Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@03:07:50 GMT

فضای مجازی شمشیر دولبه است

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۵۹۶۱۰

فضای مجازی شمشیر دولبه است

سید یونس عالمی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره فضای مجازی بابیان اینکه این فضا شمشیر دولبه است و می‌توان از آن استفاده مناسب یا نامطلوب کرد گفت: از فضای مجازی تلگرام استفاده مجرمانه زیادی شده است و سبب فروپاشی بینان خانواده‌ها و افزایش اختلافات شده است.

دادستان ساری با عنوان اینکه وقتی فضای مجازی در اختیار ما نباشد نمی‌توان آن را کنترل کرد بر لزوم استفاده از پیام رسان‌های داخلی تأکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر رعایت حقوق شهروندی اظهار داشت: حقوق شهروندی از مسائل مهم است، اقتدار دستگاه قضایی به معنای دفاع از حقوق عمومی بوده که حقوق شهروندی بخشی از آن است و هر شهروندی حق دارد که برخورد مناسب از ادارات را شاهد باشد و دادگستری نیز باید برخورد مناسبت و شایسته و در شأن مردم ارائه دهد.

دادستان مرکز مازندران، برخی مشکلات را ناشی از کمبود کادر قضایی و امکانات برشمرد و گفت: دغدغه دولت و دستگاه قضایی رعایت حقوق شهروندی است.

عالمی بابیان اینکه یک دستگاه بالگرد نداریم که در مواقع بحران به داد ما برسد اظهار داشت: باید در این زمینه اطلاع‌رسانی صورت گیرد زیرا وقتی امکانات لازم نباشد به‌موقع نمی‌توان اطفای حریق انجام داد.

وی با اشاره به مشکلات فراروی اطفای حریق خواهان تأمین امکانات موردنیاز در این بخش شد.

وی با اشاره به ایرادات مهندسی جاده‌ها و راه‌ها نیز گفت: به شهرداران و اداره کل راه دستور داده شد تا نواقص جاده‌ها و راه‌های شهری و برون‌شهری را پیگیری کنند زیرا باعث ایجاد خسارت‌های زیادی می‌شود و پرونده‌های زیادی علیه مدیران مربوطه تشکیل‌شده است.

عالمی، درباره خشکسالی و چاه های غیرمجاز بابیان اینکه کم‌آبی در استان جدی است، تخریب منابع طبیعی را از مهم‌ترین علل کم‌آبی برشمرد و گفت: دادستان‌های استان باید جلوی حفر چاه‌های غیرمجاز را بگیرند.

دادستان ساری بابیان اینکه بیش از سه میلیارد مترمکعب آب در استان در حوزه شرب و کشاورزی استفاده می‌شود گفت: ورود آلاینده‌ها و سموم در بخش کشاورزی نگران‌کننده است و آمار بالای سرطان‌ها از دغدغه‌ها به شمار می‌رود.

وی با اشاره به کاهش سن جرم گفت: آمار پرونده‌های مازندران بیشتر در زمینهٔ نزاع است، آستانه تحمل بسیاری از مردمان استان کم است و ضرب‌وجرح، توهین، اختلافات خانوادگی از دیگر موضوعات پرونده‌ها است.

کد خبر 4293881

منبع: مهر

کلیدواژه: دادگستری مازندران فضای مجازی یونس حسینی بوشهر کرمانشاه گرگان شیراز خرم آباد خطبه های نماز جمعه شهرکرد برجام یاسوج بارش باران کهگیلویه و بویراحمد مشهد اشتغال مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۵۹۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) فیلم جدید کشف آدم کوتوله در ایران فضای مجازی را منفجر کرد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

ویدیویی عجیب و غریب از یک آدم کوتوله در ایران در شبکه‌های اجتماعی وایرال شده و نشان میدهد که فارسی صحبت می‌کند. این ویدیوی عجیب در شبکه‌های اجتماعی پربازدید و تعجب کاربران را برانگیخته است.

منبع: رکنا

tags # اخبار حوادث سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • تشکیل پرونده قضایی برای سریال افعی تهران
  • تیپ خاص ناصر حجازی در فضای مجازی داغ شد!
  • تشکیل پرونده قضایی برای عوامل سریال افعی تهران
  • تشکیل ۱۳ پرونده قضایی برای مروجین اکاذیب در فضای مجازی کرمان
  • (ویدئو) فیلم جدید کشف آدم کوتوله در ایران فضای مجازی را منفجر کرد
  • جشن دختر دبیرستانی‌ها با ببعی چه بازیگوشی!
  • ۶ پرونده نقض حقوق شهروندی در مازندران بررسی شد
  • تصویر باورنکردنی از یک خیابان در شهر اروپایی سوژه فضای مجازی شد
  • عکس| اعتراض عجیب‌وغریب چینی‌ها به شرایط کاری
  • هرقانونی در فضای مجازی به معنای محدود کردن فضای مجازی نیست!