Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی گفت: آقایان همان طور که 6 سال زمان را از دست داده اند از این پس باز هم زمان را از دست خواهند داد چرا که ...

سیدمحمدجواد ابطحی، عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، با اشاره به خروج آمریکا از برجام اظهار داشت: ماده ۳ قانون اقدام متقابل تصریح دارد که دولت موظف است به محض نقض عهد طرف مقابل در برجام، ایران این قانون را عملیاتی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: از اخراج بازرسان آژانس بین المللی انرژی هسته‌ای گرفته تا خروج از NPT و پروتکل الحاقی و بازگشت به فعالیت‌های گذشته مان همگی گزینه‌هایی است که می‌تواند در دستور کار جمهوری اسلامی ایران قرار گیرد.

ابطحی با تاکید بر اینکه متاسفانه علی رغم هشدار‌های مکرر مقام معظم رهبری نسبت به بدعهدی آمریکایی‌ها ۶ سال زمان خود را در این مسیر از دست داده ایم، تصریح کرد: اگر واقعا اروپایی‌ها می‌خواهند جدا از سیاست‌های آمریکا تصمیم گیری کنند باید در عمل تعهد خود را نشان دهند. به طور مثال باید بحث گشایش روابط اقتصادی و تجاری را عملیاتی کنند.

وی افزود: ایران به اروپایی‌ها چند هفته مهلت داده تا خودشان را اثبات کنند. این در حالی است که ما هیچ امیدی به متعهد ماندن اروپایی‌ها نداریم چرا که سگ زرد برادر شغال است!

عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی تاکید کرد: آقایان همان طور که ۶ سال زمان را از دست داده اند از این پس باز هم زمان را از دست خواهند داد چرا که اروپا بدون آمریکا، آب هم نمی‌خورد و از سوی دیگر آمریکا با سیطره و تسلطی که بر روی اتحادیه اروپا دارد، این اتحادیه را به مسیری که مورد نظر خود است هدایت خواهد کرد.

ابطحی تاکید کرد: نمی‌دانم چرا بعضی از نمایندگان، وزرا و رئیس جمهور تاریخ را خوب نخواندند، ساده اندیشی تا کجا؟ فرانسه‌ای که تا دیروز نقش پلیس بد را در برجام بازی می‌کرد امروز تصمیم گرفته نقش پلیس خوب را بازی کند و ما نباید فریب رفتار‌های اروپایی‌ها را بخوریم.

وی با اشاره به تصویب کلیات لایحه اصلاح قانون مبارزه با پولشویی در مجلس یادآور شد: متاسفانه با تصویب این لایحه پیش از پیام ترامپ ما پیام مثبتی از داخل و پاس گل به این کشور دادیم این در حالی است که لوایح سه گانه مورد درخواست FATF با عجله تنظیم شده و بی سر و ته هستند.

ابطحی تاکید کرد: متاسفانه آقایان به گونه‌ای رفتار می‌کنند که ترامپ پیش خود می‌گوید هرچه آن‌ها را تحریم می‌کنیم، آن‌ها بهتر زیر بار مسائل می‌روند.

عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی در پایان با بیان اینکه امیدوارم با شرایط به وجود آمده مجلس، به عنوان خانه ملت، انتظارات مردم را براورده کند و در جهت تامین منافع ملت قدم بردارد، خاطرنشان کرد: بنده معتقدم اگر دولت از این مذاکرات درس عبرت گرفته باشد برای ما بزرگترین دستاورد خواهد بود. ملت ما همواره تهدیدات را به فرصت تبدیل کرده اند به شرط آنکه مسئولان با مردم صادقانه رفتار کرده و از ظرفیت داخلی به خوبی استفاده کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۵۸۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش زنده: پاری سن ژرمن ۰-۰ دورتموند

به گزارش ورزش سه، امشب از ساعت ۲۲:۳۰ در ورزشگاه پارک‌دوپرنس شهر پاریس پایتخت فرانسه نبردی برگزار خواهد شد که در پایان آن اولین فینالیست این فصل لیگ قهرمانان اروپا را خواهیم شناخت. پاری‌سن‌ژرمن در حالی در بازی برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل دورتموند قرار می‌گیرد که بازی رفت را با یک گل باخته. در حالی یکی از این دو تیم فینالیست لیگ قهرمانان خواهد شد که با توجه به تغییرات پاری‌سن‌ژرمن و عملکرد دورتموند، کسی تصور نمی‌کرد یکی از آن‌ها فینالیست فصل جاری باشد.

لوئیس انریکه به پاریسی‌ها نشان داد که بدون بمب ترکاندن و ستاره‌های آنچنانی هم می‌توان موفق بود. در واقع بدون هیاهو، پاری‌سن‌ژرمن به سوی موفقیت گام برداشت و شاید بتوان گفت تنها جنجالی که این فصل پیرامون آن‌ها بوده ماجرای کیلیان امباپه و جدایی‌اش است. حالا به پایان فصل نزدیک می‌شویم و تقریباً پی‌اس‌جی در لیگ فرانسه قهرمان شده. در لیگ قهرمانان اروپا هم با توجه به شکست خفیف در آلمان، شانس خوبی برای کامبک زدن دارند. در واقع از پی‌اس‌جی انتظار می‌رود بلایی که بر سر بارسلونا آوردند را سر دورتموند هم بیاورند. امشب فرانسه غرق در شادی خواهد شد و انریکه مردی می‌شود که آرزوهای‌شان را برآورده می‌کند؟

????ترکیب پاری سن ژرمن:
دوناروما، نونو مندس، لوکاس برالدو، مارکینیوش، اشرف حکیمی، فابیان رویز، ویتینیا، زائر امری، کیلیان امباپه، گونچالو راموس و عثمان دمبله

????ترکیب دورتموند:
گرگور کوبل، یان ماتسن، نیکو اشلوتربک، متس هوملس، ریرسون، آمره جان، مارسل سابیتزر، جیدون سانچو، یولیان برانت، کریم آدیمی نیکلاس فولکروگ

دیگر خبرها

  • تراکتور - گل‌گهر، احتمالا بدون تماشاگر!
  • جام جهانی تیراندازی| پایان کار نمایندگان ایران در تفنگ سه وضعیت آقایان بدون صعود به فینال
  • با تعامل و همکاری از فرصت باقیمانده استفاده کنیم
  • پایان فرصت دولت بایدن برای گزارش به کنگره درباره اسرائیل
  • فردا؛ آخرین زمان ثبت‌نام نمایندگان نامزد‌ها در سامانه «داوطلب»
  • گزارش زنده: پاری سن ژرمن ۰-۰ دورتموند
  • فردا؛ آخرین زمان ثبت‌نام نمایندگان نامزدها در سامانه «داوطلب»/ این مهلت تمدید نخواهد شد
  • فردا؛ آخرین زمان ثبت‌نام نمایندگان نامزدها در سامانه داوطلب
  • مشاوره تحصیلی هوشمند در کمترین زمان و بدون اتلاف وقت
  • انزوای رژیم صهیونیستی در جشنواره‌ها/ از فرصت‌ها استفاده نکردیم