Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-03-19@09:05:30 GMT

ویدیو/ افتتاح رستوران برگربار ۵۳ با مدیریت پژمان بازغی

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۵۷۴۱۰

‍‍‍‍‍‍

به گزارش وانانیوز، 

پژمان بازغی در صفحه اینستاگرامش با ارسال ویدویی از افتتاح رستورانش خبر داد. رستوران برگر بار۵۳  واقع در تهران- شهرک غرب خیابان سپهر- خیابان درختی مجتمع عذایی مادر طبقه پنجم است. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: وانا

کلیدواژه: پژمان بازغی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۵۷۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از افطار تا سحر در تهران کجاها برویم؟

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، با شروع ماه رمضان حال‌وهوای شهر تهران به‌کلی تغییر می‌کند. در این مدت شما می‌توانید به سراغ تفریحات شبانه شهر تهران بروید و افطار تا سحر را به شکل کاملاً متفاوت در کنار دوستان و عزیزانتان سپری کنید. وجود جاذبه‌های گردشگری مختلف و مکان‌های تفریحی جذاب در پایتخت باعث شده که روزه‌داران و کسانی که دوست دارند با زندگی شبانه شهر تهران آشنا شوند این مدت را به شکل جذابی سپری کنند.

اگر شما هم می‌خواهید بعد از افطار تا سحر را در شهر تهران به خوشی بگذرانید، این مقاله را تا انتها بخوانید تا با مکان‌های تفریحی که در این مدت می‌توانید به آن سر بزنید، آشنا شوید.

برج میلاد

اگر بلیط هواپیما تهران را خریداری کرده‌اید تا در ماه رمضان از تفریحات این شهر نهایت لذت را ببرید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که بعد از افطار به برج میلاد مراجعه کنید. با شروع ماه رمضان جشنواره‌های مختلفی از افطار تا سحر در محوطه این برج برگزار می‌شود. همچنین امکانات تفریحی جذاب این برج لحظات لذت‌بخشی را برای شما به وجود می‌آورد. در ادامه نام برخی از این امکانات را مشاهده می‌کنید:

سینما گیم

گالری هنری

نمایشگاه فرش و صنایع دستی

باشگاه بیلیارد

باشگاه پینت بال

باشگاه بولینگ

اگر دوست دارید تفریحات هیجان‌انگیز شهر تهران را امتحان کنید، به مجتمع اسکای پارک، در بالای برج مراجعه کنید. اگر عاشق ارتفاع هستید امتحان کردن تفریحات این مجتمع برای شما مناسب است. از جمله این تفریحات می‌توان به نام‌های زیر اشاره کرد:

پرش‌بانجی (بانجی جامپینگ)

پیاده‌روی در مرتفع‌ترین بخش برج میلاد

اتاق شیشه‌ای

تاب‌سواری بر فراز برج میلاد

از دیگر امکانات تفریحی برج میلاد می‌توان به زیپ لاین و پل معلق آن اشاره کرد. اگر هم با دوستان یا خانواده‌تان به برج میلاد می‌روید، حتماً به اتاق فرار آنیما بروید و یک ساعت از زمان خود را مشغول حل کردن معماهای اتاق‌های این مجموعه شوید.

مجموعه اسکواش و راکت بال برج میلاد برای علاقه‌مندان به ورزش بسیار مناسب است. اگر با کودک خود به برج میلاد می‌روید، می‌توانید به خانه کودک بازی رو، سرزمین افسانه‌ها و کار بازیا را سر بزنید.

برج میلاد محل مناسبی برای شکم‌گردی نیز به حساب می‌آید بدین منظور می‌توانید به رستوران شاندیز وی آی پی، فود کورت نگین، رستوران گردان برج میلاد، کافه تریا ویانا، کافه رستوران ایوان، کافه رستوران فرش وی و کافه ۴۳۵ مراجعه کنید.

بام تهران

یکی دیگر از مکان‌های تفریحی جذابی که می‌توانید لحظات لذت‌بخشی را از افطار تا سحر در آن بگذرانید، بام تهران است. مسافرینی که بلیط ارزان هواپیما می‌خرند و دوست دارند از شهر تهران در عید نوروز نیز دیدن کنند، می‌توانید اوقات فراغتشان را از افطار تا سحر در بام تهران بگذرانند. بام تهران یکی از مرتفع‌ترین مناطق شهر تهران است که از آن‌جا می‌توانید کل شهر در زیر پای خود را مشاهده کنید.

