Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، جدول اصلی هفته هجدهم رقابت های بین المللی تنیس فیوچرز در آنتالیا ترکیه پیگیری شد و تنیسورهای کشورمان برای حضور در فینال بخش دو نفره و مرحله نیمه نهایی بخش انفرادی به مصاف حریفان خود رفتند.

در دیدار بخش انفرادی ، شاهین خالدان با نتیجه (3-6 و 4-6 ) مغلوب مارسل ایلهان از ترکیه شکست خورد و از رسیدن به مرحله نیمه نهایی بازیها بازماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین با برگزاری دیدار دو نفره  شاهین خالدان و امیر والا معدنچی با نتیجه ( 1-6 و 6-7 ) مقابل زوجی از روسیه شکست خوردند و از راه یافتن به مرحله نهایی بازماندند. به این ترتیب تیم ایران به همراه تنیسورهایی از رومانی و فرانسه در جایگاه سوم ایستادند.

به این ترتیب نمایندگان کشورمان با ایستادن در جایگاه سوم به کار خود در این مسابقات پایان دادند.

تنیسورهای کشورمان با هدف آماده سازی برای حضوری قدرتمند در بازیها آسیایی ، در مسابقات بین المللی فیوچرز ترکیه حضور پیدا کردند.

در جدول اصلی رقابت ها تنیسورهایی از کشورهای ایتالیا ، ترکیه، قزاقستان، آفریقای جنوبی، رومانی، ایران، پرو، استونی، روسیه، هلند، اکراین، کرواسی، فرانسه، پاکستان و جمهوری دومنیکین حضور دارند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ترکیه رقابت روسیه فرانسه نیمه نهایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۶۰۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات سایپا+جدول

فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات سایپا ویژه ثبت نامی های سامانه یکپارچه آغاز شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سایپا اعلام کرد: پیرو اعلام نتایج در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به اطلاع نمایندگیها و متقاضیان حائز شرایطی که در طرح عادی سامانه مذکور در سال گذشته نسبت به ثبت نام اولیه خودرو ساینا اس با استاندارد 85 گانه، شاهین G، شاهین با گیربکس اتوماتیک، کوییک GX و کوییک GXR اقدام نموده در تاریخ 1403/02/11پیامک به آنها ارسال شده میرساند، امکان واریز وجه خودرو و ثبت نام مطابق شرایط ذیل فراهم شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • محمد نخودی اردوی تیم ملی کشتی را ترک کرد
  • راهیابی ۲۵ گروه سرود فجر به مرحله نهایی
  • ۴ مدال خوش‌رنگ سهم کشتی‌گیران نونهال کهگیلویه و بویراحمدی در مسابقات قهرمانی کشور
  • لرستان مقام سوم مسابقات کشتی فرنگی نونهالان کشور را از آن خود کرد
  • آغاز فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات سایپا+جدول
  • قیمت شاهین به ۷۰۰ میلیون تومان رسید + جدول قیمت
  • درخشش فرنگی‌کاران نوجوان خوزستانی در مسابقات بین‌المللی
  • دانشمندان روسی به روشی ارزان برای استخراج طلا دست یافتند + جزئیات
  • کسب دو مدال برنز توسط بوکسور‌های نوجوان قزوینی
  • ۲ مدال برنز؛ دستاورد ساواته ایران در بلغارستان