Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-25@07:18:10 GMT

4 گریم متفاوت خانم بازیگر در یک سریال/عکس

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۵۸۷۰۷

ریحانه پارسا بازیگر نقش لیلا در سریال مناسبتی «پدر» برای ماه مبارک رمضان در شبکه دو گفت: گاهی درباره دیالوگ ها با آقای توفیقی صحبت می کنم و نظرم را می گویم اما در مجموع احساس می کنم شناختی که نویسنده و کارگردان سریال از من و توانایی هایم دارند بیشتر از آن چیزی است که خودم، درباره خودم می دانم و از همین رو ترجیح می دهم کار را به دست آنها بسپارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره تاثیراتی که شخصیت لیلا روی وی گذاشته است، بیان کرد: برخی حالت هایی را که لیلا دارد یا اصطلاحاتی که به کار می برد، در وجود من هم نشسته و گاهی در زندگی روزمره می بینم که برخی رفتارهایم مشابه لیلا شده است.

 

بازیگر نقش لیلا به افزایش تسلط خود روی نقش در ماه آخر ساخت پروژه اشاره و درباره سکانس های تاثیرگذار سریال توضیح داد: در این سریال یک سری سکانس های مربوط به قبرستان داشتیم که بسیار برایم سخت بود و حال و هوایم از وقتی وارد آن فضا می شدیم بد بود.

پارسا از این نکته سخن گفت که کاراکتر وی در این سریال زندگی پرفراز و نشیبی را تجربه می کند و گفت: من چهار گریم در این کار دارم و حتی ممکن است در روزهای آخر کار هم گریم دیگری داشته باشم. هر روز پس از بلند شدن از صندلی گریم، وقتی خودم را در آینه می بینم، با توجه به اینکه سریال رج زده می شود، آن وقت است که می فهمم امروز باید نقش لیلای شیطان را بازی کنم یا لیلایی که دیگر خانم شده است.

وی درباره اظهارنظر همبازی ها و تهیه کننده سریال درباره بازی خود را ناشی از لطف آنها دانست و ادامه داد: با کمک های خود این عزیزان من توانستم بهتر باشم. اگر سلطانی، زنگنه، عنقا و توفیقی نبودند این اتفاق نمی افتاد. آنها بنا به تلاشی که از جانب من دیدند، به کمکم آمدند و تلاش کردند یاری ام کنند.

پارسا درباره پیش بینی اش درباره مواجهه مردم با نقش لیلا در زمان پخش سریال گفت: تا سه چهار روز پیش همه چیز برایم عادی بود اما حالا که فقط یک هفته به پخش سریال باقی مانده است، حس عجیبی دارم و نمی دانم چه چیزی در پیش است. سعی می کنم اتفاقی را پیش بینی نکنم و منتظر بمانم تا بعد تصمیم بگیرم. فقط این را بگویم که «پدر» برای من یک تجربه خوب و به نوعی معجزه بود و به راستی که ارزش خستگی ناشی از ساعت کار زیاد را دارد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: زندگی روزمره بازی ساعت کار لعیا زنگنه مهدی فقیه سریال پدر ریحانه پارسا سریال ماه رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۵۸۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منظور از «خانم بازیگر» در اعترافات تتلو که بود؟ (+عکس)

عصر ایران - روز گذشته دومین جلسه رسیدگی به اتهامات امیر تتلو برگزار شد و طی آن تتلو ضمن اعترافات خود به خانم بازیگری اشاره کرد که به تحریم او ترانه ای را خوانده که یکی از موارد اتهامی او است.   در این رابطه برترین ها نوشت: گزارش دادگاه تتلو در شماره امروز روزنامه جام جم (متعلق به صداوسیما) بازتاب داشت و نکته‌ای که در این باره مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفت، سانسور نام «سحر قریشی» در مطلب این روزنامه و استفاده از کلمه «خانم بازیگر» بود.

سحر قریشی و تتلو در ترکیه   به این ترتیب مشخص شد که منظور از خانم بازیگر در اعترافات تتلو »سحر قریشی» است. بازیگری که پس از رفتن به ترکیه مدتی رابطه ای عاطفی با تتلو برقرار کرد که البته گفته می شد بیشتر برای کشاندن پای تتلو به سایت های شرط بندی بوده است.   البته گفتنی است که در گزارش سایر رسانه ها هم از این دادگاه به عنوان «خانم بازیگر اکتفا شد. چنانکه در گزارش اعتراف تتلو در این مورد آمده است:  « ... در آن بازه [اغتشاشات سال ۱۴۰۱] یکی از بازیگران زن کشور که اکنون ساکن ترکیه است. من را تحریک کرد تا آهنگی درست کنم. البته بعد‌ها متوجه اشتباهم شده و این اهنگ را پاک کردم.»   تتلو در دادگاه دوم   کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تتلو در دومین جلسه دادگاه: گردانندگان سایت قمار برایم در ترکیه ویلا خریدند امیر تتلو در دومین دادگاه ؛ ریش و مو اصلاح شده، تتو‌ها بیرون زد (عکس)

دیگر خبرها

  • عکس| گریم متفاوت بازیگر سریال یاغی/ عکس‌های علی شادمان در سریال جدیدش
  • منظور از «خانم بازیگر» در اعترافات تتلو که بود؟ (+عکس)
  • لیلا حاتمی شاید در ونیز
  • نقش متفاوت لیلا حاتمی در یک فیلم آمریکایی
  • فیلم ترنس مالیک با بازی لیلا حاتمی شاید در جشنواره ونیز
  • پرونده مرگ خانم بازیگر بسته شد
  • خواستگاری مهران مدیری از خانم بازیگر 29 سال پیش!
  • عکس | بازیگران نون خ در اتاق گریم
  • واکنش متفاوت هنگامه قاضیانی به بازی سحر دولتشاهی
  • بازیگران نون خ در اتاق گریم | عکس