Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-30@17:08:04 GMT

کی نخستین ساعت هوشمند گوگل معرفی می شود؟

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۶۰۵۳۲

کی نخستین ساعت هوشمند گوگل معرفی می شود؟

به گزارش پارس نیوز، 

به نقل از وب سایت phonearena ، گوگل با اینکه خود صاحب اختیار و توسعه دهنده سیستم عامل محبوب اندروید است، اما تاکنون از ساعت مچی هوشمند اختصاصی خود رونمایی نکرده است. در واقع، تاکنون نسخه اندروید وِر ( Android wear ) که به طور اختصاصی برای گجت های هوشمند همچون ساعت های مچی هوشمند توسعه داده و ارائه شده، مورد استفاده و تولید خود شرکت گوگل نبوده است، بلکه سایر برندهای فعال در عرصه تکنولوژی بودند که گوی رقابت را از گوگل ربوده و به طراحی و تولید انبوه ساعت های هوشمند پرداخته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا به نظر می رسد که گوگل نیز به این نتیجه رسیده است که ساعت های مچی هوشمند نیز از جمله محصولاتی هستند که علاوه بر سودآوری بالا، از استقبال بی نظیری از سوی کاربران جهانی برخوردار می شوند بنابراین برند گوگل در گجت های هوشمند نیز به موفقیت چشمگیری دست پیدا می کند.

گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که شرکت گوگل می خواهد در سه ماهه پایانی (پاییز) سال جاری 2018 میلادی از نخستین ساعت هوشمند خود همراه با معرفی گوشی هوشمند و پرچمدارش یعنی پیکسل ۳، رونمایی کند.

بر اساس این شایعات و گزارش ها، ساعت هوشمند گوگل، پیکسل نام دارد و از قابلیت های جذاب و جدیدی بهره مند است تا بتواند با سایر برندهای تکنولوژی فعال در بازارهای جهانی به رقابت بپردازد.

به طور قطع، یکی از مهم ترین و بزرگترین رقبای گوگل، شرکت اپل است چراکه در زمینه ساعت های هوشمند، اپل واچ سهم بسیار بزرگی از بازار این محصول را به خود اختصاص داده است.

هنوز مشخص نیست که این غول تکنولوژی آمریکایی قصد دارد چه نوع طراحی داشته باشد و آیا صفحه نمایش آن مربعی شکل همچون اپل واچ خواهد بود یا دایره مانند همچون برندهای اندرویدی.

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: گوگل سیستم عامل رقابت گوشی هوشمند گوگل پارس پارس نیوز ساعت هوشمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۶۰۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰ شرکت حمل و نقل کالا در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت دارند

به گزارش خبرنگار مهر، مهرجو فرخی ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: بر اساس کارت هوشمند صادره برای ناوگان، یکهزار و ۷۵۱ دستگاه از انواع کامیون در استان کارت هوشمند ناوگان دریافت کردند.

وی بیان داشت: در حوزه حمل و نقل کالا یکهزار و ۹۹۷ راننده برای دریافت کارت هوشمند اقدام کردند.

فرخی تصریح کرد: یک میلیون و ۴۷۳ هزار تن کالا در سال گذشته، از این استان به مناطق مختلف کشور جابجا شد که این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۰.۹ درصد کاهش داشته است.

وی عمده کالاهای جابه جا شده را شامل کلینکر سیمان، گندم، آب معدنی، آجر سفالی و محصولات کشاورزی عنوان کرد.

کد خبر 6092988

دیگر خبرها

  • واگذاری بیش از ۹ هزار فقره انشعاب آب در استان مرکزی
  • اپل کارمندان هوش مصنوعی گوگل را دزدید
  • رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی هوشمند معرفی شد
  • ۲۰ شرکت حمل و نقل کالا در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت دارند
  • ۲۵۷ حلقه چاه غیرمجاز در لرستان پُر شد
  • پرداخت ۳۸ میلیارد تومان پاداش به کم مصرف‌ها
  • عکس | مدیرارتباطات شرکت فرهنگی ورزشی سایپا معرفی شد
  • معرفی طرح اولیه هایپرخودروی برقی EXE ۱۸۱
  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی هوشمند منصوب شد
  • کمک 500 میلیارد دلاری چین به پروژه شهر هوشمند نئوم