Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جهان نيوز، هما نیابتی مدیر مسئول انتشارات ورجاوند در خصوص سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران گفت می توانم به جرات بگویم تا سه چهار روز پیش بازدید کننده زیادی در نمایشگاه کتاب نداشتیم.

وی با بیان اینکه بعضی می گویند امسال سه روز تعطیلی داشتیم، افزود:در روزهای تعطیل هم انقدر بازدید کننده نداشتیم نمی دانم مخاطب های ما یا بی اعتماد هستند یا اینکه از نظر مالی مشکل دارند و بودجه آنها به اندازه خرید کتاب نیست چرا که تنها به غرفه ها نگاه می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نیابتی با تاکید بر اینکه اگر چند دقیقه ای در غرفه بنشینید، متوجه می شوید مردم بیشتر در میان غرفه ها راه می روند، ادامه داد: قبلا مخاطب  کتاب ها را ورق می زد از کتاب تعریف می کرد، گلایه می کرد یا اینکه انتقاد می کرد اما الان نمی توانیم با مخاطب ارتباط برقرار کنیم چون تنها در نمایشگاه کتاب بی هدف راه می رود انگار نمی داند برای چه کاری به نمایشگاه آمده است.

وی افزود: آنهایی هم که به غرغه ها می روند از قبل کتاب هایشان را انتخاب کردند یا از طرف افرادی که به آن اعتماد دارند یا اینکه جستجو کرده اند به سمت کتابی می روند که از قبل انتخاب کرده اند.

مدیر مسئول انتشارات ورجاوند ادامه داد:قبلا بازدید کنندگان از نمایشگاه به غرفه می آمدند درباره کتابی که به آن علاقه داشتند می پرسیدند، اما در حال حاضر چنین چیزی  نداریم و بیشتر بازدید کننده از نمایشگاه کتاب هستند.
مدیر مسئول انتشارات ورجاوند در خصوص جا بجایی مکان نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از شهر آفتاب به مصلای تهران بیان کرد: من از ناشرانی بودم که با تغییر مکان نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از شهر آفتاب به مصلای تهران مخالفت کردم چرا که مصلای تهران مکان مناسبی برای برگزاری نمایشگاه کتاب نیست.

وی افزود: روز اول که به نمایشگاه کتاب آمدم و با غرفه های به هم ریخته روبرو شدم یادم رفت می خواهم پیش کدام همکارم که در نمایشگاه غرفه دارد بروم و تا دو روز در بین غرفه ها راه می رفتم.

نیابتی بابیان اینکه شهر آفتاب هنوز آماده نیست، افزود: اگر شهرداری تهران همت کند و شهر آفتاب را بسازد مکان مناسب تری برای برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران است.

مدیر مسئول انتشارات ورجاوند بیان کرد:اگرچه مسیر شهر آفتاب راهش دور باشد اما اشکالی ندارد چرا که ما بازدید کننده بی هدف نمی خواهیم.

وی ادامه داد: اگر تدبیر خاصی اندیشیده شود که کتاب ها در دسترس مردم قرار بگیرد و بتوانند به راحتی به کتاب مورد نظرشان دسترسی داشته باشند آن وقت نمایشگاه کتاب می تواند محلی برای برقراری ارتباط میان ناشران ایرانی و خارجی باشد و مردم هم به نمایشگاه کتاب بیایند و درباره کتاب های ناشران با آنها صحبت کنند. هم اکنون نمایشگاه بین المللی کتاب تهران گردش مالی ناشران است و در اینجاست که ناشران می توانند کتاب های خود را بدون واسطه به دست مخاطب هایشان برسانند.

منبع:باشگاه خبرنگاران پیام رسان سروش پیام رسان ایتا پیام رسان بله اینستاگرام

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۵۸۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری طرح وکلا در مساجد از سوی رئیس قوه قضاییه

حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای در جریان سفر به استان هرمزگان، از نمایشگاه دستاورد‌های قضایی این استان که در محل دادگستری هرمزگان برپا شده بود، بازدید به عمل آورد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، رئیس قوه قضا در جریان سفر به استان هرمزگان، از نمایشگاه دستاورد‌های قضایی این استان که در محل دادگستری هرمزگان برپا شده بود، بازدید به عمل آورد.

 

در جریان بازدید از این نمایشگاه، از غرفه مرکزوکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه نیز بازدید کرد. پیگیری ارائه خدمات حقوقی در مساجد از جمله مواردی بود که قاضی القضات کشور در غرفه مرکز مورد توجه قرار داد.

دراین بازدید اعضای مرکز درمورد ارائه خدمات حقوقی رایگان به مردم به صورت هفتگی و در نماز جمعه به حجت الاسلام اژه‌ای توضیحاتی را ارائه کردند.

دیگر خبرها

  • با ۱۴ اثر جدید به نمایشگاه کتاب می‌آییم/ غرفه انتشارات را هرروز به یکی از شهدا اختصاص دادیم
  • بازدید وزیر فرهنگ از مراحل آماده سازی نمایشگاه کتاب تهران
  • نمایشگاه کتاب تهران متعلق به جریان فرهنگ و ادب کشور است
  • افزایش یارانه خرید از نمایشگاه کتاب تهران | تحویل غرفه‌های ناشران آغاز شد
  • ۱۹ اردیبهشت نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران افتتاح می‌شود
  • حضور ۶۰ ناشر خارجی با ۵۰ هزار عنوان در نمایشگاه کتاب/ توزیع نقشه جانمایی غرفه‌ها از فردا
  • پیگیری طرح وکلا در مساجد از سوی رئیس قوه قضاییه
  • تور‌های بازدید از نمایشگاه کتاب تهران در دیگر کشور‌ها را فعال کنیم
  • تورهای بازدید نمایشگاه کتاب تهران در دیگر کشورها فعال شوند
  • تورهای بازدید نمایشگاه کتاب تهران در دیگر کشورها شوند