Web Analytics Made Easy - Statcounter

ورزش > ورزش‌های دیگر - همشهری آنلاین:
رقابت‌های تور تنیس زیر ۱۴ سال آسیا با معرفی تنیسورهای قهرمان به پایان رسید. ‌ علیرضا گل‌زاد و فاطمه سادات زنجانی قهرمان شدند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس، آخرین روز تور تنیس زیر 14 سال آسیا به میزبانی هیات تنیس مازندران (ساری) و در مجموعه ورزشی داراب برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در فینال بخش انفرادی پسران، علیرضا گل‌زاد موفق شد با نتیجه ( 1-6 , 3-6 ) امیرعلی قوام را از پیش رو برداشته و عنوان قهرمانی را از آن خود کند . قوام نایب قهرمان شد و امیررضا آرمیون نیز در جایگاه سوم ایستاد.

در بخش انفرادی دختران، فاطمه سادات زنجانی با نتیجه ( 2-6 و 4-6) ماندگار فرزامی را مغلوب کرد. فرزامی نایب قهرمان شد و آرسیا سبزه‌زار نیز عنوان سومی را از آن خود کرد.

همچنین پیش از این و با انجم دیدارهای فینال بخش دو نفره بخش پسران ، زوج امیر علی قوام - ارتین نظری با نتیجه ( ۷-۱۰ ) ۱-۶و ۷-۵ ) تیم علیرضا گل زاد - الیاسی را از پیش رو برداشتند تا صاحب عنوان قهرمانی شوند. تیم گل زاد - الیاسی نايب قهرمان شد و تیم های امیر رضا آرمیون - حسین شهرزاد و کیان محمدی و پدرام توکلی مشترکا سوم شدند.

همچنين در بخش دختران تیم آرسیا سبزه زار - رومینا زینالی با نتیجه ( 0-6 و 1-6 ) زوج دنیا عامری- فاطمه سادات زنجانی را از پیش رو برداشت و صاحب عنوان قهرمانی شد. تیم عامری- زنجانی در جایگاه دوم ایستاد و تیم‌های ماندگار فرزامی - مهرانه ظهوریان و گلنساء اکبری و هانا سلطانی نیز سوم منشترک شدند.

در جدول اصلی پسران 32 و در بخش دختران 15 تنیسور ایرانی حضور داشتند و این مسابقات پس از یک هفته رقابت تنیسورها به پایان رسید.

سرداوری این دوره از رقابت‌ها بر عهده سینا ابراهیمیان، داور نشان سفید کشورمان بود.

 

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۶۰۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جواد خیابانی: هیچ کدام از تیم های بالای جدول شایسته قهرمانی نیستند / فیلم

جواد خیابانی، گزارشگر و مجری ورزشی معتقد است تیم های بالای جدول کیفیت پایینی از خود نشان داده اند و شایسته عنوان قهرمانی نیستند.

دانلود (11.2MB)

دیگر خبرها

  • حذف زودهنگام هدایی از گرند اسمش عربستان
  • صعود مدعیان به نیمه‌نهایی رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی
  • حذف زود هنگام هدایی از گرنداسمش عربستان
  • جواد خیابانی: هیچ کدام از تیم های بالای جدول شایسته قهرمانی نیستند / فیلم
  • حذف زودهنگام هدایی از گرنداسمش عربستان
  • قهرمانی تنیسور جاجرمی در تور جهانی جوانان
  • وقتی رافائل نادال وسط مسابقه تنیس خود، پیگیر نتیجه بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید می‌شود! / فیلم
  • عزیزی: برای مسابقات آسیایی تنیس برنامه داریم
  • مسابقات بوکس قهرمانی جوانان آسیا/ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • قهرمانی آسیا ۱۹ ماه بدون پول؛ جام مفتی برای تاج!