Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، اگرچه انتخابات فدراسیون تیروکمان پس از ماه ها تاخیر هفته گذشته برگزار شد و پس از ۶ سال، مدیریت این فدراسیون مشخص شد اما همچنان حواشی پیرامون این انتخابات ادامه دارد به خصوص اینکه دو کاندیدای این فدراسیون در نامه ای سرگشاده خطاب به وزارت ورزش و شخصِ وزیر ورزش، خواستار لغو انتخابات این فدراسیون شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اقدام از سوی کریم صفایی و منصور عبدی انجام شده است. 

کریم صفایی به خاطر نقص مدارک مدیریتی و عدم تائید صلاحیت به انتخابات فدراسیون تیروکمان نرسید البته که وی مدعی بود مراجع ذی صلاح پروسه تائید صلاحیت را انجام داده و وزارت ورزش هم باید تائید صلاحیتش را اعلام کند. منصور عبدی هم نایب رئیس فدراسیون تیروکمان بود که در انتخابات اخیر هیچ رایی به دست نیاورد.

کریم صفایی و منصور عبدی در نامه خود خطاب به وزیر ورزش با اشاره به اقدامات غیرقانونی در مسیر برگزاری انتخابات تیروکمان، خواستار لغو آن شدند.

متن این نامه به این شرح است: 

جناب آقای سلطانی فر
وزیر محترم وزارت ورزش وجوانان

نظر به اینکه انتخابات هجدهم اردیبهشت فدراسیون تیراندازی باکمان  باتوجه به پیش اخطار فدراسیون جهانی تیراندازی با کمان به مسئولین وقت فدراسیون ایران صورت گرفته و تذکر امکان دخالت دولت در انتخاب ریاست فدراسیون در این رشته را  با توجه به سوابق انتخابات پیشین که در فدراسیون جهانی ثبت و موجود است در پی داشته  است.با نگرش به وقایع روی داده در جریان انتخابات و سناریوی یکساله اخیر که با تعویق های مکرر در برگزاری انتخابات همراه بوده است، مشهود می باشد که با تخلفات و فشارهای سیاسی به نفع معاون همگانی ورزش که پست سازمانی در وزارت ورزش داشته اند و با این وجود برای کسب شرایط غیر متعارف صلاحیت اخذ آرا به روش های مختلف و قابل استناد و پیگیری اقدام کرده اند.  

مضاف بر این، باعنایت به نامه سرگشاده قبلی اینجانبان پیش از اجرای نمادین جلسه انتخابات به جنابعالی تقدیم گردید. لیکن بنا به دلایل نامشخص از سوی حضرتعالی بی اثر ماند لذا به منظور پیشگیری از انزجار افکار عمومی  و جامعه ورزش همچنین تبعات حقوقی پیگیری از فدراسیون جهانی که مسبوق به سابقه نیز می باشد، از دولت تدبیر امید برخورد منطقی و علمی به  دور از هر گونه جانبداری سیاسی و سوء استفاده از امکانات دولتی انتظار میرود.

همچنین از آن مقام محترم وزارت با توجه به تجارب اندوخته برای حفظ شان ماهیتی و  روح ورزش، مستدعی است دستور فرمائید سریعا نسبت به ابطال انتخابات از طریق مرجع نظارتی اقدام گردد و مراحل بازبینی و اجرای مجدد انتخابات بدون دخالت و رای فدراسیون جهانی در داخل کشور و با درایت و حسن نیت حضرتعالی همگام با توسعه مبانی اخلاقی و فرهنگی در ورزش کشور صورت گیرد.

