Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ بازار ارز در هفته ای که گذشت با فراز و نشیب های بسیاری همراه بود، به گونه ای که نرخ دلار، یورو، درهم امارات و پوند انگلیس که به عنوان ارزهای پرمعامله در بازار محسوب می شوند با نوسان شدیدی روبه رو شدند.

دلار از ابتدای هفته ای که گذشت به دلیل تک نرخی شدن ارز با نرخ چهار هزار و 200 تومان در بازار آزاد داد و ستد شد و تا پایان هفته با تغییر همراه نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یورو، درهم امارات و پوند انگلیس نیز مانند دلار در روند معاملاتی هفته ای که گذشت با نوسان همراه بودند، نرخ یورو در ابتدای هفته هفت هزار و 314 تومان بود در حالی که روز یکشنبه با روند افزایشی همراه شد و به قیمت هفت هزار 505 تومان رسید، قیمت یورو روز دوشنبه روند کاهشی را در پیش گرفت و با 102 تومان افزایش با نرخ شش هزار و 952 تومان معامله شد و در روز سه شنبه قیمت یورو با 97 تومان کاهش به قیمت شش هزار و 855 تومان رسید، قیمت یورو در روز چهارشنبه به دلیل تعطیل رسمی تفاوت چندانی را نداشت، قیمت این ارز در روز پنج شنبه که آخرین روز معاملاتی هفته بود 484 تومان افزایش داشت و با قیمت هفت هزار و 339 تومان معامله شد.

درهم امارات در ابتدای هفته با قیمت یک هزار و 735 تومان معامله شد و در پایان هفته به قیمت یک هزار و 818 تومان رسید.

این گزارش می افزاید، قیمت پوند انگلیس در اولین روز معاملاتی هفته گذشته هشت هزار و 626 تومان بود و در پایان هفته با نرخ 9 هزار و 22 تومان داد و ستد شد.

* جدول زیر قیمت چهار ارز پرطرفدار را در هفته‌ی سپری شده نشان می‌دهد که رنگ سبز، نشان دهنده‌ی بیشترین قیمت و رنگ قرمز، نشان دهنده‌ی کمترین قیمت ارز موردنظر است.

401

قیمت ارز قیمت دلار قیمت یورو قیمت پوند انگلیس

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: قیمت ارز قیمت دلار قیمت یورو قیمت پوند انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۵۷۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت دلار و یورو امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت انواع ارز در معاملات امروز (دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه) در مرکز مبادله ارز و طلای ایران کاهش یافت.

به گزارش تابناک اقتصادی، هر اسکناس دلار امروز (دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه) در مرکز مبادله ارز و طلای ایران با ۴۵ تومان کاهش نسبت به روز گذشته، ۴۴ هزار و ۳۱۴ تومان دادوستد شد.

قیمت حواله دلار آمریکا نیز با ۴۱ تومان کاهش نسبت به روز گذشته، ۴۱ هزار و ۳۷۷ تومان معامله شد.

قیمت هر اسکناس یورو نسبت به روز کاری گذشته با کاهش ۳۱ تومانی به ۴۷ هزار و ۴۲۳ تومان و حواله آن با کاهش ۱۳۹ تومانی، ۴۴ هزار و ۲۷۹ تومان قیمت خورد.

اسکناس درهم امارات نیز در روز جاری با ۱۱ تومان کاهش قیمت به ۱۲ هزار و ۶۶ تومان رسید و حواله درهم ۱۱ هزار و ۲۶۷ تومان معامله شد که نسبت به روز کاری گذشته کاهش ۱۱ تومانی داشته است.

دیگر خبرها

  • قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران؛ سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت
  • سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت؛ قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران
  • قیمت دلار، سکه، طلا و یورو سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳/ قیمت امروز طلا و سکه
  • قیمت دلار امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • نرخ خرید بازار مسکن؛ با ۵ میلیارد تومان صاحب‌خانه شوید +جدول
  • قیمت دلار و یورو امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران؛ دوشنبه ۱۰ اردیبهشت
  • قیمت دلار امروز ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران؛ یکشنبه ۹ اردیبهشت
  • قیمت دلار امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