برای دسترسی به آن باید به بزرگ‌راه چمران، خیابان یمن، انتهای خیابان ولنجک بروید.

اگر به دنبال پیاده‌روی هستید در مسیر پیاده‌روی آن می‌توانید قدم بگذارید و کمی ورزش کنید تا از پارکینگ به ایستگاه یک برسید. اگر نه می‌توانید از مینی‌بوس‌هایی استفاده کنید که بازدیدکنندگان را از پارکینگ به ایستگاه یک می‌رساند.

زمانی که به ایستگاه اول توچال رسیدید، می‌توانید به رستوران و کافه‌های مختلفی که در این بخش قرار دارد، مراجعه کنید و انواعی از غذاها و خوراکی‌های خوش‌مزه را امتحان کنید. از جمله رستوران‌ها و کافه‌های جذاب بام تهران می‌توان به رستوران توچال، برگرلند، مسترلاین، کافه لمیز، کافه ویانا، باتو و امضا اشاره کرد.

اگر دوست دارید از تله کابین توچال استفاده کنید، باید بدانید که ساعت کاری تله کابین توچال همه‌روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱ ظهر و در روزهای پنجشنبه و جمعه از ۶ صبح تا زمان تکمیل ظرفیت (نهایتاً تا یک ظهر) است.

اگر اهل هیجان هستید، در بام تهران می‌توانید به سراغ تفریحات زیر بروید:

زیپ لاین

سورتمه

بگ جامپینگ

بانجی جام پینگ

صخره‌نوردی

علاقه‌مندان به تیراندازی و همچنین تنیس نیز می‌توانند در این مرکز تفریحی لحظات لذت‌بخشی را سپری کنند.

دریاچه چیتگر و بام لند

یکی دیگر از مراکز تفریحی تهران که در آن می‌توانید از افطار تا سحر لحظات بسیار جذابی را در کنار دوستان و خانواده‌تان سپری کنید، دریاچه چیتگر در غرب تهران است. در اطراف این دریاچه انواعی از تفریحات مختلف وجود دارد. اگر هم گرسنه شدید، به کافه‌ها و رستوران‌های بام لند که در کنار این دریاچه قرار گرفته است، مراجعه کنید. این دریاچه با نام دریاچه شهدای خلیج فارس نیز شناخته می‌شود.

اگر دوست دارید بعد از افطار را بر روی قایق سپری کنید، می‌توانید در دریاچه چیتگر قایق سواری را امتحان کنید. دوچرخه‌سواری و پیاده‌روی دور دریاچه چیتگر یکی دیگر از تفریحات جذابی است که برای علاقه‌مندان به فعالیت و ورزش پیشنهاد می‌شود. اگر هم عاشق هیجان هستید، می‌توانید به شهربازی دریاچه چیتگر و همچنین پیست کارتینگ آن مراجعه کنید. از دیگر بخش‌های جذاب دریاچه چیتگر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

چرخ و فلک دریاچه چیتگر

سینمای تفنگ‌دار

سافاری پارک وحشت

پیست پرش در آسمان

برج هیجان

زیپ لاین

در اطراف دریاچه چیتگر آلاچیق‌هایی برای پیک‌نیک کردن وجود دارد. اگر می‌خواهید افطار خود را در فضای سبز اطراف دریاچه میل کنید، به این آلاچیق‌ها بروید.

باملند نیز مرکز تفریحی جذابی در نزدیکی پارک چیتگر است که با مراجعه به آن می‌توانید از انواع تفریحات هیجان‌انگیزش نظیر شهر بازی سرپوشیده کیدز گاردن، تشک پرش آزاد، اسکای فلایر، فوتبال‌دستی انسانی، وی آرلند و شهر بادی استفاده کنید.

اگر دوست دارید افطار یا شام خود را در رستوران‌های ایرانی و بین‌المللی میل کنید، به شما رستوران‌های بام لند را پیشنهاد می‌کنیم. از رستوران ترکی گرفته تا رستوران‌های که غذاهای عربی، هندی، کردی، فست‌فود و سنتی ایرانی سرو می‌کنند را می‌توانید در این بخش پیدا کنید.

