Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای بوشهر از آغاز مجدد عملیات احداث پروژ چرخ و فلک بعد از وقفه چند ماه خبر داد و گفت: این پروژه بر اساس برنامه زمان‌بندی در نیمه نخست امسال به بهره برداری می‌رسد. ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۶ استانها بوشهر نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، روح الله نصرتی صبح امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با بیان اینکه ساخت پروژه چرخ و فلک بوشهر به یکی از دغدغه‌های جدی شورای شهر بوشهر تبدیل شده اظهار داشت: با وجود وعده‌های داده شده پروژه چرخ و فلک هنوز به بهره‌برداری نرسیده  با توجه وقفه چندین ماهه در عملیات احداث چرخ و فلک بوشهر کمیسیون سرمایه‌گذاری و گردشگری نشست‌های مشترکی با حضور سرمایه‌گذار بخش خصوصی و پیمانکار این پروژه برگزار و نسبت به رفع اختلافات و با تاکید بر اتمام پروژه و بهره‌برداری هر چه سریع‌تر آن حسب مفاد قرار داد اقدام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر این نکته که پروژه چرخ و فلک بوشهر باید زودتر به بهره برداری می‌رسید گفت: افزایش قیمت تمام شده و لزوم اخذ مجوزهای استاندارد در تمامی مراحل سبب تاخیر در تداوم عملیات اجرایی شده بود که با پیگیری‌های انجام شده از سوی کمیسیون سرمایه گذاری و گردشگری شورای بوشهر مجدداً عملیات احداث آن از سر گرفته شد و انشالله در نیمه نخست امسال به بهره برداری می‌رسد.

نصرتی با بیان اینکه تفریح و سرگرمی از نیازهای اساسی انسان است خاطر نشان کرد:در همین راستا نیاز به مکان‌هایی برای بازی و سرگرمی شهروندان بیش از پیش احساس می‌شود و اختصاص مکان‌هایی در مناطق مختلف شهر به این مهم می‌تواند تا حد زیادی از این دغدغه کاسته و در برطرف کردن این نیاز اساسی نقش مهمی ایفا کند.

رئیس کمیسیون سرمایه گذاری و گردشگری شورای بوشهر افزود: ایجاد مجموعه شهربازی سرپوشیده یا روباز در داخل یک شهر سبب جذب خانواده‌ها شده و علاوه بر درآمد و اشتغال زایی مستقیم سبب تخلیه هیجانی و روانی شهروندان نیز می‌شود از این رو بهره‌برداری از پروژه چرخ و فلک و ایجاد تاسیسات تفریحی ورزشی در کنار این پروژه می‌تواند بخش از نیازهای شهروندان را بر طرف کند.

وی با بیان اینکه بندر بوشهر از ظرفیت بالایی در ایجاد مراکز تفریحی، فرهنگی و گردشگری دارد، تصریح کرد: با توجه به اینکه مراکز تفریحی و سرگرمی شهر بوشهر کمتر از حد معمول است باید بیش از پیش برای پر کردن اوقات فراغت همشهریان تلاش شود و اعضاء شورای بوشهر در این راستا ازحضور سرمایه گذاران برای ایجاد طرح‌های تفریحی گردشگری در شهر حمایت می‌شود.

انتهای پیام/م

R41363/P1486/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۵۹۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پل سوخته کلا به زودی به بهره برداری می‌رسد

حسن جهانیان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران از بهره‌برداری عملیات احداث پل روستای سوخته کلا پس از وقفه طولانی درآینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: با عزم راسخ راهداران بعد از حدود ۱۰ سال صبوری قائمشهری‌ها پل سوخته کلا به زودی به بهره برداری می‌رسد.

او افزود: با تلاش‌های شبانه روزی و مدیریت جهادی این مجموعه، عملیات احداث پل سوخته کلاسالیان سال راکد بود و حدود ۲ سال قبل پروژه نیمه کاره از مجموعه اداره کل راه و شهرسازی منفک وجهت اتمام نهایی به این اداره کل واگذار گردید در حال انجام و بزودی مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

جهانیان با بیان اینکه اتمام این پروژه تاثیر خوبی در کاهش بار ترافیکی ۳۰ روستای همجواردهستان بالا تجن شهرستان قائمشهر و همچنین شریان سوادکوه شمالی خواهد داشت، گفت: با افتتاح این پروژه تردد بیش از ۴۰ هزار جمعیت ۳۰ روستای مذکور به آسانی فراهم خواهد آمد.

او با اشاره به اینکه توسعه و رفع محرومیت از چهره روستا‌ها از اولویت‌های دولت مردمی است، افزود: روستاییان بیش از دیگران به خدمت رسانی و دریافت امکانات و خدمات برای تأمین نیاز‌های اساسی خود و رهایی از محرومیت نیاز دارند، به همین دلیل محور برنامه‌های خدمت‌رسانی، توسعه و مقابله با محرومیت باید متوجه نواحی روستایی می‌باشد.

جهانیان گفت: طی یک سال گذشته ده‌ها پروژه نیمه تمام که سالیان سال راکد مانده بود ازجمله پل اروست شهرستان ساری، امیر ده وگردرودبار شهرستان بابل، بلیران و چنگ میان شهرستان آمل، کردخیل شهرستان جویبار و تیل پرده سر شهرستان تنکابن با همت راهداران به سرانجام رسید و عاقبت به خیر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • پل سوخته کلا در قائمشهر با همت راهداران به زودی به بهره برداری می رسد
  • پل سوخته کلا به زودی به بهره برداری می‌رسد
  • بهره‌برداری از ۷۹ پروژه نیمه‌تمام به ارزش ۱۶ میلیارد دلار در ۱۴۰۳/ تولید نفت و گاز ایران امسال جهش خواهد داشت
  • اجرای ۱۰ طرح راه سازی در استان همدان
  • بهره برداری از ۱۵ طرح تفریحی و گردشگری در اصفهان
  • آیین بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه تفریحی و گردشگری در مجتمع گردشگری صفه آغاز شد
  • ‌بیمارستان نیایش خرم‌آباد کی به بهره‌بردا‌ری می‌رسد؟ + فیلم
  • آغاز عملیات اجرایی هشت مدرسه و بهره‌برداری از یک هنرستان در بوشهر
  • ۱۲ طرح نیمه تمام بهداشتی در خراسان رضوی به ثمر نشست
  • بهره‌برداری از پروژه خانه وثوق تا پاییز و فروغ تا پایان سال