Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-04@13:44:09 GMT

آلودگی میکروبی 14 شناگاه مازندران

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۵۹۷۸۶

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما معاون فنی محیط زیست مازندران با اشاره به پایش زیست محیطی 58 شناگاه استان گفت:  بر اساس این پایشها ، آلودگی 10 شناگاه در مرحله بحرانی و 4 مورد نیز از مرز بحرانی فراتر است .

یداللهی با بیان اینکه بر اساس ارزیابی‌ انجام‌شده ، محمود آباد با 8 مورد ، بیشترین آمار آلودگی میکروبی شناگاهها را دارد افزود : به منظور ساماندهی وضع شناگاهها به مسؤلان و پیمانکاران طرح دریا در شهرستان‌ها هشدارهای لازم داده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی نزدیکی شناگاه با مصب رودخانه‌های حاوی فاضلاب شهری و کشاورزی ، تراکم بیش از اندازه شناگران ، نبود پکیج تصفیه در کنار سرویس‌های بهداشتی و نزدیک بودن محل دپوی زباله را مهمترین دلایل آلودگی میکروبی شناگاههای مازندران برشمرد.
معاون فنی محیط زیست مازندران با بیان اینکه هزینه بالای راه‌اندازی سیستم فاضلاب و جلوگیری از آلودگی شناگاهها برای سرمایه گذاران طرحهای دریا با قرارداد یکساله صرفه اقتصادی ندارد افزود : پیشنهاد شد مدت قرارداد پیمانکاران طرح‌های دریا به 10 سال افزایش یابد که امیدواریم این راهکار تصویب شود .

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: آلودگی میکروبی شناگاه مازندران محمودآباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۵۹۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت سامانه بارشی در بوشهر ادامه دارد

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، معاون پیش‌بینی و توسعه اداره کل هواشناس استان بوشهر با اشاره به فعالیت سامانه بارشی در استان در دو روز گذشته، گفت: همان‌گونه که پیش‌بینی شده بود، بارش‌هایی خوبی در استان داشتیم و در برخی نقاط باعث سیلاب، آبگرفتگی معابر عمومی و قطعی آب، برق و راه برخی روستا‌ها شد.

زهرا راستگو افزود: از ادامه فعالیت این سامانه باشی در استان خبر داد و افزود: در ساعت‌هایی از وقت امروز و فردا با افزایش پوشش ابر و وزش باد، در برخی از نقاط وقوع بارش باران، گاهی رگبار باران و رعدوبرق و در مناطق مستعد با احتمال ریزش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به وزش باد و وقوع تندباد لحظه‌ای، سواحل استان نیز در این مدت به تناوب متلاطم پیش‌بینی می‌شود.

معاون هواشناسی استان بوشهر گفت: جهت وزش باد را جنوب شرقی تا شمال شرقی با سرعت ۱۰ تا ۳۸ و طی ساعت‌هایی تا بیش از ۵۰ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

وی اضافه کرد: ارتفاع موج دریا هم ۹۰ تا ۱۵۰ و از بعدازظهر در برخی ساعت‌ها تا بیش از ۱۸۰ سانتی‌متر پیش‌بینی می‌شود.

راستگو گفت: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت ۰۵:۱۰ دقیقه بامداد، جزر اول ساعت ۰۹:۴۰، مد دوم ساعت ۱۵:۴۴ و جزر دوم ساعت ۲۲:۵۰ دقیقه خواهد بود.

دیگر خبرها

  • هوای مازندران از فردا گرم می‌شو‌د
  • نمایشگر‌های لمسی ضد میکروبی در راه است
  • ۲ واحد شن و ماسه متخلف در یزد پلمب شدند
  • روش از بین بردن تیرگی زیر چشم از دید طب سنتی
  • فعالیت سامانه بارشی در بوشهر ادامه دارد
  • مازندران از امشب سیلابی می‌شود
  • علت آلودگی هوا و محیط‌زیست قم چیست؟
  • اقتصاد دریا در مازندران مورتوجه قرار نگرفته است
  • کاهش ۶۰ درصدی مصرف ازن با بهره‌گیری از سامانه نانو حباب در فرایند تصفیه آب
  • آخر هفته بارانی مازندران