Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-30@07:53:27 GMT

عملیات امداد در ۱۷استان درگیر سیل و آبگرفتگی

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۶۰۱۵۵

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر از انجام عملیات سیل و آبگرفتگی در 17 استان کشور خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، مرتضی سلیمی با اعلام این خبر گفت: از هجدهم تا بیست و دوم اردیبهشت در 17 استان آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل٬ اصفهان٬ البرز٬ ایلام، چهارمحال و بختیاری، خراسان رضوی٬ خراسان شمالی٬ خوزستان٬ زنجان٬ سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، کرمانشاه، کهگیلویه و بویر احمد، لرستان و همدان، که دچار سیل و آبگرفتگی بودند عملیات امداد و نجات انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر، مناطق امدادرسانی شده را 91 شهر و روستاها و مناطق عشایرنشین اعلام کرد و گفت تاکنون8960 نفر اسکان اضطراری و 286 نفر اسکان اضطراری یافتند همچنین 44 نفر خدمات سرپایی دریافت کردند و 2 نفر نیز مراکز درمانی منتقل شدند.

سلیمی افزود در این مدت 115 تیم امداد و نجات متشکل از 448 نفر به امدادرسانی پرداختند.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: سیل آبگرفتگی امداد ونجات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۶۰۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امواج بارشی آذربایجان‌غربی را فرا می‌گیرد

اردلان محمدپور رئیس اداره هواشناسی مهاباد گفت: بر اساس بررسی آخرین نقشه‌های پیش‌یابی و با فعالیت متناوب امواج بارشی، رگبار باران و رعد و برق همراه با وزش‌باد گاهی شدید و احتمال گرد و خاک و در نقاط مستعد بارش تگرگ همراه با تندباد لحظه‌ای تا اوایل هفته آینده پیش ‌ینی می‌شود.

وی افزود: علاوه بر آن احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن رودخانه‌ها، احتمال برخورد صاعقه و خسارت به سازه‌های موقت در اثر تندباد لحظه‌ای وجود دارد و توصیه می‌شود دستگاه‌های اجرایی آمادگی آبگرفتگی معابر شهری و سیلابی شدن مسیل‌ها را داشته باشند.

محمد پور از شهروندان خواست در این مدت از تردد در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری کرده و احتیاط در فعالیت‌های کوهنوردی، تردد‌های شهری و جاده‌ای، محکم‌سازی سازه‌های سبک، گلخانه‌ها و بنر‌های تبلیغاتی و توجه به توصیه‌های کارشناسان جهادکشاورزی را مد نظر قرار دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • امواج بارشی آذربایجان‌غربی را فرا می‌گیرد
  • امدادرسانی به ۶۲۰۰ نفر در سیل و آبگرفتگی ۱۳ استان
  • حضور ۷۷۰ امدادگر برای امدادرسانی به سیل‌زدگان ۱۳ استان/ اسکان اضطراری ۳۴۴ نفر
  • امدادرسانی به سیل‌زدگان در شرق و جنوب کشور
  • بهره مندی بیش از ۴۸۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی هلال احمر
  • امداد رسانی به بیش از ۴۸۰۰ سیل‌زده/اسکان اضطراری ۳۴۴ نفر
  • ارتباط مشکل مسکن با کمبود پرستار در شهر‌ها/ تعرفه ترجیحی پاسخگوی نیاز پرستاران نیست
  • امدادرسانی به خودروی گرفتار شده در رودخانه زمکان با ۶ سرنشین (فیلم)
  • انجام ۲۷۲ عملیات امداد و نجات توسط آتش نشانی شیراز
  • کرمانشاه به مرکز امداد منطقه غرب کشور تبدیل شود