Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@16:01:52 GMT

کشف تریاک در علی آبادکتول

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۵۹۱۸۲

کشف تریاک در علی آبادکتول

سرهنگ الیاس تازیکه فرمانده انتظامی علی آبادکتول در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ گفت: ماموران بخش کمالان موفق به شناسایی عامل تهیه و توزیع موادمخدر شدند.

وی ادامه داد: پس از تحقیقات لازم و کار پلیسی، متهم در مخفیگاه خود دستگیر شد و در بازرسی از خودرو وی، ۸ کیلوگرم تریاک کشف و ضبط شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سرهنگ الیاس تازیکه افزود: متهم با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

انتهای پیام/م    تریاک در علی آبادکتول کشف شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی تعزیرات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۵۹۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمین گیر شدن عامل شرارت در زابل

 سرهنگ "علیرضا دلیری گفت: در پی اعلام یک مورد تیر اندازی به سمت احدی از شهروندان در شهرستان زابل و متواری شدن عامل یا عاملین تیراندازی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس شهرستان زابل قرارگرفت.

 وی افزود: در این راستا با انجام اقدامات تخصصی و فنی هویت عامل تیراندازی شناسایی و متهم که سابقه شرارت نیز در سطح شهرستان را داشت در یک عملیات پلیسی در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه وی یک قبضه سلاح شکاری به همراه مهمات مربوطه کشف گردید.

 سرهنگ "دلیری " با بیان اینکه متهم در تحقیقات به عمل آمده علت تیراندازی را اختلاف شخصی اعلام نموده است، خاطر نشان کرد: پلیس با تمام توان در راستای تامین نظم و امنیت، ارتقاء احساس امنیت شهروندان با هر نوع بی نظمی و سلب آسایش عمومی برابر قانون با مجرمان و اراذل و اوباش مقابله می‌کند

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در یک منزل مسکونی
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در منزل مسکونی در خمینی‌شهر
  • ۶۶ کیلوگرم تریاک در اندیمشک کشف شد
  • کشف ۶۶ کیلوگرم تریاک در اندیمشک
  • کشف ۲ میلیارد تومان دخانیات قاچاق در این شهر
  • کشف سکه‌های تاریخی از یک متهم در مسافرخانه ای در فسا
  • کشف هزاران عدد دخانیات قاچاق در غرب تهران
  • هوشیاری پلیس فسا مانع از فروش سکه‌های دوره اشکانی شد
  • زمین گیر شدن عامل شرارت در زابل
  • دستگیری سه سارق به عنف در شهرستان اهر