Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، مصطفی خانزادی در این نشست با اشاره به اهمیت بهره گیری از قوانین شرعی و عرفی کشور به عنوان ظرفیتی برای جذب گردشگران داخلی و مسلمانان کشورهای مختلف گفت: جزیره کیش می تواند منطقه ای امن و آرام برای مردم کشورمان و مسلمانان کشورهای دیگر باشد و خانواده ها از تفریحاتی که بر اساس شرع مبین اسلام و مذهب کشورمان است لذت ببرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون عمرانی سازمان منطقه آزاد کیش افزود: برقراری فضای صمیمانه فرهنگی بین ارگانها  و نهادهای دولتی و خصوصی کیش یکی از اقدامات ارزشمند دکتر انصاری لاری است و تلاش شده گردشگران در جزیره کیش با فضای فرهنگی و اخلاقی شایسته ای روبرو شوند.

وی تاکید کرد: بهره گیری از نیروی انسانی توانمند و متخصص یکی از رویکردهای سازمان منطقه آزاد کیش است و جزیره کیش برای توسعه نیازمند بکارگیری افراد دارای تخصص و مرتبط با مشاغل مختلف است تا علاوه بر بخش های سخت افزاری در بخش نرم افزاری نیز خدمات کیفی به گردشگران ارائه کنند.

خانزادی گفت: در بخش ساخت و ساز و اجرای پروژه ها نیز در تلاش هستیم با تسریع عملیات ساخت، کنترل دقیق پروژه ها و اقدامات عمرانی به عنوان الگویی برای کشور مطرح شویم.

معاون عمرانی سازمان منطقه آزاد کیش در ادامه با بیان اینکه رویکرد جزیره کیش از ساخت و ساز مسکونی به توسعه گردشگری تغییر یافته است افزود: میزان جمعیت کیش و اسکان در این جزیره باید بر اساس طرح جامع باشد تا این منطقه آزاد کشور از اهداف و ماموریت هایش فاصله نگیرد.

وی طرح جامع کیش را مبنای برنامه ریزی ها برشمرد و تاکید کرد: ادامه روند توسعه کیش و رفع مشکلات داخلی این جزیره همزمان توسط مسئولان حوزه های مختلف در حال پیگیری است. کاهش هزینه ها یکی از برنامه های اجرایی دکتر انصاری لاری بوده است و کاهش 30 درصدی هزینه های سفر به کیش با هدف ایجاد فضای رقابتی از طرح های اجرا شده در چند ماه گذشته بوده است.

گفتنی است اساتید و دانشجویان دوره بیست و هشتم دافوس آجا در سفر به جزیره کیش از بخش های مختلف گردشگری این جزیره دیدن کردند. 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دولتی و خصوصی ساخت و ساز مسلمانان معاون برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۵۹۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری تعدادی از کاندایداهای زن تهران در ایسنا

نشست خبری انتخاباتی تعدادی از کاندیداهای زن دومین دوره انتخابات مجلس دوازدهم در محل خبرگزاری دانشجویان ایران برگزار شد.

به گزارش ایسنا، تعدادی از کاندیداهای انتخابات دومین دوره مجلس دوازدهم از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس با حضور در خبرگزاری دانشجویان ایران در نشست خبری به تشریح برنامه‌های خود پرداختند.

ادامه دارد

دیگر خبرها

  • فرافکنی دانشگاه‌ها درباره نقش خود در تعلیم و تربیت اجتماعی/ اثرگذاری اساتید و تشکل‌ها محدود است
  • دیدگاه اساتید دانشگاه تهران درباره تحول در علوم انسانی
  • قزاقستان: کشورهای مختلف به برقراری روابط با کابل تمایل دارند
  • موعود شمخانی کیست؟
  • استقبال دانشجویان از نخستین تور شهروندی عمران و پیشرفت شهرداری شیراز
  • معرفی برگزیدگان نخستین جشنواره ملی کیش بهشت خانواده‌ها
  • عملیات دیسپاچینگ جزیره قشم را حذف کنید
  • دریافت سهمیه جام جهانی بانوی ووشو کار کیش
  • ضرر ۴۰ میلیاردی صنایع قشم به دلیل قطعی برق
  • نشست خبری تعدادی از کاندایداهای زن تهران در ایسنا