Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-01@02:35:42 GMT

محاکمه دانشجوی ارشد انرژی هسته ای به خاطر قتل در کرج + عکس

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۵۷۶۹۳

محاکمه دانشجوی ارشد انرژی هسته ای به خاطر قتل در کرج + عکس

حوادث رکنا: پسر دانشجو که درجریان یک اختلاف خانوادگی با همدستی مادر وبرادرش سناریوی قتل پدر را طراحی و اجرا کرده بودند با درخواست قصاص پدربزرگ ومادربزرگ روبه‌رو شدند.

رسیدگی به این پرونده جنایی از سال 93 و به‌دنبال مرگ مشکوک مرد میانسالی حوالی فردیس کرج شروع شد. با دستور بازپرس کشیک قتل، جسد مرد میانسال با هویت مهران 51ساله به پزشکی قانونی منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارآگاهان جنایی درحالی که به‌دنبال ردپای عامل جنایت Crime بودند پس از مدتی درپی بازجویی از اعضای خانواده دریافتند که آنها موضوع مهمی را مخفی می‌کنند.

با ادامه تحقیقات پلیسی دو پسر وهمسر مقتول به‌عنوان مظنون پرونده بازداشت شدند. شاهین و پدرام درحالی که به یک اختلاف کهنه بین مادر وپدرشان اشاره می‌کردند این فرضیه را برای کارآگاهان جنایی ایجاد کردند که با یک پرونده جنایت خانوادگی روبه‌رو هستند.

بازجویی‌ها از اعضای این خانواده ادامه داشت تا اینکه پسر ارشد خانواده به نام پدرام - 26 ساله - پرده از جنایت خانوادگی برداشت وبه قتل Murder پدرش اعتراف کرد.

با افشای این معما شاهین - 21 ساله - و مادرش صغری نیز مجبور به اعتراف شدند.

با توجه به اعترافات هر سه متهم سرانجام کیفرخواست پدرام به‌عنوان عامل اصلی قتل وهمچنین شاهین ومادرش به اتهام معاونت در قتل پدر خانواده صادر شد. هفته گذشته هر سه متهم از زندان Prison به شعبه یکم دادگاه کیفری استان البرز به ریاست قاضی Judge هدایت رنجبر و با حضور قاضی یزدان پور - مستشار دادگاه- منتقل شده و پای میز محاکمه ایستادند.

درآغاز جلسه قاضی دهقان نماینده دادستان متن کیفرخواست را خواند آنگاه پدرومادر مقتول در جایگاه قرار گرفتند و خواستار قصاص عروس و دو نوه شان شدند. پدربزرگ در حالی که به زحمت در دادگاه حضور یافته بود، گفت: همین نوه‌ام در مراسم ختم پسرم در حالی که هنوز من نمی دانستم چه اتفاقی افتاده به من گفت: «پدربزرگ گریه نکن پدرم رفت بهشت.....» چند هفته موضوع را پنهان کردند.... آنها باهم نقشه قتل پسرم را کشیدند ومن هم اشد مجازات را برای آنها خواستارم.

سپس متهم ردیف اول پرونده پدرام پای میز محاکمه ایستاد وگفت: من دانشجوی فوق لیسانس انرژی هسته‌ای هستم. من شاهد بودم که پدرم چطور به مادرم ظلم می‌کند بارها او را کتک می‌زد تا اینکه فهمیدیم او زن دیگری را به همسری برگزیده؛ این موضوع برایمان قابل تحمل نبود. من و برادر و مادرم به سراغش رفتیم تا با حرف زدن قضیه را تمام کنیم اما او درگیری را شروع کرد و من هم با چاقویی که از خودرو برداشتم به سراغش رفتم وبعد نمی‌دانم چه شد.... من قصد کشتن Killing او را نداشتم پدرم درگیری را شروع کرد و حالا بشدت پشیمانم....سپس مادر خانواده در جایگاه محاکمه ایستاد و در دفاع از خودش گفت: همسرم به من ظلم کرد حتی با مردنش هم طور دیگری زندگی‌ام را نابود کرد.... من با تمام سختی‌ها ومشکلات سعی می‌کردم زندگی کنم اما وقتی فهمیدم او با زن دیگری ارتباط دارد دنیا بر سرم خراب شد....

ما دو پسر بزرگ داشتیم اما او به من خیانت Cheat کرد واصلاً احوال من برایش مهم نبود.

