Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@19:45:51 GMT

انهدام باند حفاري غير مجاز درگیلانغرب

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۶۰۷۸۸

انهدام باند حفاري غير مجاز درگیلانغرب

خبرگزاری شبستان: فرمانده انتظامی شهرستان گیلانغرب، از انهدام باند حفاری غیر مجاز در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سلیم سلیمی فرمانده انتظامی شهرستان گیلانغرب، اظهار داشت: به دنبال کسب خبري مبني بر فعاليت يك باند حفاري غير مجاز در محدوده كوه هاي اطراف شهر گیلانغرب، موضوع در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات شهرستان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: پس از انجام اقدامات گسترده اطلاعاتي، ماموران موفق به ردیابی محل حضور حفاران غیر مجاز شده و مكان مورد نظر را تحت نظر قرار دادند.

 

سرهنگ سلیمی، خاطرنشان کرد: با احراز اقدام مجرمانه اين باند جهت جستجوي عتيقه، ماموران پس از هماهنگي بامقام قضائي در اقدامی غافلگيرانه سه نفر از اعضاي اين باند را حين عمليات حفاري دستگير كردند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان گیلانغرب خاطرنشان كرد: در بازرسي از محل، 2 دستگاه گنج یاب، چندین تکه بقایای کوزه شکسته سفالی قديمي به همراه تعداد قابل توجهي ابزار حفاري كشف شد.

 

وی در پايان با اشاره به معرفي متهمين به مرجع قضائي از شهروندان خواست هرگونه اطلاع خود از فعاليت قاچاقچيان ميراث فرهنگي را جهت اقدام قانوني به فوريت هاي پليسي 110 گزارش كنند.

 

 

 

پایان پیام/81

منبع: شبستان

کلیدواژه: نمایشگاه کتاب تهران برجام کانون های مساجد کنگره بین المللی نقش شیعه در پیدایش و گسترش علوم اسلامی کنگره نقش شیعه نقش شیعه در پیدایش و گسترش علوم اسلامی کتاب ترامپ و برجام مصلی شورای شهر تهران حفاری غیرمجاز انهدام باند آثار باستانی کلیدواژگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۶۰۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۳ گوسفند قاچاق در خودرو سواری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، فرمانده انتظامی لامرد گفت: در راستای طرح برخورد با قاچاق، ماموران انتظامی این شهرستان هنگام بررسی و کنترل خودرو‌های عبوری به یک خودروی سواری پژو ۴۰۵ ، مشکوک شدند  و آن را برای بررسی متوقف کردند.
محسن لشکری افزود: ماموران انتظامی لامرد از این خودرو، ۱۳ راس گوسفند قاچاق کشف و راننده را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی لامرد بیان کرد: کارشناسان ارزش ۱۳ راس گوسفند قاچاق را ۱۳۰ میلیون ریال برآورد کردند.
شهرستان لامرد در جنوب فارس و در فاصله ۳۶۵ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • کشف ۱۳ گوسفند قاچاق در خودرو سواری
  • شناسايي ودستگيري دو شکارچی غير مجاز در شهرستان رودان 
  • انهدام باند حفاران غیرمجاز در ارومیه
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • انهدام باند چهار نفره سارقان در اهواز
  • کشف یک و نیم تن بادام قاچاق در امیدیه
  • انهدام باند سازمان یافته قاچاق سوخت در کرمان
  • انهدام باند مواد مخدر و کشف ۱۱۰ کیلو مواد در همدان
  • کشف ۵ تن چوب جنگلی قاچاق در کلاردشت
  • کشف بیش از ۶۰ سکه‌های تاریخی در فسا