Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@16:27:36 GMT

یزد میزبان دوره مربیگری درجه ۳ گلبال شد

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۵۹۳۱۴

یزد میزبان دوره مربیگری درجه ۳ گلبال شد

به گزارش خبرنگار مهر، رضا دهقان صبح امروز در جمع خبرنگاران استان یزد با اشاره به برگزاری دوره مربیگری درجه سه ورزش گلبال نابینایان و کم بینایان اظهار داشت: این دوره مربیگری به میزبانی یزد به مدت چهار روز برگزار می شود.

وی بیان کرد: در دوره مربیگری درجه سه ورزش گلبال نابینایان و کم بینایان کشور، ۲۶ نفر از ورزشکاران از استان های یزد، اصفهان، قم، تهران و کرمان حضور دارند که به آموزش این اصول مربیگری این ورزش می پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول کمیته آموزش فدراسیون نابینایان و کم بینایان خاطرنشان کرد: هدف ما از برگزاری این دوره آموزشی به نوعی تقویت بنیه مربیگری در این ورزش در سطح کشور است.

دهقان عنوان کرد: در حال حاضر متاسفانه در استان ها به لحاظ مربی گلبال دچار کمبودهای بسیاری هستیم اما تلاش شده با برگزاری دوره های مربیگری، این بخش را در ورزش گلبال در سطح کشور تقویت کنیم.

کد خبر 4293885

منبع: مهر

کلیدواژه: رضا دهقانی گلبال یزد بوشهر کرمانشاه گرگان شیراز خرم آباد خطبه های نماز جمعه شهرکرد برجام یاسوج بارش باران کهگیلویه و بویراحمد مشهد اشتغال مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۵۹۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریز میزبان نشست ملی هم اندیشی رؤسای گروه‌های توسعه ورزش همگانی

جواد امان زاده در گفت و گو با خبرنگار مهر در تشریح این خبر افزود: نشست ملی هم اندیشی رؤسای گروه‌های توسعه ورزش همگانی و روستایی ادارات کل ورزش و جوانان سراسر کشور از ۲۲ الی ۲۵ اردیبهشت ماه به میزبانی تبریز برگزار خواهد شد.

معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان عنوان داشت: در این همایش که مسئولان وزارت ورزش و جوانان نیز حضور خواهند داشت، برنامه‌های متنوعی در خصوص تبیین برنامه‌های ورزش همگانی کشور و ارائه برنامه و سیاست‌های مربوط به توسعه ورزش روستایی برگزار خواهد شد.

امان زاده یادآور شد: با توجه به میزبانی شایسته تبریز از برنامه‌ها و همایش‌های ملی، وزارت ورزش و جوانان همواره دیدگاه ویژه ای به استان آذربایجان شرقی دارد و میزبانی از چنین رویدادهایی تأثیر بسزایی در پیشرفت ورزش همگانی و روستایی استان خواهد داشت.

گفتنی است، در این نشست ملی مشاور مقام عالی وزارت ورزش و جوانان، رؤسای فدراسیون‌های آمادگی جسمانی، ورزش‌های همگانی و ورزش‌های روستایی و عشایری و رؤسای گروه‌های توسعه ورزش همگانی و روستایی ادارات کل ورزش و جوانان سراسر کشور حضور خواهند داشت.

کد خبر 6098939

دیگر خبرها

  • دوره تربیت مربی درجه ۳ در استان ایلام برگزار می‌شود
  • تبریز میزبان نشست ملی هم اندیشی رؤسای گروه‌های توسعه ورزش همگانی
  • ثبت نام دوره مربیگری درجه C آسیا در یزد تکمیل شد
  • ۱۰ مدال برای مازندران در مسابقات شنای کم بینایان و نابینایان کشور
  • درخشش شناگران روشندل ساروی در مسابقات قهرمانی کشور
  • موفقیت جدید برای کاراته خوزستان
  • اردوی تیم دوومیدانی نابینایان و کم‌بینایان با حضور ۶ ورزشکار
  • سمنان میزبان المپیاد ورزش های فناورانه شد
  • کوراش کار نهاوندی صاحب مدرک مربیگری درجه B جهانی شد
  • کسب چهار مدال مسابقات شنای نابینایان و کم‌بینایان کشور توسط شناگر کردستانی