Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان سنجش آموزش کشور زمان ثبت نام و تاريخ برگزاري پنجمين آزمون استخدامی مشترک فراگير دستگاههاي اجرايي در سال 1397 را اعلام کرد.  

به گزارش خبرگزاری صداوسیما ، سازمان سنجش اعلام کرد : به اطلاع كليه متقاضيان ثبت‌نام و شركت در پنجمين آزمون استخدامی مشترک فراگير دستگاههاي اجرايي در سال 1397 مي‌رساند كه ثبت‌نام براي شركت در آزمون مذكور منحصراً بصورت اينترنتي از روز يكشنبه مورخ 23 اردیبهشت 97  آغاز  می شود و در روز دوشنبه  31 اردیبهشت  به پايان مي‌ رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این اطلاعیه ، ثبت نام پنجمین امتحان مشترک فراگير دستگاههاي اجرايي كشور براي جذب مجموعاً 18207 نفر در 9 دستگاه اجرايي وزارت آموزش و پرورش، سازمان دامپزشكي كشور ، سازمان شيلات کشور، وزارت راه و شهرسازي ، سازمان حفاظت محيط زيست، وزارت امور اقتصادي و دارايي،  سازمان بيمه سلامت،  سازمان ملي زمين ومسكن وسازمان اوقاف و امور خيريه انجام میشود و  لذا داوطلبان  متقاضي استخدام می توانند جهت آگاهی از اطلاعات وجزئیات مربوط به شرایط احراز (رشته ها و مقاطع تحصیلی و...) و شغل محل های استخدام درهریک از دستگاههای یاد شده، به دفترچه راهنمای ثبت نام که از تاریخ فوق الذکر (همزمان باشروع ثبت نام )در پایگاه    اطلاع‌رساني این سازمان به نشانی www.sanjesh.org قرار داده خواهد شد مراجعه نمایند.

 لذا كليه داوطلبان دقت نمايند كه  تاريخ ثبت نام  به هيچ عنوان تمديد نخواهد شد و به درخواستهايي كه بعد از تاريخ مذكور براي ثبت‌نام به سازمان سنجش آموزش كشور واصل شود به هيچ وجه ترتيب اثر داده نخواهد شد.

لازم به توضيح است آزمون استخدامی در تاريخ 15 تیرماه 97  برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: اطلاعیه ازمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور سازمان سنجش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۶۰۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت داوطلبان آزمون استخدامی آموزش و پرورش سمنان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان؛ آزمون استخدامی آموزش و پرورش شهرستان سمنان توسط مرکز آزمون جهاد دانشگاهی با حضور ۱۶۷۸ داوطلب به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان برگزار شد.

دکتر رضا زیاری، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان، اظهار کرد: این واحد دانشگاهی به دلیل دارا بودن امکانات و تجهیزات خوب و باکیفیت، محیطی زیبا و کافی، همکاری همه جانبه و کاملی را به منظور فراهم آوردن شرایط ایده‌آل و مطلوب در برگزاری آزمون فوق با جهاد دانشگاهی به عنوان مجری آزمون داشته است.

زیاری گفت: آزمون استخدامی مشاغل کیفیت بخشی وزارت آموزش و پرورش، صبح روز، جمعه ۱۴ اردیبهشت، همزمان با سراسر کشور و با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های حفاظتی و امنیتی آزمون برگزار شد و یک هزار و ۶۸۷ داوطلب از شهرستان‌های سمنان، مهدی‌شهر، سرخه، گرمسار و آرادان به رقابت پرداختند.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان تصریح کرد: با توجه به اهمیت موضوع و امکانات موجود در این واحد دانشگاهی، واحد سمنان، به عنوان حوزه‌ برگزاری این دوره از آزمون استخدامی اداره آموزش و پرورش در سطح شهرستان انتخاب و با جهاد دانشگاهی نهایت همکاری را داشتند.

این آزمون به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز وزارت آموزش و پرورش در مشاغل کیفیت بخشی، شامل مربی تربیت بندی و سلامت، امور تربیتی و مشاوره، امور تربیتی و سبک زندگی و مشاور برگزار شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903104

دیگر خبرها

  • ثبت‌نام کلاس‌اولی‌ها از چهارشنبه/۲۴۰ هزار ردیف استخدامی معلمان در دولت سیزدهم
  • ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از چهارشنبه آغاز می‌شود
  • اعلام نتایج آزمون استخدامی دانشگاه فرهنگیان
  • رقابت داوطلبان آزمون استخدامی آموزش و پرورش سمنان
  • اعلام معرفی پذیرفته شدگان مرحله اول مصاحبه دکتری تا دهه اول خرداد
  • ۴۰۶ هزار نفر در آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش و پرورش شرکت کردند
  • آمار نهایی انتخاب رشته در آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ اعلام شد
  • رقابت بیش از ۱۱ هزار نفر در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • جهاددانشگاهی متولی برگزاری آزمون کتبی استخدام در آموزش و پرورش است/ تشریح مراحل مصاحبه و گزینش
  • برگزاری آزمون گسترده استخدامی مشاغل کیفیت بخشی وزارت آموزش و پرورش توسط جهاد دانشگاهی هرمزگان