Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-05@10:38:03 GMT

مقصد مورد علاقه علیرضا فاش شد

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۵۸۵۲۶

مقصد مورد علاقه علیرضا فاش شد

به گزارش جهان نيوز، علیرضا جهانبخش بعد از اقای گلی در لیگ هلند و کسب جایزه کفش نقره ای مورد توجه بسیاری از تیمهای اروپایی قرار گرفته است. در حالی که از ناپولی به عنوان جدی ترین مشتری علیرضا یاد می شد اما دست به نقد ترین مشتری علیرضا از فوتبال ترکیه می آید.
  تیم بشیکتاش ترکیه که در این فصل لیگ قهرمانان هم موفق شد تا مرحله یک هشتم نهایی بالا بیاید پیشنهاد دستمزد سالیانه 2 و نیم میلیون یورو( 18 میلیارد و دویست و پنجاه میلیون) را به جهانبخش داد اما این بازیکن فورا این پیشنهاد را رد کرد و اعلام کرده می خواهد در لیگی معتبر تر بازی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شنیده ها از یکی از سایت های متصل به‌آلکمار حکایت از آن دارد که هدف علیرضا بازی در بوندسلیگا است.

او می خواهد راه علی دایی و مهدی مهدوی کیا را در پیش گیرد. البته که ناپولی هم همچنان می خواهد این بازیکن را به خدمت بگیرد و مذاکرات ادامه دارد.

منبع:شریان پیام رسان سروش پیام رسان ایتا پیام رسان بله اینستاگرام

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۵۸۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشتری‌های تازه پهپادهای 20 هزار دلاری ایران

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 11 منطقه بالکان، بازاری جدید برای پهپادهای ایرانی است... احتمال دارد صربستان مشتری جدید پهپادهای 20 هزار دلاری ایران باشد؛ یکی از 24 کشوری که رسانه‌های عربی می‌گویند مشتری پهپادهای ایرانی هستند. این گزارش رسانه‌های عربی درباره بازار بزرگی که بر روی این صنعت نظامی ایران باز شده را با زیرنویس فارسی می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • مشتری‌های تازه پهپادهای 20 هزار دلاری ایران
  • احتمال انتقال ویکتور اوسیمن به چلسی در ازای پول نقد و روملو لوکاکو
  • اینتر، ناپولی و یوونتوس سه تیم علاقه‌مند به الساندرو بونجورنو
  • حرکت جالب صندوقدار برای ادب کردن مشتری (فیلم)
  • یونایتد مشتری ستاره قرضی رئال شد
  • اسکان اضطراری در پی بارندگی در سنندج
  • سه لژیونر جدید والیبال ایران، مقصد: کره جنوبی!
  • آماده‌باش گروه های خدمت رسان شهرداری برای رفع آب‌گرفتگی‌ها
  • مراکز خدمات رسان تفریحی کارگران افزایش می‌یابد
  • تونی کروس تحت هر شرایطی، پاس خود را به مقصد می رساند! / انیمیشن عمر مومنی