کد خبر 4293767 زینب حاجی حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: تیر و کمان مجمع انتخاباتی فدراسیون های ورزشی مسعود سلطانی فر وزارت ورزش و جوانان کریم صفایی تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس کشتی فرنگی کشتی آزاد انتخابی تیم ملی لیگ قهرمانی فوتبال آسیا تیم فوتبال خونه به خونه بابل تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان جام حذفی تیم الجزیره امارات لیگ برتر فوتبال ایران تیم ملی فوتبال ایران وینفرد شفر برانکو ایوانکوویچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۵۷۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطیعی: دو و میدانی را با کمترین تنش به رئیس جدید تحویل می‌دهیم

حسین مطیعی سرپرست فدراسیون دوومیدانی در نشست خبری با اهالی رسانه اظهار کرد: بعد از مسابقات داخل سالن آسیا، مسائلی بود که باید حل می‌شدند. سعی کردیم بیشتر انرژی خود را برای آمادگی نفراتی که شانس کسب سهمیه المپیک دارند، بگذاریم. در این باره کمک‌های وزارت ورزش را نیز داشتیم.  

او  ادامه داد: هفته آینده جلسه‌ای در کمیته ملی المپیک خواهیم داشت و موارد و خواسته‌ها را آنجا مطرح می‌کنیم تا آنها نیز به فدراسیون کمک کنند.

سرپرست فدراسیون دوومیدانی درباره اینکه آیا فدراسیون با بدهی مواجه است یا نه، گفت: فدراسیونی که بدهکار نباشد، فدراسیون نیست. به هر حال یک رویداد بزرگ برگزار شد و همه برای آن زحمت کشیدند. اینگونه رویداد‌ها هزینه‌هایی را هم برای فدراسیون دارد، اما گفته‌ام که هر کمبود و مشکلی باشد، برعهده می‌گیرم.

مطیعی درباره رویکرد فدراسیون دوومیدانی به انتخابات گفت: کسانی که از من شناخت دارند و سابقه من را می‌دانند، به این موضوع آگاه هستند که هیچ رویکردی ندارم و از طرف معاونت ورزش قهرمانی وزارت ورزش و هیچ‌کس صحبتی در این باره نشده. در ابلاغ من هم موضوع بی‌طرفی آمده است. وزارت ورزش دخالت و نظر خاصی در انتخابات ندارد و مجمع به این جایگاه رسیده است که فرد اصلح را انتخاب کند و فدراسیون را با کمترین تنش و معضل تحویل رئیس جدید بدهد.

او ادامه داد: ما در سال المپیک هستیم و ابر و باد و مه و خورشید و فلک باید در کار باشند تا ورزشکاران ما به این رویداد برسند.

سرپرست فدراسیون دوومیدانی درباره انتقادات حسین رسولی و چند ورزشکار دیگر از وضعیت حاکم بر دوومیدانی تصریح کرد: ما رشته‌ها و ماده‌های زیادی داریم. بر همین اساس فیروزی را به‌عنوان مدیر تیم‌های ملی منصوب کردیم تا این مسائل و مشکلات را رصد کرده و حل کند و با من در تماس باشد تا مشکلات حل و فصل شود.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی پایه و آبی

دیگر خبرها

  • درخواست وکلای دولت بایدن برای متوقف کردن عرضه تسلیحات آمریکا به رژیم صهیونیستی
  • انتخابات آتی ژیمناستیک و بازهم تخلفات قانونی
  • آشنایی با ۸ کاندیدای راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس در تبریز
  • سخنگوی فدراسیون فوتبال: درخواست حواله خودرو برای قهرمانان فوتسال را پیگیری می کنیم
  • اصولی: درخواست حواله خودرو برای فوتسالی‌ها را پیگیری می‌کنیم
  • با دستور وزارت ورزش، انتخابات کمیسون ورزشکاران تجدید شد
  • مطیعی: دو و میدانی را با کمترین تنش به رئیس جدید تحویل می‌دهیم
  • سرپرست فدراسیون دوومیدانی: من و وزارت نظری در مورد انتخابات نداریم/ معتمدی: انتخابات کمیسیون ورزشکاران باطل شد+ فیلم
  • مناظره ۲ کاندیدای مجلس دوازدهم اردبیل
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد