Web Analytics Made Easy - Statcounter

پله، اسطوره فوتبال برزیل، اعلام کرد از شنیدن خبر مصدومیت دنی آلوس و غیبت او در جام جهانی ناراحت شده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

دنی آلوس در فینال جام حذفی فرانسه از ناحیه لیگامنت زانو آسیب دید و امروز فدراسیون فوتبال برزیل اعلام کرد این مدافع راست باتجربه باید تحت عمل جراحی قرار بگیرد و به همین دلیل، رقابت های جام جهانی را از دست خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پله که خود در رقابت های جام جهانی ۱۹۶۶ دچار مصدومیت شده بود، با هموطنش ابراز همدردی کرد.

او در صفحه توئیترش نوشت:

” من هم از شنیدن این خبر ناراحت شدم. فوتبالیست ها متنفرند که رقابت هایی را از دست بدهند و من با توجه به تجربه خودم، می دانم که از دست دادن بازی های جام جهانی، بدترین اتفاق است.”

دانیلو، مدافع راست منچسترسیتی و رافینیا، مدافع راست بایرن مونیخ، گزینه های جانشینی دنی آلوس در ترکیب اصلی برزیل در جام جهانی هستند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: جام حذفی فرانسه فدراسیون فوتبال برزیل جام جهانی دنی آلوس جام جهانی جام جهانی 1966 جام حذفی فرانسه دنی آلوس فدراسیون فوتبال برزیل فینال جام حذفی فرانسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۵۸۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داوران ایرانی دیدار فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا را سوت زدند

  به کزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، دیدار پایانی رقابت‌های فوتبال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا جمعه ۱۴ اردیبهشت بین تیم‌های ژاپن و ازبکستان برگزار شد، در این بازی موعود بنیادی فر؛ داور بین المللی فوتبال کشورمان به همراه سعید قاسمی و علیرضا ایلدروم به عنوان کمک‌های وی قضاوت این بازی را برعهده داشتند.   قضاوت بدون نقص بنیادی فر و کمک‌های ایرانی‌اش باعث شد تا کمترین چالش برای آنها در جریان این دیدار حساس شکل بگیرد.   امید‌های ژاپن با برتری یک به صفر مقابل ازبکستان توانستند به مقام قهرمانی این دوره از رقابت‌ها برسند.

دیگر خبرها

  • عکس| اتفاق باورنکردنی در لیگ ایران؛ گل‌گهر با ۲ لباس مختلف بازی کرد!
  • ستاره جوان فوتبال ایران میلیون دلاری شد
  • مهاجمی مثل من دیگر در فوتبال ایران پیدا نمی‌شود | در مورد بازی با استقلال من تصمیم گیرنده نیستم
  • اتفاق غیرمنتظره برای کاپیتان کهنه‌کار!
  • پایان رقابت‌های فوتبال جام روستایی در بوکان 
  • بدترین خبر برای بایرن مونیخ در آستانه بازی با رئال مادرید؛ رافائل گریرو مصدوم شد! + عکس
  • داوران ایرانی دیدار فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا را سوت زدند
  • الوحده در حضور احمد نوراللهی قهرمان لیگ کاپ امارات شد
  • بدترین خبر ممکن: احتمال غیبت کاپیتان یونایتد
  • فرار بزرگ پرسپولیس از بدترین سناریوی ممکن در دقیقه 95