Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@16:56:05 GMT

شیراز| معاوضه امتیاز برق جدید فارس با قشقایی شیراز

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۵۹۸۷۹

شیراز| معاوضه امتیاز برق جدید فارس با قشقایی شیراز

معاون ورزشی باشگاه برق جدید فارس گفت: امتیاز تیم لیگ یکی برق جدید فارس با امتیاز تیم قشقایی شیراز که در لیگ دو حضور دارد معاوضه شد. ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۴ استانها فارس نظرات

کرامت‌الله برهمن در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز، از واگذاری قطعی امتیاز تیم برق جدید فارس به تیم قشقایی شیراز خبر داد و گفت: براساس توافقی که بین مالکان هر دو باشگاه انجام شده است امتیاز هر دو تیم با یکدیگر معاوضه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: براساس این توافق تیم قشقایی شیراز در فصل جدید با خرید امتیاز تیم برق جدید فارس به جای تیم برق در لیگ یک حضور می‌یابد و تیم برق جدید فارس نیز به جای تیم قشقایی در رقابت‌های لیگ دسته دوم حضور خواهد یافت.

مدیر رسانه‌ای باشگاه برق جدید فارس خاطرنشان کرد: شرط مالک باشگاه برق جدید برای واگذاری امتیاز، ماندن این تیم در استان فارس بود که خوشبختانه با این توافق این شرط محقق شد.

تیم قشقایی شیراز در رقابت‌های لیگ دسته دوم در فصل جاری رتبه هفتم گروه اول را کسب کرد و موفق به صعود به لیگ یک نشد. این تیم با شکست تیم پرسپولیس در هفته اول جام حذفی یکی از شگفتی‌سازان لیگ شد و نام خود را بر سر زبان‌ها انداخت.

تیم برق جدید فارس نیز که در فصل جاری نخستین حضور خود را در لیگ دسته اول تجربه می‌کرد دو نیم فصل کاملا متفاوت را پشت سر گذاشت و در نیم فصل نخست در قامت یک مدعی ظاهر شد اما در نیم فصل دوم سیر نزولی داشت و در نهایت با 41 امتیاز به رتبه دوازدهم دست یافت.

انتهای پیام/م

R41382/P1486/S6,61/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۵۹۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ دسته اول| برد دراماتیک خیبر و تداوم روند نزولی چادرملو

شاگردان محمدرضا مهاجری که هفته گذشته مقابل سایپا امتیاز نگرفتند، برد شیرینی برابر دریا کاسپین به دست آوردند تا به لیگ برتر نزدیک‌تر شوند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور عصر امروز (دوشنبه) با برگزاری دیدارهای هفته بیست‌وهشتم پیگیری شد که نتایج زیر در این بازی‌ها رقم خورد:

آریو اسلامشهر 2 - داماش گیلان صفر

خیبر خرم‌آباد 4 - دریا کاسپین بابل 3

مس سونگون ورزقان یک - نفت مسجدسلیمان یک

روایت معاون باشگاه سایپا از درگیری‌های دیدار با خیبر

مس شهر بابک یک - خوشه طلایی ساوه صفر

چادرملوی اردکان صفر - نفت و گاز گچساران صفر

پارس جنوبی جم 2 - سایپا یک

استقلال ملاثانی و فجر سپاسی پشت در ماندند؛ بازی لغو شد + عکس

شهر راز شیراز یک - مس کرمان یک

شاهین بندرعامری صفر - شهرداری آستارا صفر

خیبر خرم‌آباد که در دقیقه 3+90 به گل برتری دست یافت، 64 امتیازی شد و با اختلافی هفت امتیازی نسبت به رتبه دوم صدرنشین ماند. چادرملو نیز برابر نفت و گاز گچساران متوقف شد تا سومین تساوی متوالی خود را کسب کند، اما موقتاً با 57 امتیاز در جایگاه دوم ماندنی شد.

فجر سپاسی شیراز با یک بازی کمتر و 55 امتیاز، در رده سوم ایستاده و نفت مسجدسلیمان با 54 امتیاز، در جایگاه چهارم قرار دارد. خوشه طلایی ساوه هم با 15 امتیاز، همچنان در قعر جدول جای گرفته و تیم‌های دریا کاسپین بابل و داماش گیلان با 22 و 20 امتیاز، رده‌های شانزدهم و هفدهم را به خود اختصاص داده‌اند.

دیدار تیم‌های استقلال ملاثانی و فجر سپاسی شیراز نیز قرار بود از ساعت 18:30 در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار شود که به دلیل عدم موافقت باشگاه استقلال خوزستان با برگزاری بازی در این استادیوم لغو شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش در شیراز
  • قارچ سمی ، خانواده ای را در شیراز راهی بیمارستان کرد
  • مسمومیت اعضای یک خانواده با قارچ در شیراز
  • مادر و دختر قاچاقچی ارز در شیراز، نقره داغ شدند
  • انتقال بیمار ۶۸ ساله با بالگرد به شیراز
  • بررسی وضعیت آزاد راه شیراز اصفهان
  • تساوی شهرراز شیراز و مس کرمان در فوتبال دسته یک کشور
  • هفته بیست و هشتم لیگ دسته اول؛ پیروزی دراماتیک خیبر
  • نجات خیبر از گرداب دریا با پنالتی جنجالیِ ۹۳
  • لیگ دسته اول| برد دراماتیک خیبر و تداوم روند نزولی چادرملو