Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-05-07@20:44:36 GMT

تیم کشتی فرنگی نوجوانان ایران قهرمان آسیا شد

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۵۷۷۷۳

تیم کشتی فرنگی نوجوانان ایران قهرمان آسیا شد

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست به نقل از فدراسیون کشتی، رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان آسیا از پنج شنبه در شهر تاشکند ازبکستان در حال برگزاری است و فرنگی کاران کشورمان با توجه به کسب 3 مدال طلا، یک نقره و 2 برنز در روز نخست و حضور یک نماینده در دیدار فینال و دو نماینده دیگر در دیدار رده بندی مسابقات روز دوم به عنوان قهرمانی زودهنگام این رقابت ها دست یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امیررضا ده بزرگی در وزن 45 کیلوگرم، سجاد عباس پور در وزن 48 کیلوگرم و محمد نصرتی در وزن 92 کیلوگرم به مدال طلا دست یافتند، شاهین بداغی در وزن 60 کیلوگرم به مدال نقره رسید و امیرحسین خوانساری و محمدرضا عبدیان در وزن های 55 و 110 در جایگاه سوم قرار گرفتند و ایمان محمدیان در وزن 51 کیلوگرم نیز پنجم شد.
همچنین محمد ناقوسی در وزن 80 کیلوگرم در پیکارهای سه وزن آخر امروز به فینال راه یافت و حسین قاسمی در 65 کیلوگرم و مسعود کاوسی در 71 کیلوگرم برای کسب مدال برنز باید به مصاف حریفان بروند.
رقابت های کشتی المپیک نوجوانان 2018 آرژانتین روزهای 20 تا 22 مهر در شهر بوینس آیرس برگزار می شود و بر اساس سهمیه اختصاص داده شده به کشتی در رشته فرنگی پنج وزن 45، 51، 60، 71 و 92 کیلوگرم و در رشته آزاد نیز پنج وزن 48، 55، 65، 80 و 110 کیلوگرم در این رقابت ها حضور خواهند داشت.
بر این اساس با توجه به اینکه هر کشور تنها دو سهمیه (نفرات اول رقابت های قاره ای) مجاز برای حضور در المپیک نوجوانان را خواهد داشت، امیررضا ده بزرگی در وزن 45 کیلوگرم و محمد نصرتی در وزن 92 کیلوگرم فرنگی کاران کشورمان بودند که در رقابت های قهرمانی آسیا در از بکستان صاحب مدال طلا شدند و سهمیه حضور در این رقابت ها را بدست آوردند.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: تیم کشتی فرنگی نوجوانان ایران پیکارهای قهرمانی آسیا ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۵۷۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بوکسور ارومیه‌ای قهرمان مسابقات جوانان آسیا شد

امیر اسماعیلی بوکسور جوان و خوش آتیه ارومیه‌ای مقتدرانه قهرمان بوکس جوانان آسیا در کشور قزاقستان شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، مسابقات بوکس قهرمانی جوانان آسیا در کشور قزاقستان در حال برگزاری است.

در رقابت‌های امروز امیر اسماعیلی بوکسور جوان و خوش آتیه ارومیه‌ای توانست با غلبه بر حریفان مقتدرانه عنوان قهرمانی آسیا را به دست آورد.

اسماعیلی در وزن +۹۲ که با ناک اوت کردن نماینده کشور هندوستان به فینال رسیده بود، به مصاف شهزاد پولوونوف از کشور ازبکستان رفت و توانست در سه راند پیاپی و با ضربات سهمگین خود حریف خود را از پیش رو برداشته و قهرمان جوانان آسیا شده و مدال طلا این رقابت‌ها برای تیم اعزامی کشورمان کسب کند.

به گزارش ایمنا، مسابقات بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا از هشتم تا هجدهم اردیبهشت در قزاقستان در حال برگزاری است.

کد خبر 751221

دیگر خبرها

  • کشتی‌گیر کردستانی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان دعوت شد
  • تانک روس قهرمان شد و غش کرد!
  • دختران کردستان نایب قهرمان رقابت‌های وزنه‌برداری جوانان ایران شدند
  • خاتون و 21 رقیب قدرتمند در رقابت‌های آسیایی!
  • بوکسور ارومیه‌ای قهرمان مسابقات جوانان آسیا شد
  • بوکس ایران با زدن ازبک در فینال، طلا گرفت!
  • کسب ۳ مدال طلا توسط بانوی وزنه بردار کردستانی
  • تیم نوجوانان والیبال ساحلی ایران قهرمان آسیا شد
  • دعوت ‌نونهالان‌ خوزستانی به اردوی تیم‌ملی کشتی فرنگی
  • تیم دو نفره تنیس پسران ایران قهرمان مسابقات سطح یک آسیا شد