وقتی روز حادثه Incident من ودو پسرم دنبالش رفتیم، او حرفهای خودش را می‌زد و با پسرم درگیر شد.... من خودم را برای قصاص آماده کردم. من حاضرم به جای دو فرزندم اعدام execution شوم اما آنها آزاد شوند. سپس دیگر متهم پرونده که همچنان اشک می‌ریخت با اشاره به موضوع درگیری گفت: این فقط یک اتفاق بود ما هیچ‌کدام انگیزه قتل نداشتیم وفقط برای صحبت کردن به سراغ پدرمان رفتیم. پس از پایان اظهارات سه متهم، قضات عالی رتبه شعبه یکم دادگاه کیفری البرز برای صدور حکم وارد شور شدند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

قتل وحشتناک زن نگون بخت توسط 5 مرد شیطان‌پرست + عکس

شکنجه وحشتناک 3 کودک خردسال / از گرسنگی رنگ دیوارها را خورده بودند! +عکس

این زندانی بچه خوشگل ترین خلافکار جهان است!+عکس

اعتراف تلخ فریبا که زن دوم بود / احمد مرا تهدید کرد وشوهرم را کشت + عکس

این مرد به کودک 4 ساله هم رحم نکرد / او فیلم سیاه این کودک را پخش کرد + عکس

اعتراف به قتل شهلا در خانه مجردی اش + عکس

کارتن خواب بخشنده جهانی شد / او در یک بزرگراه هر چه پول داشت داد تا یک زن نجات یابد + عکس

جان‌ باختن سرباز فوتبالیست بابلی در پاسداری از مرزها شرق کشور + عکس

فیلم ضرب و شتم شدید دانشجو در دانشگاه آزاد تهران شمال توسط تیم حراست! / واکنش ولایتی + فیلم

قاتل دوشنبه سیاه محاکمه شد / این دختر اولین قربانی بود + عکس

زنم در روابط زناشویی از پزشک مشاور تلویزیونی مدام تعریف می کرد من هم سرش را بریدم! +عکس

گوش قطع شده سرباز جوان به بازوی او پیوند زده شد! +عکس

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: سلامت مهم ترین های 24 ساعت جنایی پزشکی جنایت Crime قتل Murder زندان Prison قاضی Judge کشتن Killing خیانت Cheat حادثه Incident اعدام execution اخبار حوادث ایران پدر دانشجو قتل مادر عکس فیلم دختر مرد ایران قاتل آمریکا اعدام عجیب حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۵۷۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پذیرش دانشجوی دکتری تخصصی در دانشگاه جامع انقلاب اسلامی

دانشگاه جامع انقلاب اسلامی در هفت رشته در مقطع دکتری تخصصی دانشجو می پذیرد. - اخبار سیاسی -

مهدی شیری مدیر روابط عمومی دانشگاه جامع انقلاب اسلامی، در گفتگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم از پذیرش دانشجوی مقطع دکتری تخصصی (PhD) در هفت رشته برای سال تحصیلی 1403-1404 دانشگاه جامع انقلاب اسلامی خبر داد.

 به گفته وی روانشناسی تربیتی، حقوق بین الملل عمومی، مدیریت بحران،  مدیریت رسانه، مطالعات زنان و خانواده گرایش حقوق زن در اسلام، مطالعات زنان و خانواده گرایش مطالعات حقوق خانواده و مطالعات سیاسی انقلاب اسلامی گرایش آینده پژوهی انقلاب اسلامی از جمله رشته هایی است که در این دانشگاه دانشجو جذب می شود.

علاقه مندان برای شرکت در آزمون این رشته ها می‌توانند تا 20 اردیبهشت 1403 به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه و نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سنای آمریکا واردات اورانیوم از روسیه را ممنوع کرد
  • دستگیری سارق مسلح موتورسیکلت در کمتر از یک ساعت
  • ♦️دستگیری سارق مسلح موتورسیکلت در کمتر از یک ساعت
  • تعطیلی دانشگاه لهستانی به جرم فروش مدرک/ مدیران سیاسی و نظامی مشتریان مدرک تقلبی بودند
  • «رافائل گروسی» به ایران سفر می کند
  • روسیه در آستانه ساخت اولین نیروگاه هسته‌ای ازبکستان
  • خورشید: ساختار و چرخه حیات تنها ستاره منظومه شمسی
  • یخ؛ جواهر کمیاب!
  • پذیرش دانشجوی دکتری تخصصی در دانشگاه جامع انقلاب اسلامی
  • گسترش همکاری‌های سازمان ثبت و سازمان انرژی هسته‌ای