Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-29@07:53:19 GMT

بازیگر مشهور، کارگردان شد

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۵۹۶۹۶

بردلی کوپر که با کارگردانی فیلم «ستاره ای متولد شده» برای اولین بار روی صندلی کارگردانی نشست، برای بار دیگر پشت دوربین یک فیلم قرار می گیرد. البته وی بازیگر نقش اصلی همین فیلم نیز خواهد بود که با عنوان «برنشتاین» درباره زندگینامه لئونارد برنشتاین آهنگساز مشهور ساخته می شود.

این فیلم بر مبنای فیلمنامه ای به قلم جاش سینگر و کوپر ساخته می شود و استیون اسپیلبرگ و مارتین اسکورسیزی از تهیه کنندگان آن خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمپانی پارامونت و آمبلین انترتینمنت سرمایه گذار فیلم هستند و حقوق استفاده از موسیقی و داستان زندگی برنشتاین را از بنیاد وی خریداری کرده اند.

این فیلم دومین فیلمی است که در روزهای اخیر اعلام شد بر مبنای زندگی برنشتاین ساخته می شود. هفته پیش نیز اعلام شد جیک جیلنهال در فیلمی با عنوان «آمریکایی» در نقش برنشتاین بازی می کند. این فیلم را کری فوکوناگا کارگردانی می کند و خود وی با همکاری جیلنهال از تهیه کنندگان آن خواهد بود.

برنشتاین در ۲۵ سالگی به ارکستر فیلارمونیک نیویورک پیوست و از آن زمان در مسیر شهرت گام نهاد. وی نویسنده موسیقی فیلم مشهور «داستان وست ساید» بود.

هنوز مشخص نیست هر یک از این ۲ فیلم از چه زاویه ای به زندگی این آهنگساز می پردازند.

کوپر در حال طی کردن مراحل پس از تولید نخستین فیلمی است که کارگردانی کرده و در آن با لیدی گاگا هم بازی شده است. این فیلم اکتبر پیش روی اکران می شود.  

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: دوربین استیون اسپیلبرگ مارتین اسکورسیزی سرمایه حقوق موسیقی بازی نیویورک کارگردانی بازیگر سرشناس سینمای هالیوود بردلی کوپر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۵۹۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشیمانی بازیگر مطرح از رفتن به خارج از کشور | خودم به همه چیز پشت پا زدم

دریافت 14 MB

به گزارش همشهری آنلاین، او درباره زندگی در اروپا ادامه داد : زندگی در اروپا کار راحتی نیست؛ اینجا به بیماری C-PTSD مبتلا شدم و تحت درمانم؛ نه بدنم و نه ذهنم دیگر توانایی کار کردن ندارد!

خطیبی افزود: اصلا از کیفیت کارهایی که در خارج از ایران کردم راضی نیستم و حدود ۶ سال است که روی صحنه نرفتم؛ سخت است واقعا سخت است.

وی گفت:‌ بهایی که من دادم به قیمت از دست دادن خانواده‌ام تمام شد!

کد خبر 847254 منبع: تسنیم برچسب‌ها خبر مهم بازیگران سینما و تلویزیون ایران هنر

دیگر خبرها

  • اعضای هیئت داوران جشنواره فیلم کن معرفی شدند
  • آقای حسن فتحی! تکلیف ما با آخرین ساخته شما دقیقا چیست؟
  • وقتی «خانه خدا» سینماها را شلوغ کرد
  • کدام کارگردان‌ها مشغول ساخت سریال هستند؟
  • آقای حسن فتحی! تکلیف ما با آخرین ساخته شما دقیقاً چیست؟
  • برای کار التماس نمی‌‌کنم
  • تقدیر از سه چهره تاثیرگذار تئاتر ایران در شب کارگردان
  • کدام کارگردان‌ها مشغول ساخت سریال‌ هستند؟
  • ۳ جایزه و یک تقدیر از سینمای ایران در جشنواره مسکو
  • پشیمانی بازیگر مطرح از رفتن به خارج از کشور | خودم به همه چیز پشت پا زدم