Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@03:20:49 GMT

خبرهای خوب هم جاری است در این روزهای پرتنش بین‌المللی

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۵۹۶۲۳

خبرهای خوب هم جاری است در این روزهای پرتنش بین‌المللی

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، فرشید گل‌زاده مدیرعامل شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه در مطلبی نوشت: «در این هیاهوی برجام و تهدید و نگرانی‌ها، خبر خوبی از مشارکت استراتژیک شرکت «شیرین عسل» و شرکت «آدانی» در ایجاد یک مشارکت استراتژیک در بازار برنج ایران که  با خرید  برند «برنج محسن» آغاز شد، قوت قلبی است برای فعالین اقتصادی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت شیرین عسل یکی از پیشگامان تولید با کیفیت در ایران است که آوازه محصولاتش در خارج از مرزها هم شنیده می‌شود و با ایجاد تنوع محصولات غذایی در سال‌های اخیر و توسعه کارخانه‌های تولیدیش، به یکی از شرکت‌های بزرگ و موفق ایرانی تبدیل شده است. قدرت برندینگ، مدیریت کیفیت، شبکه توزیع سریع و توان سرمایه گذاری موثر شرکت شیرین عسل، یک پشتوانه خوب برای این کسب و کار جدید است.

گروه آدانی نیز به عنوان یکی از ده کسب‌وکار بزرگ هندی و یکی از ۵۰ شرکت بزرگ آسیایی با زمینه فعالیت در صنایع مختلف، پشتوانه خوبی برای اجرای پروژه های مشترک در ایران و خارج ایران خواهد بود.

این شراکت استراتژیک در اولین قدم، برند محسن به عنوان معتبرترین برند برنج با سهم بازاری در حدود ۵۰ درصد در ایران را خریداری کرد و قطعا با استمرار کنترل کیفیت و قیمت می‌تواند سهم بیشتری در بازار ایران و کشورهای همسایه باز کند. امیدوارم این همکاری با سرمایه گذاری مناسب بر روی تولید برنج ایرانی و حتی دیگر محصولات، امکان بهره‌مندی از دانش بین‌المللی و تولید با کیفیت و همراه با توجیه اقتصادی در ایران را توسعه دهد.

ما نیز در شرکت رفاه ضمن استقبال از این اتفاق مبارک، آمادگی خود جهت عرضه محصولات با کیفیت و ارزان این گروه را بر روی ساختار فروش الکترونیکی و همچنین در سطح فروشگاه‌های خود در سراسر کشور را اعلام می‌کنیم و شخصا برای دوست کارآفرین و عزیزم آقای ژائله، صاحب برند محبوب و باکیفیت شیرین عسل، و همچنین آقای گائوتام آدانی، مالک گروه پیشتاز تجارت و صادرات هند، آرزوی موفقیت دارم و متن زیر را به عنوان تبریک از طرف خودم و همکارانم در شرکت رفاه ارسال می‌کنم.»

I would like to congratulate Shirin Asal, a well-known brand in Iran and the Middle-East, & Adani Group, an international brand in India and Africa, for their new Joint venture and investment on rice business in Iran by acquiring  Mohsen brand.

Mohsen brand market share is over ۵۰% considering their Pakistani, Indian & Thai import. The added value of Shirin Asal as a quality driven brand on time delivery in the market would be synergized with potential of Adani Group on quality control at sourcing, and cash strength of the group will make this JV a very successful investment for both entities.
 
We as Refah, the largest chain stores in Iran,  welcome the new JV and will do our best to service the group at the best of our capabilities. We are also willing to support them to invest in local Iranian rice market by offering the group our online platform as well as our stores best location to promote their products.

Dr. Farshid Golzadeh
CEO of Refah Chain Stores
۱۱ May ۲۰۱۸

کد خبر 4293815

منبع: مهر

کلیدواژه: برندسازی فرشید گلزاده فروشگاه زنجیره ای رفاه بانک شهر سفرهای تابستانی نمایشگاه بین المللی کتاب تهران بانک صادرات حمل و نقل فروشگاه زنجیره ای رفاه بانک پاسارگاد استارتاپ ایرانی شرکت خودروسازی نیسان اسنپ شرکت نگین خودرو رنو کولئوس فرشید گلزاده بانکداری الکترونیکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۵۹۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸ سد کردستان سرریز شد

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان کردستان گفت: در پی بارش‌های مناسب اخیر، سدهای قشلاق و آزاد سنندج - عباس‌آباد و سبدلو بانه - زیویه کامیاران - زریوار و گاران مریوان- چراغ ویس سقز سرریز کرده‌اند. - اخبار استانها -

آرش آریانژاد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سنندج با اشاره به اینکه در پی بارش‌های مناسب اخیر، حجم ذخیره آب مخازن سدهای استان کردستان به 72 درصد رسید، اظهار داشت: تاکنون 8 سد در کردستان سرریز شده و برای روزهای آینده نیز هواشناسی استان هشدار سطح نارنجی اعلام کرده است.

وی افزود: تاکنون سدهای قشلاق و آزاد سنندج - عباس‌آباد و سبدلو بانه - زیویه کامیاران - زریوار و گاران مریوان-  چراغ ویس سقز سرریز کرده‌اند.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان کردستان با بیان اینکه در پی بارش‌های اخیر، حجم آب از 71 درصد به 72 درصد رسید، افزود: حجم آب ذخیره پشت سدهای استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 10 درصد افزایش داشته است. هم‌اکنون دو سد آزاد و قشلاق 100 درصد پر شده است.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال آبی جاری 420 میلیمتر، متوسط بارندگی استان بوده، خاطرنشان کرد: در شهرستان مریوان با حدود 1000 میلیمتر و بانه با 800 میلیمتر بیشترین میزان دریافت نزولات آسمانی را شاهد بوده‌ایم.

آریانژاد بیان کرد: با توجه به رواناب‌های خوبی که در سال آبی جاری به مخازن سدهای استان جاری شده، این امر منجر به سرریز 8 سد در کردستان گردید.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کردستان به سامانه جدید بارشی که از امروز وارد استان می‌شود، اشاره کرد و گفت: نظر به اعلام هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی برای روزهای امروز دوشنبه 17 و سه‌شنبه 18 اردیبهشت ماه سال جاری، سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها پیش‌بینی شده است، توصیه می‌شود شهروندان از توقف و اتراق در حاشیه رودخانه و مخازن سدهای کردستان اکیداً خودداری کنند.

انتهای پیام/481/

دیگر خبرها

  • اعلام برنامه‌های شرکت ملی گاز ایران در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت
  • حضور فعال شرکت نفت فلات قاره ایران در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت
  • آغاز بیست و چهارمین دوره ساخت و مدیریت برند Brand MBA
  • ۸ سد کردستان سرریز شد
  • لغو دو پرواز ایلام - تهران به علت شرایط نامساعد جوی
  • درباره سفر رافائل گروسی به ایران؛ ماموریت دیپلماتیک مدیرکل آژانس در روزهای طوفانی منطقه/ مدیریت بحران؛ محتمل ترین نتیجه سفر
  • امتیاز ویژه برنامه اعزام به خارج از کشور در «ایران هلث» اعطا می‌شود
  • امتیاز ویژه برنامه اعزام به خارج از کشور در «ایران هلث» اعطاء می‌شود
  • حضور ۱۱۰ شرکت در نمایشگاه بین‌المللی صنعت پخش ایران
  • اعطای امتیاز ویژه به شرکت‌های برتر حاضر در «ایران هلث»