از جمله رستوران‌های باملند می‌توان به کافه شمرون، رستوران باهوش، محمد استیک، کافه اوستا، رستوران ته دیگ، رستوران هندی روتی، رستوران بی کباب، رستوران عراقی زاهد العراقی و چندین رستوران دیگر اشاره کرد.

بوستان آب و آتش و پل طبیعت

یکی از بهترین مکان‌ها برای گذراندن اوقات افطار تا سحر در ماه رمضان ۱۴۰۳ که مصادف با نوروز ۴۰۳ نیز است، مراجعه به پارک‌های بزرگ شهر تهران است. یکی از این پارک‌ها بوستان آب و آتش است. این بوستان از طریق پل طبیعت به پارک جنگلی طالقانی و موزه دفاع مقدس نیز وصل می‌شود. درواقع شما می‌توانید از افطار تا سحر را در محوطه بوستان آب و آتش، پل طبیعت و پارک جنگلی طالقانی سپری کنید.

از جمله امکانات بوستان آب و آتش می‌توان به دریاچه مصنوعی خزر، میدان مشاهیر، گذر گردشگری، پیست دوچرخه‌سواری، پیست اسکیت سواری، آسمان‌نمای گنبد مینا و سینمای گیم ۷ بعدی اشاره کرد. اگر هم گرسنه شدید، می‌توانید به سراغ فودکورت‌های بی‌نظیر این بوستان بروید. ازجمله آن‌ها می‌توان به نام‌های زیر اشاره کرد:

فودکورت راه چوبی

فودکورت جزیره

فودکورت راه سبز

با مراجعه به پل طبیعت نیز می‌توانید به رستوران و کافه‌های مختلف آن سر بزنید و لحظات لذت‌بخشی را با خوردن غذاها و نوشیدنی‌های مورد علاقه‌تان سپری کنید.

از طریق پل طبیعت می‌توانید به پارک جنگلی طالقانی برسید و در آلاچیق‌های آن مدتی را در کنار دوستان و خانواده‌تان پیک‌نیک کنید.

علاوه بر مراکز تفریحی که تا اینجا نام بردیم، برای گذراندن اوقات افطار تا سحر خود در شهر تهران می‌توانید به سراغ مکان‌های زیر بروید:

امامزاده صالح و شاه عبدالعظیم

کافه‌ها و رستوران‌های نزدیک به محل سکونتتان

استخرهای شبانه

سینماهای شبانة تهران

جمع‌بندی

در شهر تهران مراکز تفریحی و مکان‌های دیدنی بسیار زیادی وجود دارد. برای گذراندن لحظات افطار تا سحر در ماه رمضان، می‌توانید به مراکز تفریحی شهر تهران نظیر دریاچه چیتگر و بام لند، بوستان آب و آتش و پل طبیعت، برج میلاد و بام تهران مراجعه کنید. در این چهار مرکز علاوه بر امتحان‌کردن غذاهای سنتی و بین‌المللی می‌توانید از تفریحات هیجان‌انگیز و حتی مسیرهای دوچرخه‌سواری، پیاده‌روی و آلاچیق‌های آن نهایت استفاده را ببرید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 6057306

دیگر خبرها

  • عکسی از پژمان جمشیدی در پشت‌صحنه زیرخاکی
  • عکس| قاب متفاوت از پردیس پورعابدینی و نفس بازغی
  • خیابان شانزه لیزه پاریس کجاست؟ همه آنچه که قبل از سفر باید بدانید
  • انگلیسی و فرانسوی حرف زدن خانم مجری و واکنش جالب پژمان بازغی (فیلم)
  • پلمب رستوران متخلف در اصفهان
  • (ویدئو) خوانندگی پژمان جمشیدی در سریال زیرخاکی!
  • این رستوران فقط ماه رمضان باز است! + تصاویر
  • از افطار تا سحر در تهران کجاها برویم؟
  • راهنمایی برای خرید نرم افزار فروشگاهی رستورانی
  • ۴ ایستگاه مترو تهران افتتاح شد