجادي فرد، نماينده کشور ميزبان را در گام نخست پيش رودارد، ديگر جودوکار روس حريف وي در دور دوم خواهد بود.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۵۷۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ نشان برنز، سهم کاراته کا‌های جوان استان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ در وزن منهای ۵۹- کیلوگرم رده سنی جوانان سارینا نوری از استان سیستان و بلوچستان و فرناز عادلی دهنوی از استان اصفهان قهرمان و نایب قهرمان شدند و محیا نادری از استان همدان و هلیا کماسی از استان تهران مشترک به مقام سوم رسیدند.

همچنین در وزن منهای ۴۸- کیلوگرم غزل فتحی چشمه از استان لرستان و فاطمه جعفرنژاد از استان تهران در رده‌های نخست و دوم ایستادند و یسنا زرین از استان آذربایجان غربی و دنیا نوروزی عین القاضی از استان همدان مشترک مقام سوم را به خود اختصاص دادند.

رقابت‌های کاراته قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی بانوان در رده‌های سنی مختلف دختران و پسران تا ۶ اردیبهشت به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان در حال برگزاریست.

دیگر خبرها

  • انتخابی جام‌جهانی ووشو؛ ۱۰ مدال رنگارنگ نمایندگان ایران در روز نخست
  • کسب ۱۰ مدال در روز نخست برای ووشوکاران ایران
  • 6 طلا برای ووشوی ایران در انتخابی جام جهانی
  • کسب ۱۰ مدال توسط ووشوکاران ایران در پایان روز نخست مسابقات
  • کولاک ووشوکاران در چین با ۶ طلا، یک نقره و ۳ برنز
  • ۲ نشان برنز، سهم کاراته کا‌های جوان استان همدان
  • آغاز انتخابی جام جهانی ووشو از امروز در چین با حضور ۳۸ کشور
  • جام‌جهانی ووشو| نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند
  • نمایندگان ووشو ایران حریفان خود را در جام‌جهانی شناختند
  • ووشوکاران در ساندا و تالو حریفان خود را شناختند