Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-05-06@00:11:03 GMT

وقتی عضو هیات مدیره استقلال حاضر نیست کوتاه بیاید

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۵۸۴۰۹

به گزارش وانانیوز، 

حسن زمانی عضو هیات مدیره باشگاه استقلال آنقدر خارج از چارچوب وظایفش مصاحبه کرد تا ای‌اف‌سی بابت یکی از مصاحبه‌های غیر مسوولانه‌اش که علیه داور یکی از دیدارهای آسیایی آبی‌پوشان صورت گرفته بود ورود کرد و این عضو هیات مدیره باشگاه را با جریمه پنج هزار دلاری نقره داغ کرد. جریمه‌ای که قاعدتا باید توسط خود شخص پرداخت شود اما شنیده می‌شد که با تاکید مدیران رده بالای باشگاه استقلال خود زمانی ملزم به پرداخت این مبلغ بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرغم تاکید بر اینکه جریمه مورد نظر شخصی بوده و فرد خاطی باید جور پرداخت آن را بکشد و تاریخ پرداخت این جریمه ۱۴ اردیبهشت تعریف شده بود اما در نهایت مقاومت زمانی در پرداخت این مبلغ باعث شد تا مدیران باشگاه برای جلوگیری از اعمال جرائم جدید موافقت نمایند تا این مبلغ از مطالبات باشگاه از ای‌اف‌سی وصول شود. پندار توفیقی معاون ورزشی استقلال نیز اعلام کرد باشگاه بابت پاداش پیروزی‌های آسیایی‌اش مبالغی را از ای‌اف‌سی طلب داشت که جریمه زمانی به صورت تهاتر با ای‌اف‌سی محاسبه شده است. توفیقی همچنین گفت: «این جریمه از این طریق پرداخت شد و حالا هیات مدیره باید تعیین کند که این مبلغ به حساب باشگاه خواهد بود یا از زمانی دریافت می‌شود.»
باتوجه به اینکه خود زمانی یکی از اعضای هیات مدیره است، احتمال اینکه هیات مدیره این پول را با او حساب کند ضعیف است. بخصوص که زمانی برای پرداخت این مبلغ نیز مقاومت کرده و معتقد است چون برای دفاع از باشگاه مصاحبه کرده لذا باشگاه باید متقبل پرداخت این جریمه باشد. این در حالی است که زمانی نه کارشناس داوری است و نه مسوولیت سخنگویی باشگاه را بر عهده دارد و نه حتی از او خواسته شده بود در خصوص داوری مصاحبه کند و این مصاحبه منجر به جریمه کاملا غیر مسوولانه بوده است. با این حساب بخشی از پاداش ای‌اف‌سی بابت پیروزی‌های آسیایی آبی‌پوشان که باید به بازیکنان و اعضای کادر فنی تعلق بگیرد، صرف مصاحبه غیر مسوولانه‌ای شد که عضو هیات مدیره باشگاه انجام داده است. زمانی بیش از سایر اعضای هیات مدیره صحبت می‌کند و حتی در زمان مربیگری منصوریان این اخلاق او باعث دردسر و نفاق شده بود اما این عضو هیات مدیره بعد از هر بازی و اتفاق مصاحبه می‌کند و توصیه‌های دیگر اعضای هیات مدیره مبنی بر مصاحبه نکردن این عضو، اصلا تاثیر‌گذار نیست. در این میان اما زمانی بعد از بازی استقلال و العین در مورد داوری صحبت کرد که کنفدراسیون آسیا این عضو هیات مدیره را به دلیل مصاحبه علیه داور بازی جریمه کرد، جریمه‌ای که باید از جیب باشگاه پرداخت شود و زمانی پای خود را از این ماجرا کنار کشیده است. به نظر نمی‌رسد افتخاری در این ارتباط زورش به زمانی برسد و پول جریمه را از او بتواند پس بگیرد.

منبع: وانا

کلیدواژه: استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۵۸۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی لیگ برتری جریمه میلیاردی شد

به گزارش  تابناک و به نقل از سایت سازمان لیگ، سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان به دلیل مصاحبه غیرفنی و انجام صحبت های غیرمسئولانه ۲ میلیارد تومان جریمه شد.

 عبدالله ویسی سرمربی تیم فولاد خوزستان به دلیل مصاحبه غیرفنی و خارج از حوزه مسئولیت خود و اظهار نظر غیرمسئولانه و غیرحرفه ای علیه فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ مبلغ ۲ میلیارد تومان جریمه نقدی شد.

 
مبلغ جریمه نقدی باید ظرف مدت یک هفته پرداخت شود. ادامه فعالیت این مربی در لیگ برتر منوط به پرداخت جریمه است.

دیگر خبرها

  • چرتکه ۲میلیاردی فدراسیون برای مصاحبه یک مربی!
  • سرمربی لیگ برتری جریمه میلیاردی شد
  • سنگین‌ترین جریمه فوتبال ایران؛ جریمه ۲ میلیارد تومانی ویسی به دلیل مصاحبه غیر فنی
  • جریمه ۲ میلیارد تومانی ویسی به دلیل مصاحبه غیرفنی
  • ویسی نقره داغ شد؛ ۲ میلیارد تومان، ادامه فعالیت به شرط پرداخت در یک هفته!
  • سنگین ترین جریمه فوتبال ایران؛ جریمه ۲ میلیارد تومانی ویسی به دلیل مصاحبه غیرفنی
  • عضو سابق هیات مدیره استقلال افشاگری کرد؛ از حواله خودروها تا مشاوران 400 میلیونی!
  • وکیل جوان و سرپرست موقت هم از استقلال رفتنی است
  • بررسی یک اتفاق بزرگ؛ مصطفی آجورلو به مدیرعاملی استقلال نزدیک است؟
  • یک نام جدید برای پرسپولیس مطرح شد